2006-08-31, 18:52
Medlem
TimeWarp: Tiotals iranska tjejer? Var i helsike hittade du dem? Har för mig att iranska tjejer inte är såååå "lätta" och lösaktiga.
Citera
2006-09-01, 10:47
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Planerar en Brasilien resa och då kanske min topp 3 lista ändras, måste bygga på erfarenheten där då jag bara varit med 2 från det landet och bägge träffade jag i Sverige.....
Var försiktig med brasilianskorna. De flesta är normala, men det finns tre sorter du skall akta dig för:
  1. De som är fanatiska BJJ-utövare och som kommer att brotta halvt ihjäl dig.
  2. De som är med i bajsporrfilmer.
  3. De som odlar en kuk mellan benen.
Vidare så är det inga vattentäta skott mellan de tre sorterna. Kombinationer finns.

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-09-01, 11:13
Medlem
Bixos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Var försiktig med brasilianskorna. De flesta är normala, men det finns tre sorter du skall akta dig för:
Vidare så är det inga vattentäta skott mellan de tre sorterna. Kombinationer finns.

MVH
/Herr Lindholm

Som du sa, de flesta är normala och har man lite vett och är lite street smart så träffar man nog inte dessa "tjejer".
Citera
2006-09-01, 15:03
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scar
TimeWarp: Tiotals iranska tjejer? Var i helsike hittade du dem? Har för mig att iranska tjejer inte är såååå "lätta" och lösaktiga.
Åhh nej. Av alla "svartskallebrudar" så är iranier/perser slampigast.
Citera
2006-09-01, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Åhh nej. Av alla "svartskallebrudar" så är iranier/perser slampigast.
Hehe.. mjo, kanske det.
Citera
2006-09-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
finland, norge, danmark, tyskland, england, irland, frankrike, holland, schweiz, spanien, italien, grekland, serbien, bosnien, kroatien, ungern, tjeckien, polen, ryssland, turkiet, libanon, syrien, indien, australien, japan, marocko, etiopien, egypten, sydafrika, argentina, chile, peru, colombia, brasilien, usa, mexico, trinidad, puerto rico, canada
Holy smoke. Har inte ens besökt sådär många länder, långt därifrån. Var alla tjejerna gratis?
Citera
2006-09-02, 03:47
Medlem
Rolig nattläsning, jag måste bara säga mitt innan jag sover, here it goes.

Juggebrud, kinky, galen och perv, men luktade svett efter ett tag

Asiatiska, Thai, Kina, lite blyga, men vi vara båda happy

Finska, kinky, tog för sig och var inte blyg, analt i 1 timma bunden.

Indiska, älskade att suga och spankas, och tjatade om 3 kant hela tiden.

Amerikanska, ville göra allt hennes kille inte gjorde, o det var en del...
Citera
2006-09-02, 16:59
Medlem
Trodde aldrig att Irak brudar skulle vara så "på" ... snackat några dagar på internet med en och vi träffades hemma hos mig idag , knullade henne hårt och bestämt och hon gick igång ordentligt. Helt ok brud , däremot fick jag avsmak av hennes håriga fitta
Citera
2006-09-03, 01:41
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scar

ja de iranska tjejerna i sverige tillhör den mellanöstern minoritet som charmas lättast av "skandinaviska" män, sen finns det en skara utav dem som tänder på svarta killar också men dit tillhör jag icke. dock har mina svarta vänner haft stor framgång hos denna minoritet också

Persiska bröllop, persiska fester, internet, cafè opera, obn, kista galleria haha!
Behöver du en karta för att träffa dem efter denna beskrivning så måste du vara blind.....
Citera
2006-09-03, 01:52
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iommi
fan, sicken storknullare.
men ibiza, är inte det lite lågvattenmärke?

på vilket sätt menar du då?
Citera
2006-09-03, 01:58
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm

MVH
/Herr Lindholm

ska försöka att inte göra om dina misstag min herre, tack för varningen och hoppas att du kommit tillbaka i fas efter dina duster i brasilien
Citera
2006-09-03, 02:02
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av North
Holy smoke. Har inte ens besökt sådär många länder, långt därifrån. Var alla tjejerna gratis?

har inte heller besökt alla dessa länder, det skrev jag också i mitt inlägg, dock har jag varit i en hel del utav dem.....

tjejer är ju gratis....dock så betalar man i form av sprit och uppvaktning/tid....det kostar också....ibland är det dock värt det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in