Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Ja man är vad man är. Frågan lyder: HUR VET DU ATT NÅGON ÄR DET DEN ÄR?
Vad är sanningen som du ska säga om Pelle som ser tjejig ut men det står man i passet?
Sa jag inte just att du får säga vad du vill utan att jag vill straffa dig? Säg sanningen hur mycket du vill. Vill du ljuga går det också bra. Inget straff här inte. Ingen belöning heller. Sorry.
Men det har jag redan sagt, gång på gång. Jag har sagt att jag inte alltid kan veta det. Men det förändrar ingenting. Om du är man och klär ut dig till kvinna och lurar mig att du är kvinna, blir du för tusan inte kvinna för det. Eller menar du i din enfald att du skulle bli det rent fysiksk? Att du skulle få en fungerande fitta och livmoder och själv bli en kvinna.
Om en illusionist kapar en kvinna på scenen och det senare visar sig att hon är hel. Tror du då verkligen att han faktiskt sågade itu henne i två separata delar för att det såg ut så. Är du så dum?
Du fortsätter bara med dina idiotargument som jag redan svarat på.
Varför tror du att det är betraktaren som bestämmer vad något är, även när det inte är vad han tror?
Varför ska lögnen gälla över sanningen?
Men nu halkar du iväg och försöker fega ut igen. Hur var det nu?
Varför vill du straffa alla andra och tvinga dem att göra avkall på sina åsikter och känslor för vad en enda människa anser om sig själv. Anser du att de är känslolösa människor som den personen ska ha rätt att böja efter sin egen åsikt?
Saknar du empati?