Citat:
Ursprungligen postat av
SvenHelsing
Hur räknar du en person som föds med penis, identifierar sig som man och som alla andra upplever som en man om denne har XX-kromosomer?
Verklighetsfrånvänd hane. Standarden för man är lite högre och innefattar sällan sådan förvirring att man inte vet vilka organ man besitter. Varför är det ingen som blir förvirrad över var mu
n och röv ska sitta? Jag kanske har hittat din nya kulle att dö på. Vi måste dö för din rätt att ha analen under nästan. Jag kan då säga att jag på fullaste allvar tror att din analöppning sitter under din näsa och därför luktar allt skit för dig.
Citat:
Eller så fixar ni en bättre definition som inte behöver motiveras med "Amen asså, du fattar väl vad jag menar?"
Är du en sån som inte kan lägga en bajs utan att ha framför dig en genuscertifierad kemibok med definitionen av bajsa?
Citat:
Hur definierar du en extern faktor?
Hur definierar du en definition som ska definiera det odefinierbara för att göra det definierbart?
Citat:
Är det en extern faktor om anledningen till att personen inte har funktionsduglig livmoder är genetisk?
Den externa faktor som gör en kvinna till kvinna är behovet av en genusexpert som förklarar för dig vad det är du upplever. Jag har inte kunnat borsta tänderna på flera år då jag inte hittat en tillräckligt bra definition av vad en tandborste är, men alla kan inte ha lyxproblem som du, vissa av oss har faktiska problem. Vad är en dammsugare och är kniv och gaffel kvinnohat? Svar, ja med
faktagranskad källa.
Citat:
Man måste förstå att inget modernt samhälle längre kan fungera utan minst en genuspilot, en genuscoach, en genusstrateg, en genusambassadör, en jämställdhetspilot, en jämställdhetsdirektör, en jämställdhetsutvecklare, en jämställdhetsinspektör och en genusexpertfunktion i varje svensk myndighet. Detta kräver åratal av utbildning och kommer att garantera ”allas lika värde”, som i högsta grad är kopplat till en systematisk hjärntvätt av myndighetspersoner och medborgare i just genusfrågor. Snart kommer Sverige dessutom att vara Genusvansinnets centrum genom det europeiska ”centrum för excellent transnationell genusforskning”