2007-01-21, 18:02
Medlem
CS-bögens avatar
Fan vad förbannad man blir när man ser Tottis beteende, att knuffa till en av sina egna är ju rikigt jävla idiotiskt.

Är det bara jag som är säker på att Zlatans "mål" verkligen inte var inne?
Inte en chans att hela bollen var inne säger jag bara.
Citera
2007-01-21, 18:12
Medlem
Finns det video på Spottis senaste uppträdande på det lokala dagiset?
Citera
2007-01-21, 18:14
Medlem
Helle031s avatar
Spotti visar ännu en gång hur dum i huvudet han är.
Citera
2007-01-21, 18:42
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Spotti visar ännu en gång hur dum i huvudet han är.

Om jag hade varit Barca-supporter så hade jag inte användt ett ord som "spotti" när man har Eto'o i laget...

Jag kan inte försvara Tottis reaktioner men jag kan förstå dom. Först en väldigt märklig utvisning och sen en kille som går och puttar och drar honom i tröjan när han är på väg mot omklädningsrummet.. Väldigt onödigt givetvis men inget att blåsa upp.
Citera
2007-01-21, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Om jag hade varit Barca-supporter så hade jag inte användt ett ord som "spotti" när man har Eto'o i laget...

Om jag var Barca-supporter hade jag inte kallat Totti för Spotti, med tanke på att Rijkaard tränar laget...
Citera
2007-01-21, 19:22
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen

Nej, jag håller med. Försök 2 som bedömdes som mål var iaf inte inne. Men nu spelar det ju inte så stor roll, Inter var överlägsna.
Citera
2007-01-21, 20:25
Medlem
zachs avatar
Skönt att ni gav Helle031 svar på tal så jag slipper.

P.G, klart Totti drömde om scudetton i år då det bara va Inter att slåss mot, men inte tror jag han agerade som han gjorde idag just på grund av faktumet att Inter bara vinner. Efter ett liv i Roma borde han vant sig vid tanken av att andra och inte han kommer vinna. Så besviken på klubben köper jag inte, less på enstaka resultat ja visst, men det är en annan femma, en femma han mycket väl kan påverka.
Torsk mot Lazio, Reggina och Inter är en jävla massa onödiga poäng till spillo. Och som poteniella skytteligavinnare så är det i högsta grad något han har bidragit till. Att Roma inte gjorde något mål i desa tre matcherna är knappast någon spingpojkes förtjänst, utan snarare hans.

Edit:
Efter att ha cirkulerat lite på nätet så noterade jag att det var Tottis egna nära vän/personliga tränare/allt-i-allo Vito Scala som åkte i backen. Den senare tonar btw ner allting.
Citera
2007-01-21, 22:01
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Fan vad förbannad man blir när man ser Tottis beteende, att knuffa till en av sina egna är ju rikigt jävla idiotiskt.

Jo den var inne på första försöket och ännu mer inne på andra.
Citera
2007-01-21, 23:01
Medlem
Kul att höra att Chippen verkade varit okej idag! Måste varit ganska skönt med en assist till Totti också.

Inter var ju riktigt starka idag igen och jag tyckte inte Fiorentina hade mycket att säga till om....
Zlatans mål kan ju självklart diskuteras och frågan är om hela bollen verkligen var inne. Men men Inter hade nog tagit matchen ändå.

Undra vad Totti tänkte med när han drog omkull roma snubben, så allt lite roligt ut
Citera
2007-01-22, 10:32
Bannlyst
Underbart att Spotti återigen skämde ut sig, att Inter vann, att Man United förlorade (hejar inte på Chelsea) och att jag gjorde mål i korpen efter en tids måltorka. Kort sagt, en underbar söndag.
Citera
2007-01-22, 12:35
Medlem
Shuyins avatar
Spelare utan passion blir aldrig stora fotbollsspelare!

Titta bara på:

Diego Maradona
Paolo Di Canio
Francesco Totti

Visst, var det idiotisk gjort. Men det är väl knappast någon som exakt vet vad som hände, jag såg inte ens matchen.
Citera
2007-01-22, 14:03
Medlem
Killswitchs avatar
Det är helt fantastiskt vad överdrivet det har blivit.. Lite roande att veta hur alla Totti-hatare sitter och myser nu och tror att detta är en stor skandal..

Som sagt, Scala är nära vän med Francesco och han kommenterade det själv såhär:

"Har han bett om ursäkt? För vad?"

“Min relation till Francesco har inte ändras tack vare dagens händelse. Det har aldrig varit nägra problem mellan oss”

“Jag halkade eftersom de var syntetisk gräs vid sidlinjen. Hur han ska göra gott för detta? Genom att göra två mål i nästa match”

Som sagt, stor skandal..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in