2022-10-15, 18:25
Medlem
Såg ingen tråd om detta: https://www.expressen.se/nyheter/ata...finlandsfarja/
Åtalet: Vännerna gruppvåldtog kvinna på Finlandsfärja

Två män, 25 och 29 år gamla, åtalas för att ha våldtagit en kvinna på en Finlandsfärja.

De två männen gjorde ”high five” under övergreppet – och 25-åringen tog strypgrepp på kvinnan, säger hon i förhör.

– Jag höll på att svimma, jag fick ingen luft överhuvudtaget.

Männen förnekar brott och säger att allt var frivilligt.

– När vi går därifrån så är det lite extas att vi haft, inte världens mest lyckande trekant, men en trekant, säger 29-åringen.

Efter rättegången försattes båda de misstänkta på fri fot
Vet någon mer?
Senast redigerad av fredag2010 2022-10-15 kl. 18:29.
Citera
2022-10-15, 18:28
Medlem
991ESSs avatar
Dels är det betabögigt av två män att knulla en kvinna, samtidigt är det horigt av en kvinna att släpa med sig 2 beta pojkar att bli knullad av, så svårt att veta vem man ska hålla på i sådana här fall.
Citera
2022-10-15, 18:31
Medlem
Att männen släpps tyder starkt på en friande dom.

Tjejen njöt säkert men ångrade sig efter att hon förstod att flera sett henne följa med killarna.
Citera
2022-10-15, 18:32
Medlem
Vilka personer rör det sig om? Måste vara ganska svårt brott att utreda. Men att dom blev friade efter förhandlingen förklarar ju lite.
Senast redigerad av Bekannelse 2022-10-15 kl. 18:36.
Citera
2022-10-15, 18:34
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Såg ingen tråd om detta: https://www.expressen.se/nyheter/ata...finlandsfarja/
Åtalet: Vännerna gruppvåldtog kvinna på Finlandsfärja

Två män, 25 och 29 år gamla, åtalas för att ha våldtagit en kvinna på en Finlandsfärja.

De två männen gjorde ”high five” under övergreppet – och 25-åringen tog strypgrepp på kvinnan, säger hon i förhör.

– Jag höll på att svimma, jag fick ingen luft överhuvudtaget.

Männen förnekar brott och säger att allt var frivilligt.

– När vi går därifrån så är det lite extas att vi haft, inte världens mest lyckande trekant, men en trekant, säger 29-åringen.

Efter rättegången försattes båda de misstänkta på fri fot
Vet någon mer?

Precis. Även en misslyckad trisse är en trisse
Citera
2022-10-15, 18:35
Bannlyst
Hon var säkert me på allt hela vägen tills killarna sa nej när hon ville bli slickad, då räknades allt helt plötsligt som våldtäkt, ofredande oo allt de där.

Seriöst så känns det som att, gör man en kvinna det minsta missnöjd idag så åker man in i fängelse direkt.
Tur att man är SIMP, så man slipper fängelse...
Senast redigerad av MonzZztrer 2022-10-15 kl. 18:40.
Citera
2022-10-15, 18:45
Medlem
Vad säger kameraövervakningen, gick de gladligen tillsammans in i hytten hand i hand?
Citera
2022-10-15, 18:46
Medlem
halaltarzans avatar
Frågan är ju bara varför man väntar sex dagar med att anmäla när man tänker på att de gjort följande....

Citat:
Kvinnan och hennes mamma fotograferade bland annat hennes blodiga lakan och ett märke på hennes hals medan de var kvar på färjan. Kvällen därpå fick hon sina skador dokumenterade på sjukhus.
Citera
2022-10-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Att männen släpps tyder starkt på en friande dom.

Tjejen njöt säkert men ångrade sig efter att hon förstod att flera sett henne följa med killarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Vilka personer rör det sig om? Måste vara ganska svårt brott att utreda. Men att dom blev friade efter förhandlingen förklarar ju lite.

Citat:
Ursprungligen postat av MonzZztrer
Hon var säkert me på allt hela vägen tills killarna sa nej när hon ville bli skickad, då räknades allt helt plötsligt som våldtäkt, ofredande oo allt de där.
Vad är det för skitsnack?
Är ni en hög kränkta män härinne?

Jag tror inte att så många kvinnor anmäler och går igenom allt med undersökningar och påföljande förhör utan anledning.
Alkohol/droger och två män som inte vet var gränser går och drivs av att trigga varann att utnyttja en kvinna sexuellt.
Vidrigt beteende
Citera
2022-10-15, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vad är det för skitsnack?
Är ni en hög kränkta män härinne?

Jag tror inte att så många kvinnor anmäler och går igenom allt med undersökningar och påföljande förhör utan anledning.
Alkohol/droger och två män som inte vet var gränser går och drivs av att trigga varann att utnyttja en kvinna sexuellt.
Vidrigt beteende

Det är självklart att det är så oacceptabelt det kan bli, men lixom, varför måste man ens ha 3:kant? Redan där så förlorade jag min tillit...
Citera
2022-10-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonzZztrer
Hon var säkert me på allt hela vägen tills killarna sa nej när hon ville bli slickad, då räknades allt helt plötsligt som våldtäkt, ofredande oo allt de där.

Seriöst så känns det som att, gör man en kvinna det minsta missnöjd idag så åker man in i fängelse direkt.
Tur att man är SIMP, så man slipper fängelse...
Ska man tolka ditt resonemang som att du håller dig utanför finkan därför att du är så extremt lyhörd för kvinnors behov och önskemål? Jag känner en gnutta skepsis.
Citera
2022-10-15, 19:01
Medlem
Sim*n m*denius s*dergren 25 åringen
R*bin westlun* 29 åringen
* = O & Ö
* = O & D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto