Citat:
Ursprungligen postat av Rodant
Jag förstod vad du skrev din arabälskare. Anledningen till att Israelerna gör som dom gör är att dom är omringade av en massa äckliga araber som inget hellre vill än att utrota alla judar. Så då är det väl inte så konstigt att Israelerna försvarar sig eller? Och det är en jävla skillnad att med uppsåt döda oskyldiga civila, kvinnor och barn så som araberna gör och på att slå till mot legitima mål som terrorfästen och terrrorister. Visst händer det att Israelerna råkar döda oskyldiga men då är det inte meningen. Tycker att det är så tråkigt att så många väljer sida och att så många försvarar araberna bara för att man tycker synd om dom och för att dom är så underlägsna på alla plan.
Jag är långt ifrån en "arabälskare" däremot tar jag avstånd från våld oavsett vem det drabbar. Det finns en skillnad på vad som är försvar och mord! Tack jag tycker din post verkligen genomsyras av ditt arabhat. Skulle Olmert rida förbi ditt fönster på en atombomb skulle du säkert försvarat detta med. Hamas skjuter dåliga wannabe rakter, Israel har artelleri, flygapen och en stor mängd pansarvagnar. På vilket sätt ser du ockupation, utsugning av tillgångar, förintelsen av infrastruktur och så klart morden på flera civila som försvar? (Brotten mot genevekonventionen och mäskliga rättigheter är oändliga! Men eftersom de är araber så gäller inte dessa grundläggande stadger dem?)
Israel har precisions bomber och granater lyckats döda nästan 100 civila medans Hizbollah som har bomber som dimper ner lite här o var "bara" dödat 12 civila och 12 soldater. Jag fördömmer morden på båda sidor lika mycket oavsett mängd.
Jag tror inte att folk som kan klassas som "arabälskare" på fb, står på hamas/hizbollahs sida, utan vi står på den civila befolkningens sida! Du vet dom som dör? Lär dig skillnaden och knip käft om du inte har vettiga saker att komma med än "de finns fullt av äckliga araber runt om kring israel".
Tycker att det är så tråkigt att så många väljer sida och att så många försvarar sionisterna bara för att man tycker synd om dom och för att dom är så underlägsna på alla plan och måste "försvara" sig på ett oproprtioneligt sätt.
Ska du komma med comebacks så till att de inte är på sandlåde nivå!
EDIT: Enligt gt är det 200 civila nu! Inte 100 som jag skrev innan.