2012-12-08, 20:11
Medlem
Svanhilds avatar
Gardell har blivit utsedd till årets svensk av tidningen Fokus.
Citera
2012-12-08, 20:39
Medlem
GreenYoshis avatar
Nu grinar han över att Facebook censurerat honom, påstådd censurering. Förmodligen har ett antal människor anmält inlägget eller så har han gjort något fel.. Ibland försvinner uppdateringar av sig själva på grund av glitch i systemet.. Självklart är det jobbigt att kolla upp. Bäst att kontakta AB och skrika censur . Lite förvånad över att han inte skyller detta på SD..

Han tror att han provocerar.. I själva verket är han mer PK-kärring än de flesta.
Senast redigerad av GreenYoshi 2012-12-08 kl. 20:54.
Citera
2012-12-08, 21:30
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svanhild
Gardell har blivit utsedd till årets svensk av tidningen Fokus.
Trist att en kuksugare blivit detta.

Men vi vet ju att det brukar innebära en väldig nedgång i livet att bli utsedd.
Så vi får väl se framtiden an med tillförsikt.
Citera
2012-12-09, 07:57
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan

Men vi vet ju att det brukar innebära en väldig nedgång i livet att bli utsedd.
Så vi får väl se framtiden an med tillförsikt.

Israelerna får med rätta skit när de tar mark i Gazaremsan, men Gardell får förutom skit på snoppen också utmärkelser.
Citera
2012-12-09, 16:55
Medlem
Svanhilds avatar
Intressant intervju...Gardell berättar att han inte vet hur man umgås. Han klarar bara av möte med en människa eller tusen. Så kan det vara ibland....
Citera
2012-12-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneuslingen
Israelerna får med rätta skit när de tar mark i Gazaremsan, men Gardell får förutom skit på snoppen också utmärkelser.

Ja kan det möjligtvis vara så att Jonas bror, Mattias Gardell, missuppfattat något eftersom han är så engagerad i Ship to Gaza?
Citera
2012-12-10, 17:49
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Ja kan det möjligtvis vara så att Jonas bror, Mattias Gardell, missuppfattat något eftersom han är så engagerad i Ship to Gaza?

Precis, han åkte hela vägen ner dit för att få ta Mark, men intet blev det av det!
Citera
2013-02-06, 02:34
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
asatroendet känns som en stilistisk accessoar i stil med hans stora halsdukar.

en klädsam detalj som ger MG ett trumfkort som heter duga ute på Söders trendiga caffe latte-barer.

Okänd caffelatteantagonist: "Jag är invandrare, bög och miljöpartist"

MG: "Jag synar och höjer med inte en utan två homofila syskon. dessutom doktorshatt i kulturrelativism grandieur. Självklart islamistkramare. som lök på laxen är jag asatroende".

oslagbart.

enda smolket i MG:s glädjebägare är väl möjligen att han inte är kvinna. men det har han säkert någon fiffig normkritisk förklaring till.

Oslagbart roligt formulerat. Ett öga för vardagens små möten värdigt en mästare. Skrattade högt vid läsningen. Flashback, denna oförfalskade njutning. Även tack till Fula Gubben för hans klockrena analys.
Citera
2013-03-12, 20:07
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Nu är den äckliga bögajäveln igång igen...
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16402464.ab
Citera
2013-03-12, 20:35
Medlem
[quote=StigAllan]Trist att en kuksugare blivit detta.

QUOTE]

Ja, hu så hemskt!

Dock tycker jag att det var rejält smaklöst med ett sexskämt om en sjuttonåring från en man som är nästan 50! Resten bryr jag mig inte så mycket om. Och nej, jag hade inte gjort det om det hade varit en straight man som gjort det om ett par tjejer heller.

Vägen till helvetet är ofta stenlagd med goda föresatser.
Citera
2013-03-12, 23:09
Medlem
StigAllans avatar
[quote=Hiitsme]
Citat:

QUOTE]

Inte mina föresatser!
Och det innefattar allt utan fettringar, hängpattar och rökarrynkor.
Ursprungligen vedervärdigt utseende faller så självklart bort.
Vad finns då kvar?
Citera
2013-03-13, 10:30
Medlem
[quote=Hiitsme]
Citat:

QUOTE]

Ja, hu så hemskt!

Dock tycker jag att det var rejält smaklöst med ett sexskämt om en sjuttonåring från en man som är nästan 50! Resten bryr jag mig inte så mycket om. Och nej, jag hade inte gjort det om det hade varit en straight man som gjort det om ett par tjejer heller.

Jag tycker hela grejen med att bli moraliskt indignerad över JG och MLs twittrande är urlöjlig.

Danny gjorde ju allt för att spela på att han är en sexig ung man i Melodifestivalen, dessutom med tydliga passningar till gayvärlden genom klädval osv. Dessutom är det väldigt tydligt att Jonas bara försöker vara rolig genom facebook och twitter. Och han är det oftast. Han vill underhålla helt enkelt. Man bör nog inte ta allt han skriver bokstavligt. Om någon av de unga männen ifråga kände sig illa berörda vore det en sak men jag tror inte de bryr sig det minsta. Och de flesta sjuttonåriga killar har nog någon form av sexliv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in