Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ja, [Calg:iari] har ju blivit lite av ett favoritlag efter att ha följt dem på sin halvfulla arena under fjolårssäsongen på tv4 och tv4+.
För mig är det ofattbart att kanske ligans bästa striker - David Suazo - stannade kvar i klubben, som någon snubbe i tv4 sa idag, Inter och Juventus ville ha honom. Han är inte beroende av någon egentligen, utan kan skapa målchanser själv ur ingenting. Nu tycker jag dock att Ibra och Crespo är bättre värvningar för Inter än Suazo, men de borde finnas ytterliggare klubbar som borde ha haft intresse för honom.
Och de var då fan i mig att man tippar rätt när de inte står några pengar på spel, argh. Ja, Alvaro Recoba är - som alltid - skadad.
Även Esposito var jag helt 100 på skulle bli värvad från Cagliari efter hans performance i TV4:s sunk-matcher förra säsongen -- han såg helt enkelt ut att vara för bra för att spela i TV4 och bli kommenterad av Hasse Holmquist

Men kvar är han, precis som Suazo. Två riktiga klass-spelare, kanske något för Djurgården

. Tyckte de kallade Suazo för "honduran", i så fall lär han vara Honduras bästa spelare någonsin.
- F.G