2011-03-22, 13:38
Medlem
Kreperads avatar
Sex med invandrarkillar, tips från tjejer till tjejer!

Hade sex med två invandrarkillar i helgen, en från libanon och en från jugoslavien. Nu tänkte jag att det här kanske kunde vara något man kunde fortsätta med och testa vilken nationalitet som är bäst?
Dom här två skulle jag ge betygen
libanon: 7:a, liten champignon-snopp men intensiv och taktfast
juggen: 4:a för påstridig med analsexet, för grov, gjorde ont.
Är det någon som kan tipsa om någon bra nationalitet man kan prova förutom dom här två? Chillenare är jag sugen på, nån som varit med en cillenare? Går man på salsa-klubb då? Måste köpa en helt ny garderob
Citera
2011-03-22, 13:44
Medlem
Carpedijems avatar
Testa en person för varje land. Lär ju bli ca 244 personer, men du verkar ju redan vara en slut
Citera
2011-03-22, 13:44
Medlem
xposures avatar
Norrmän!

Sätt på dig en urringad lusekofta så löser det sig av sig självt.
Citera
2011-03-22, 13:57
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallontomten
Om hon har tur kan hon ju få lite exotiska könssjukdomar också som hon kan dö i. Jag rekommenderar negrer från Gambia utan kondom.

Ja, den här rekommendationen måste jag haka på. Pröva Nigeria, Sydafrika, kanske Uganda/Kenya, så slitna, avmagrade och tandlösa sexpartners som möjligt! Och när du ändå kör på, be att få låna deras injektionsnålar också.
Citera
2011-03-22, 14:00
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreperad
Hade sex med två invandrarkillar i helgen,

Woow, imponerad.

Liten champignon-snopp..
Citera
2011-03-22, 14:04
Medlem
MisterDeluXes avatar
Testat svenskar?

Har hört att de från malmö har hög standard.
Citera
2011-03-22, 14:05
Medlem
ARTIs avatar
Så du anser att dessa två juveler skall representera en hel nation, alt. andra personers tips...
Citera
2011-03-22, 14:22
Medlem
stekarslaktarns avatar
Jag är ju inte tjej men jag kan tänka mig italienare. Det finns riktigt heta italienare helt enkelt. Och sedan är det ganska exklusivt att ligga med en svart man, ursprung egentligen egalt.

Du kommer för övrigt att få höra hur dålig du är som vill ligga med invandrarkillar men jag säger go for it!
Citera
2011-03-22, 14:44
Medlem
Jag har hört att italienarna är europas bästa älskare enligt forskning, på andra plats är irländarna tror jag.
Citera
2011-03-22, 14:51
Medlem
Dunderaxel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag har hört att italienarna är europas bästa älskare enligt forskning, på andra plats är irländarna tror jag.

Jag tror bestämt att jag läst samma sak fast där spanjorer låg på topp, men jag kan missta mig.
Citera
2011-03-22, 15:12
Medlem
kjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderaxel2
Jag tror bestämt att jag läst samma sak fast där spanjorer låg på topp, men jag kan missta mig.
Det säger ju mer om vem som gjort undersökningen...
Citera
2011-03-22, 15:20
Medlem
haha roliga inlägg asså =) Men men man har ju hört Once you go black you never go back...... Men hade jag varit tjej hade jag avstått från killar helt och hållet hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in