• 5
  • 6
2022-10-18, 23:57
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunshun
Som tur är så är han inte så kreativ med smeknamn. Blir dock bebisrösten och dom där händerna som hänger ledlöst, gåendes emot mig samtidigt som han säger "kjaamiz". Ibland dubblar han och kör "kjamiz kjsaaammmm". Väldigt utdraget och långsamt på rösten..
Det låter lite mycket.
Du kanske kan spela på hans eventuella osäkerhet och sätta dig som trollbunden framför Gigachad och se om det triggar något hos honom att bli lite mer åt det hållet.

"Asså, jag vet ju att det är väldigt orealistiskt hur han ser ut, men kolla baah".

Annars har ju de där klippen där Dr. Livesey manligt spatserar till phonk blivit poppis.
Rent allmänt tror jag du eventuellt kan tvinga om stämningen lite om du börjar ha lite schysst phonk igång i hemmet.
Senast redigerad av Bonnatorp 2022-10-19 kl. 00:08.
Citera
2022-10-19, 00:30
Medlem
TS är ett troll, bara så ni vet.
Citera
2022-10-19, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
TS är ett troll, bara så ni vet.

Låter säkert som det men tro det eller ej så är allt sant..
Citera
2022-10-19, 06:11
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Vi är 28 år gamla. Ja han är kille. Jag har tom kollat hans pass för att vara säker på könet.
hahahahaahahahahah
ja jävlar ja...
så du var tvungen att kolla gubbkärringens pass för att vara säker på könet.

knappast sant. men jävligt kul.
Citera
2022-10-19, 07:35
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Jag kan väl inte säga till honom hur han ska vara. Jag tycker ju mycket mycket om honom men jag orkar inte en dag till såhär. Jag har ducshat 1 h idag, inlåst på toaletten i 1 h och rökt två paket cigaretter utomhus i ca 1 h bara för att få andrum..

Prova att tex skaffa ett arbete, kan vara något enkelt som din svaga karaktär klarar av. Detta bör begagna dig med både andrum och kanske till och med svängrum i relationen till den teddybjörn du för närvarande är bostadskompanjon med. GLHF!
Citera
2022-10-19, 08:24
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Jag är väldigt konflikträdd och vet inte hur jag ska ta upp detta utan att det blir dålig stämning. Jag har tagit bilen och kört iväg nu och ställt mig på ica maxi parkeringen. Här kan jag vara lite i lugn o ro. Sa till min pojkvän att min kompis ligger på sjukhuset och att jag måste hälsa på.

Vad är mest värt? Att säga till killen så han förstår dig eller hålla tyst tills ni gör slut. Han kan inte läsa tankar och kommer tro du inte är intresserad av honom. Jag tycker du ska ta dig i kragen, gör på enkelt sätt- messa ett mess först "vill prata om en grej med dig" sen när ni ses blir det naturligt. Konflikt kommer det väl knappast bli heller. Lika bra att träna dig över detta hinder för det kommer förfölja dig annars i livet.
Citera
2022-10-19, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Vad är mest värt? Att säga till killen så han förstår dig eller hålla tyst tills ni gör slut. Han kan inte läsa tankar och kommer tro du inte är intresserad av honom. Jag tycker du ska ta dig i kragen, gör på enkelt sätt- messa ett mess först "vill prata om en grej med dig" sen när ni ses blir det naturligt. Konflikt kommer det väl knappast bli heller. Lika bra att träna dig över detta hinder för det kommer förfölja dig annars i livet.

Jag har pratat med min pojkvän nu. Han förstod att något var fel. Som väntat så tog han det inte bra alls och stämmning mellan oss är stel. Han sågade alla mina lögner förutom covid så måste låtsats hosta och snora ett tag till. Försökte tom göra ett "kjam"-försök men HAN rygga ifrån. Vi får se hur det går. Tack för alla tips o råd.
Citera
2022-10-19, 20:24
Han har i botten dåligt självförtroende och har detta betende för att få bekräftelse och uppmärksamhet, garanterat extrema "abandonment issues"? antar att han ringer smsar etc hela tiden när ni är ifrån varandra också? Har du märkt av någon svartsjuka ännu? det brukar gå hand i hand.
Citera
2022-10-20, 07:31
Medlem
CompressorVanes avatar
Det är väl därför man är tillsammans för att få närhet!?

Om han är klängig så gnäller ni, är han top 5:an som pumpar och dumpar alla gnäller ni också.

Dumpa honom!? Lev fritt som mig.
Citera
2022-10-20, 11:50
Medlem
Citat:
Jag har pratat med min pojkvän nu. Han förstod att något var fel. Som väntat så tog han det inte bra alls och stämmning mellan oss är stel. Han sågade alla mina lögner förutom covid så måste låtsats hosta och snora ett tag till. Försökte tom göra ett "kjam"-försök men HAN rygga ifrån. Vi får se hur det går. Tack för alla tips o råd.

Komisk historia du författat ändå. Hade man fått besök av en flickvän och hon sedan spenderat helgen med att undvika en, ja undrar hur detta ska sluta.

Kjamizzzzar
Citera
2022-10-20, 12:13
Medlem
Du är inte 28, han är inte 28.

Fjortisvarning.
Citera
2022-10-20, 12:31
Medlem
TELAVIV91s avatar
Du är nånting han har saknat hela livet. Omoget beteende oavsett ålder och hans beteende kommer bara rättas till av livets hårda nypor i form av att du lämnar. Om fem år eller mer är han i bättre skick.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in