• 1
  • 2
2022-10-18, 17:34
Medlem
Har en pojkvän sedan några månader tillbaka och allt är bra, förutom en sak. Han har ett otroligt behov av närhet, gos och jag får inte en stund ifred. Håller på att bli galen.

Har gått så långt att jag låser in mig på toaletten eller börjat kedjeröka utanför för att få andrum (aldrig rökt innan). Han kommer efter mig med händerna och säger "kjaaam" och "kjaamiz" med tillgjord baby röst. Jag tycker mycket om honom och vill inte lämna han.

Vad ska jag göra? Jag står inte ut längre!
Citera
2022-10-18, 17:34
Medlem
Prata med honom om det
Citera
2022-10-18, 17:35
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunshun
Har en pojkvän sedan några månader tillbaka och allt är bra, förutom en sak. Han har ett otroligt behov av närhet, gos och jag får inte en stund ifred. Håller på att bli galen.

Har gått så långt att jag låser in mig på toaletten eller börjat kedjeröka utanför för att få andrum (aldrig rökt innan). Han kommer efter mig med händerna och säger "kjaaam" och "kjaamiz" med tillgjord baby röst. Jag tycker mycket om honom och vill inte lämna han.

Säg till?
Citera
2022-10-18, 17:35
Medlem
Schizofren?
Citera
2022-10-18, 17:43
Medlem
franges avatar
Det låter som att det är en flickvän du har skaffat dig. Är du 100% säker på att det faktiskt är en partner av hankön du skaffat dig? Hur gamla är ni?
Citera
2022-10-18, 17:44
Medlem
MamaRoachs avatar
Usch dumpa!
Citera
2022-10-18, 17:44
Medlem
feemaxxxs avatar
Så där håller jag också på. Om man älskar någon vill man ju ha kramisar... hela tiden.
Citera
2022-10-18, 17:45
Medlem
kaffekoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunshun

Säg ifrån på skarpen! Om det är så här redan nu i början, hur kommer det då inte vara om ett år...?

Mvh.
Citera
2022-10-18, 17:45
Medlem
Jag har försökt hinta om att jag inte vill ha hans "kjaamizar" hela tiden men han verkar inte förstå. Vill inte såra honom och är väldigt konflikträdd..

Har också testat att göra exakt samma mot honom med "kjamiz" baby rösten men han bara skrattar?
Citera
2022-10-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det låter som att det är en flickvän du har skaffat dig. Är du 100% säker på att det faktiskt är en partner av hankön du skaffat dig? Hur gamla är ni?

Vi är 28 år gamla. Ja han är kille. Jag har tom kollat hans pass för att vara säker på könet.
Citera
2022-10-18, 17:48
Medlem
kaffekoppens avatar
Ni låter väldigt unga båda två. Öppen kommunikation är mycket i en relation. Leta efter ett smidigt sätt att sägs det på, t.ex att du inte är så kramig av dig eller så. Förstår han inte det, dumpa!
Citera
2022-10-18, 18:05
Medlem
xXoyKillSss avatar
Han är autistisk, tvångsmedicinera honom så löser det sig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback