2007-02-20, 01:23
Medlem
[BBB]Thors avatar
Kärringberget är nog det du tänker på
Citera
2007-02-20, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
berget vid KA4 AMF4 heter väl västerberget oxo?

Det finns ett Västerberg i KA5/FSC/Käringberget, dock står det (Mölndal) efter Västerberget i mitt inlägg.

Västerberget i Väster har Oscar II fort som hyresgäst.. =)
Citera
2007-02-20, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin
Det finns ett Västerberg i KA5/FSC/Käringberget, dock står det (Mölndal) efter Västerberget i mitt inlägg.

Västerberget i Väster har Oscar II fort som hyresgäst.. =)

jo men texten till ditt inlägg var kommer den ifrån?
Citera
2007-02-20, 15:15
Medlem
Ett annat bra-att-ha forum.
Citera
2007-05-02, 23:49
Medlem
Kan vara av intresse

http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_1973901.asp
Citera
2007-05-03, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsprängaren
Om du skulle ge en siffra på "inte så förbenat långt bort" hur många km skulle det bli? De flesta berganläggningars konstruktioner är sekretessbelagda. Där av att man rensar dem och gjuter igen dem för att det skall vara svårare att dokumentera anläggningar och där av dra slutsattser om andra anläggningar.
Nämnda anläggning är unik i en mängd avseende.
Vart vill du komma?
Nå Bergsprängaren, det var länge sedan jag bad dig om bevis för att jag hade fel om Mölndal.
Jag kan alltså sluta mig till att du inte vet nå´t utan bara pladdrar och skriver som många andra eller är det sekretess eller.........????
Citera
2007-05-03, 10:38
Medlem
Förstår inte inte fråga även om jag läser inlägg tillbaka i tiden.
Vad är problemet?
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki 1500
Nå Bergsprängaren, det var länge sedan jag bad dig om bevis för att jag hade fel om Mölndal.
Jag kan alltså sluta mig till att du inte vet nå´t utan bara pladdrar och skriver som många andra eller är det sekretess eller.........????
Citera
2007-05-03, 10:40
Medlem
Vad är det du vill jag skall dokumentera när jag är där inne?

Vad är det du vill jag skall dokumentera när jag är där inne och bekräfta eller dementera?
Citat:
Citera
2007-05-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsprängaren
Vad är det du vill jag skall dokumentera när jag är där inne och bekräfta eller dementera?
Att det inte är ett upplag för hopsamlade persedlar från olika regementen, mobbf, o sv.
Citera
2007-05-03, 12:46
Medlem
Det är inte ett "uppsamlingsförråd". Ett sådant förråd finns på annan plats i närregionen. Men givetvis finns det utrustning för den besättning som skall verka där.

Citat:
Att det inte är ett upplag för hopsamlade persedlar från olika regementen, mobbf, o sv.
Citera
2007-05-03, 19:58
Medlem
känns som det är dags att lämna Svalan åt sitt öde..finns verkligen inget där av intresse förutom historiens vingslag från svunna tider
Citera
2007-05-03, 21:10
Medlem
Låter som ett väl övervägt besluta

Låter som ett väl övervägt besluta

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
känns som det är dags att lämna Svalan åt sitt öde..finns verkligen inget där av intresse förutom historiens vingslag från svunna tider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in