2006-08-10, 23:28
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Så först säger du att vi värvar för mycket, för dyrt och fel.
Sen säger du att vi har köpt en cuptitel?
Vi har inte köpt nått. Vi har rättvist blivit tilldelade den senaste scudetton pga andras lag oegentligheter.

Om 80% varit misslyckade som du säger - då tycker jag de placeringar Inter haft oavsett fusket från diverse klubbar är riktigt bra.

Lazio B?
Är det därför vi alltid ligger före er, att ni har så många "egna" produkter som spelar i Inter? Då får du gärna kalla oss Lazio B om det betyder att vi är bättre än er.

Den som vinner när de andra fuskar förtjänar ära.

Skämtar du eller?
Trodde det knappt fanns en enda Nerazzuri som betraktade Scudetton som annat än akademisk. Jaa, det skulle väl vara Moratti som spenderat miljard efter miljard och endast fått nån sketen cuptitel i retur.
Ska jag behöva argumentera för att Inter värvat en jävla massa 'stjärnor' för dyra pengar som de flesta floppat...? Inter har väl haft den fetaste budgeten de senaste decenniet och inte åstadkommit ett skit
(trots skamliga utsugarmetoder), det är fakta.
Med all respekt, du verkar inte leva i någon som helst verklighetsförankring i detta fall.

Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Självklart skall han ha sig både en och två skopor rättfärdigad kritik för sitt värdelösa spel sista året. Vad jag reagerar på är dom skällsord som jag noterat här på forumet, typ "bergsturk", "banannäsa", "han hör hemma i Serie B, den sopan", osv osv.

Agreed...!
Citera
2006-08-10, 23:28
Medlem
icys avatar
Inter må ha vunnit ligan förra året, officiellt. Men alla vet att Milan och Juventus var ljusår bättre. Jag tror inte Inter kommer ha en chans i år, 6 poängs försprång på Milan är på tok för lite. Det finns något som fattas i Inter för att de skall räcka hela vägen. De har ofta haft väldigt bra spelarmaterial, men något har varit fel i klubben undre längre period. De påminner mig om Chelsea innan ryssen och portugisen kom till klubben och ordnade upp saker och ting.
Citera
2006-08-10, 23:30
Bannlyst
Hade jag varit intersupporter sa skulle jag val inte direkt hoppas av gladje over ligaguldet, daremot hade jag varit valdigt stolt
Citera
2006-08-10, 23:32
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Skämtar du eller?
Trodde inte det fanns en enda Nerazzuri som betraktade Scudetton som annat än akademisk.

Läste en bra post någonstans kring ämnet:

Citat:
Celebrating Inter's "scudetto" is like celebrating your child's birth even though you know that it was another guy who shagged your wife.

Tycker jag var bra sagt.
Citera
2006-08-10, 23:37
Medlem
Zlatan såld! Får MFF några pengar?

Nu när Inter köpt Zlatan för 227 Mille, kommer då Malmö FF få några pengar? Nån som har koll på de?
Hur är de när spelare blir sålda till höger & vänster, får då ursprungslaget några pengar? eller är det nått man kommer överens om innan man säljer sin spelare?
Citera
2006-08-11, 00:03
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystal
Nu när Inter köpt Zlatan för 227 Mille, kommer då Malmö FF få några pengar? Nån som har koll på de?
Hur är de när spelare blir sålda till höger & vänster, får då ursprungslaget några pengar? eller är det nått man kommer överens om innan man säljer sin spelare?

Läste i aftronblandet tror jag att det va, att det inte fick ngra pengar.
att d miste jätte mkt pengar
Citera
2006-08-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystal

EDIT: http://sydsvenskan.se/sport/article177337.ece

Citat:
Normalt sett får de klubbar en spelare representerat, från åldrarna 12 till 22 fem procent, av summan vid en vidareförsäljning, enligt Fifas regler vid internationella övergångar. Men eftersom Zlatan inte flyttar till ett nytt land gäller inte reglerna.
Enda chansen för Malmö att trots allt tjäna en slant på övergången är ifall Italien anammat de nya reglerna, som enligt Fifa måste vara införda senaste 2007.

/Umut
Citera
2006-08-11, 05:44
Medlem
Okey, tack!
Citera
2006-08-11, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Känns dock som att dem med Zlatan fårr en väldigt stark trupp nu när Crespo förstärkt truppen också.

om du syftar på hans kapning den senaste säsongen så nej ( Klart jag fattar din Ironi )
Angående Materazzi, någon mer som hört om hur det slutade för honom? trillade det in några mordhot och sen var det bra? eller finns det fortfarande någon "hotbild" ?

Menar du från islamisterna?

De tar ju bara tillället i akt för sitt eget intresse
Citera
2006-08-11, 15:38
Medlem
MeatAbstracts avatar
Buffon på väg till Inter eller Milan.

Stackars la vecchia signora som ligger oh blöder ur öppna sår nu.
Citera
2006-08-11, 15:43
Medlem
Vart får Inter helt plötsligt alla pengar från?
Buffon kommer ju inte bli billig om dem skulle köpa honom.
Citera
2006-08-11, 15:45
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Vart får Inter helt plötsligt alla pengar från?
Buffon kommer ju inte bli billig om dem skulle köpa honom.

Inter har alltid haft pengar. Sen verkar det ju vara som att Cruz ska gå med i dealen.
Det kan även vara möjligt att nån till anfallare i Inter försvinner som finansiering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in