2022-10-18, 20:37
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunshun
Om du "kjamar" din fru så som min pojkvän "kjamar" så sluta direkt. Låt henne få andas!
Om han kallar dig för bubbiluris och sötpruppen, och bara vill vara lite snuttig då?
Citera
2022-10-18, 20:47
Medlem
Citat:
Vi är inte sambos men han besöker mig då vi bor i olika städer.

Jag vet att det är fel att ljuga men det bästa vore att jag kunde låtas ha någon slags sjukdom som gör att han inte kan "kjama". Kan man kanske vara långtidssjuk med covid? Allt för att inte såra honom och fortsätta vara ihop fast med väldigt väldigt få "kjamiz".

Långtidssjuk hur länge då, hade du tänkt?

Som sagt, det går inte att bygga ett förhållande på lögner.

Ta snacket med grabbhalvan!

Det kommer att ordna sig och det är inte otroligt att även din kille kommer att känna att det blir mycket bättre. Hans sätt att prata bebisspråk döljer förmodligen en skam/obehagskänsla eller liknande kring detta med närhet, intimitet och kramar. Denna kan komma att försvinna om ni pratar om detta och du dels bekräftar dina känslor för honom och dels bekräftar att det är normalt och ok att kramas, SOM VUXNA GÖR. Han behöver nog få veta att han är en man och att du ser honom som en man och att du vill att han skall vara en man, att du vill bli kramad (med mera) av en man, inte en bebis. Får han den bekräftelsen och vetskapen kan det tänkas att behovet minskar till mer normala invåer också.

Så, ta snacket med grabbhalvan!
Citera
2022-10-18, 21:14
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Har en pojkvän sedan några månader tillbaka och allt är bra, förutom en sak. Han har ett otroligt behov av närhet, gos och jag får inte en stund ifred. Håller på att bli galen.

Har gått så långt att jag låser in mig på toaletten eller börjat kedjeröka utanför för att få andrum (aldrig rökt innan). Han kommer efter mig med händerna och säger "kjaaam" och "kjaamiz" med tillgjord baby röst. Jag tycker mycket om honom och vill inte lämna han.

Vad ska jag göra? Jag står inte ut längre!

Men herregud, killen får dig att börja röka. Absolut inte ok!!!!! Enda du kan göra är att ta ett snack med honom.
Citera
2022-10-18, 21:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja alltså jag hade aldrig orkat med en kvinna som är sådär så du behöver absolut inte stå ut med denna "man". Har han taskig relation med sin mamma och fick aldrig några kramar som liten eller vad pågår här?
Citera
2022-10-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja alltså jag hade aldrig orkat med en kvinna som är sådär så du behöver absolut inte stå ut med denna "man". Har han taskig relation med sin mamma och fick aldrig några kramar som liten eller vad pågår här?

Vad jag minns så var det mycket "kjam" hemma hos hans familj när jag besökte. Dom kör mycket med grupp "kjamiz" osv.. Jag behövde dock aldrig vara med då jag hade gipsad arm då.
Citera
2022-10-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Men herregud, killen får dig att börja röka. Absolut inte ok!!!!! Enda du kan göra är att ta ett snack med honom.

Jag är väldigt konflikträdd och vet inte hur jag ska ta upp detta utan att det blir dålig stämning. Jag har tagit bilen och kört iväg nu och ställt mig på ica maxi parkeringen. Här kan jag vara lite i lugn o ro. Sa till min pojkvän att min kompis ligger på sjukhuset och att jag måste hälsa på.
Citera
2022-10-18, 22:07
Medlem
Citat:
Jag är väldigt konflikträdd och vet inte hur jag ska ta upp detta utan att det blir dålig stämning. Jag har tagit bilen och kört iväg nu och ställt mig på ica maxi parkeringen. Här kan jag vara lite i lugn o ro. Sa till min pojkvän att min kompis ligger på sjukhuset och att jag måste hälsa på.
Så du fortsätter med lögner och undvika honom. Hur länge tror du det håller? Vad säger du om han frågar vilken kompis det var och vad som hände. Det vore bäst för er båda om ni gjorde slut. Han är för mesig för dig, och du ljuger för honom.
Senast redigerad av Xavian 2022-10-18 kl. 22:11.
Citera
2022-10-18, 22:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad jag minns så var det mycket "kjam" hemma hos hans familj när jag besökte. Dom kör mycket med grupp "kjamiz" osv.. Jag behövde dock aldrig vara med då jag hade gipsad arm då.

Ajdå! Då kanske det inte är någon nykärs fas utan han och hans familj kanske är sådär. Du får faktiskt tuffa till dig lite och säga hur du känner för man kan inte fortsätta vara ihop med folk för att vara snäll för då drar man bara ut på det mer och blir ännu elakare till slut.
Citera
2022-10-18, 22:18
Medlem
Citat:

Ni har varit ihop en kort tid men bor redan ihop. Har du gjort dig av med din egen bostad eller varför befinner du dig i denna tragikomiska sits?
Citera
2022-10-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Ni har varit ihop en kort tid men bor redan ihop. Har du gjort dig av med din egen bostad eller varför befinner du dig i denna tragikomiska sits?

Vi bor inte ihop. Vi bor i olika städer så när vi ses gör vi det under en längre tid.
Citera
2022-10-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Så du fortsätter med lögner och undvika honom. Hur länge tror du det håller? Vad säger du om han frågar vilken kompis det var och vad som hände. Det vore bäst för er båda om ni gjorde slut. Han är för mesig för dig, och du ljuger för honom.

Jag har hittat på en kompis så det kan han inte kolla upp. Ljög ihop något fort om en viltolycka (troligt då jag bor på landet). Har laddat ner bilder från nätet så jag kan fejksnapa om det behövs. Ska ta snacket, lovar!
Citera
2022-10-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Om han kallar dig för bubbiluris och sötpruppen, och bara vill vara lite snuttig då?

Som tur är så är han inte så kreativ med smeknamn. Blir dock bebisrösten och dom där händerna som hänger ledlöst, gåendes emot mig samtidigt som han säger "kjaamiz". Ibland dubblar han och kör "kjamiz kjsaaammmm". Väldigt utdraget och långsamt på rösten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in