2006-10-23, 18:48
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banksy
Är det inte härligt?!
När giallorossi inte lyckas ta tre poäng får man något att glädjas lite över iaf...

Hur är Tottis form?

- F.G
Citera
2006-10-23, 18:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Jag trodde faktiskt Milan skulle vinna ligan i år, men nu börjar även jag bli lite skeptisk. De har inte börjat bra.

Tyvärr ser det ut som en trist Serie A; Inter är inte så bra som de borde, Milan har rena Sisyfos-jobbet framför sig, och Juve är nere i Hasse Holmquist-divisionen. Kanske Roma & Totti kan sprida lite glamour över det hela. Man får hoppas på lite överraskningslag som håller hela vägen, t ex Palermo. Catania var ganska skoj att se, garanterat första gången jag sett dem.

- F.G
Citera
2006-10-23, 20:04
Medlem
Carolus.Rexs avatar
Vad fan har hänt med mitt Lazio? Såg matchen mot Catania, helt makalöst hur usla de var... Bådar inte gott inför Romderbyt...
Citera
2006-10-23, 20:14
Medlem
Takeshis avatar
Vänta och se när Adriano är tillbaka från Brasilien, han kommer vara en Gud på plan. Ska bli kul att se om Milan åker på stryk i derbyt, isf tror jag att det krävs ett mirakel för att komma ikapp topplagen.
Citera
2006-10-23, 20:33
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolus.Rex
Vad fan har hänt med mitt Lazio? Såg matchen mot Catania, helt makalöst hur usla de var... Bådar inte gott inför Romderbyt...

Vet inte om jag sett Lazio så uselt någonsin... Helt obegripligt.
Efter 4 - 0 mot Torino och ren propagandafotboll trodde jag på en topp-plats och sen detta. Helt otroligt att en lag kan spela så fantastiskt och så uselt med bara ett par veckors mellanrum.
Citera
2006-10-23, 22:17
Medlem
Carolus.Rexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Vet inte om jag sett Lazio så uselt någonsin... Helt obegripligt.
Efter 4 - 0 mot Torino och ren propagandafotboll trodde jag på en topp-plats och sen detta. Helt otroligt att en lag kan spela så fantastiskt och så uselt med bara ett par veckors mellanrum.

Det håller inte att vara så opålitliga. Kan man inte hämta hem Di Canio?
Citera
2006-10-24, 01:24
Medlem
Takeshis avatar
Citat:
Det håller inte att vara så opålitliga. Kan man inte hämta hem Di Canio?

Di Canio var nog inget större tekniskt stöd för Lazio, han skapa mer problem än målchanser. Tror Lazio påverkades rätt så kraftigt av straffet de fick, se Fiorentina, de har börjat återhämta sig men det var inte så i början.
Citera
2006-10-24, 14:05
Medlem
MeatAbstracts avatar
Något jag förundrat mig sedan nått år tillbaka angående Lazio.
De är bara dussinlirare allihopa. Förstår inte att de ens klarar sig kvar. Ärligt talat.
Titta bara på de spelare som fanns när Svennis tränade dem.
Och jämför med nu. Rocchi? Ärligt talat. Han skulle inte ens platsa i DIF.
Oddo är den enda som kan ha någon cred.
Inget förvånande att Lazio spelar som de gör, inte heller förvånande att Inter inte kan leverera helt.
Enbart en bra forward i Crespo, inte en enda kreativ mittfältare. Figo och Stankovic är inte de som kan lyfta Inter till lo scudetto.
Snuva Milan på Ronaldinho nu i januari
Citera
2006-10-24, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Något jag förundrat mig sedan nått år tillbaka angående Lazio.
De är bara dussinlirare allihopa. Förstår inte att de ens klarar sig kvar. Ärligt talat.
Titta bara på de spelare som fanns när Svennis tränade dem.
Och jämför med nu. Rocchi? Ärligt talat. Han skulle inte ens platsa i DIF.
Oddo är den enda som kan ha någon cred.
Inget förvånande att Lazio spelar som de gör, inte heller förvånande att Inter inte kan leverera helt.
Enbart en bra forward i Crespo, inte en enda kreativ mittfältare. Figo och Stankovic är inte de som kan lyfta Inter till lo scudetto.

Måste hålla med dig om Inter där.
När dom värvade Mihaljovic så kunde jag inte annat än att skratta.
Kompisvärvning så att det förslår.
Citera
2006-10-24, 15:08
Medlem
Takeshis avatar
Citat:
Måste hålla med dig om Inter där.
När dom värvade Mihaljovic så kunde jag inte annat än att skratta.
Kompisvärvning så att det förslår.

Mihajlovic var faktist en stabil back bara för nåt årsedan, för att inte tala om friskparkarna, hejdå Juninho, Beckham, Ronaldihno m.fl.
Han har ju bra relation till Mancini så att det var nog rätt så planerat att bli andretränare efter en viss period.
Citera
2006-10-24, 21:02
Medlem
Carolus.Rexs avatar
Borde inte Lazio ha potential att bli ett riktigt storlag? De har ju en massiv suppporterskara som står upp i vått och torrt. De har Roms överklass som supporters och har långa traditioner.

Sätt någon miljardär som ägare (inte som nu, en som hjälper dem ur skulderna och lämnar dem vind för våg) så borde ju laget hamna i Inter-klass?
Citera
2006-10-24, 21:18
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract

Ronaldinho kommer knappast gå till något jävla Milan.

http://www.tv4.se/fotbollskanalen/480907.html

Ser det som en realtivt säker källa, han skulle inte passa i Italien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in