2010-09-29, 03:42
Medlem
Parnborrs avatar
Jag är invandrare och jag knullar bara svenska tjejer! De är bäääääst i sängen. Enklast att fixa också. Räcker med lite dans!
Citera
2010-09-29, 03:45
Bannlyst
Var i förorten häromdagen, var sjukt exotisk, alla ville ha kaukasier Vill lägra en sotlucka hur göra?
Citera
2010-09-29, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dajmkryzz
1. Ryska på Estlandsfärjan, gött rakad fitta, slickade henne i en korridor och blev upptäckt av en matros. Träffade henne senare i Linköping och var nära att bli avrättad av hennes tungt kriminella exman. Första och enda "utom kroppen"-upplevelse! Gillade att bli knullad hårt och pullad analt.

2. Finsk sjuksköterskestudent i Brandbergen, allmänt hårig fitta men goa rattar. Gillade slick och sug.

3. Fyrkant i Tyskland: Raggningsfras: "Hej, vi har gått vilse, kan ni visa oss vägen hem?" Ena bruden hade ful näsa och ville inte suga, annars kul upplevelse.

4. Bali, liten tajt solbränd indonesiska som gillade att knulla ridandes framför en enorm spegel på hotellrummet.

5. Thailand, flickvänsmaterial, ja faktiskt, min första intima kontakt med bortre orienten. Riktig skönhet med humor och välansad mus. Tog hem henne till bungalowen första kvällen, min kompis låg o sov i samma rum, hon sa "we must find another looom!" Så sött så sött.

6. Kina, invandrad Singaporeanska, gillade att festa på extacy, fin kropp, fick den värsta fontänorgasm jag nånsin skådat. Tur att man hade städhjälp som fick röja upp i sörjan.

7. Kina, min första intima kontakt med dessa orientaliska pärlor. Skönaste fittan jag stött på, trång som satan och inte ofta man får uppleva att bottna i tjejen. Som andra asiatiskor skriker som ett jävla djur, stackars grannar med tanke på att man i normala fall hör en mus fjärta i rummet bredvid.

8. Malaysia, ungefär som nr 7, fast uppskattade även analsex. Som många andra asiatiskor halvdant ansad nertill.

Det var nog de flesta, orkar inte rada upp återstående 5 då de inte skiljer sig nämnvärt.

Älskar att du måste poängtera att du faktiskt legat med 5 till
Citera
2010-09-29, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discoboll
Vilka ska vi svenska tjejer ligga med då medan svenska män horar ut sig till invandrartjejer? Eller ska vi sitta snälllt och vänta på vår tur bara?

word
Citera
2010-09-29, 11:48
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoboll
Vilka ska vi svenska tjejer ligga med då medan svenska män horar ut sig till invandrartjejer? Eller ska vi sitta snälllt och vänta på vår tur bara?

Lite så hade jag tänkt ja
Citera
2010-09-29, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Var i förorten häromdagen, var sjukt exotisk, alla ville ha kaukasier Vill lägra en sotlucka hur göra?

Jaså, är du "blatte"? du menar Kaukasoider väl? T o m blattar som araber räknas som kaukasoider.
Citera
2010-09-29, 15:10
Medlem
rövners avatar
1) persiska med riktiga dumboblygdläppar, sög tag i mig som en bläckfisk

2) fet kurdtjej, stönade som ett jävla lok, kunde inte koncentrera mig och komma förrns jag tryckte en kudde i fejset på henne

3) neger med långa vackra ben, fyllesex med analknull och sprut i ansiktet etc

4) latina som stönade "puta" och "que rico" när jag tryckte henne i dajman, en fullfjädrad 5:a - urstigen ur en porrtidning

5) lössläppt irakiska som jag pökade på toan på ett gammalt kneg. kom från en väldigt konservativ släkt och tände på att bryta reglerna. En gång knöt hon sin svarta t-shirt som en slöja runt ansiktet och jag fick "låtsasvåldta" henne, hon gillade den i 2:an

6) costa ricanska, sprattlade som en liten fisk när jag körde in den

7) spanjoriska med trång röv som jag spände på så att hon började blöda. Vet dock inte om hon egentligen platsar då hon inte är invandrare utan jag spände henne när ja semestrade i Madrid

8) japanska, skön som fan att knulla men jobbig som fan att bli av med, dessutom kunde jag aldrig mer köpa sushi på restaurangen hon jobbade, bra restaurang

9) fet fillipinska som var gift med en ännu fetare svennebanan, hittade paret på telefiket. Jag och snubben gjorde ingenting.

10) egyptiska som jag körde till flygplatsen, verkade inte vara första gången som den lilla horan haft sex med en exotisk taxislusk, hon fotograferade mig och visade foton på chaffisar från andra länder. Skev men för jävla kåt

11) fattig zigienerska som jag bjöd på middag, hon insisterade på att suga av mig på toaletten som tack, kände mig som en äcklig torsk när jag tog henne i tvåan

12) söt somaliska

13) irakisk turkiska, kunde inte knulla

14) kristen libanes, tryckte endast i tvåan

15) två negresser jag träffade på lokal i götet och bjussade på kola, lämnade ett hål i mitt hjärta men ännu större i min plånbok, tror dom kanske var släkt och alldeles säkert fnaskade dom i alla fall, rännstensluder

16) vietnamesiska som jag träffade på AA, hårig muff men skön anal

17) kosovoalban vars bröder senare fick mig att byta stad

Etcetc... Skulle kunna hålla på hur längesom helst ni gör er bara löjliga, ni kan inte knulla blattar for shit
Citera
2010-09-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rövner

Etcetc... Skulle kunna hålla på hur längesom helst ni gör er bara löjliga, ni kan inte knulla blattar for shit

Nu tror jag inte på hälften du säger men du är alltså bisexuell?
Citera
2010-09-29, 15:25
Medlem
rövners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Nu tror jag inte på hälften du säger men du är alltså bisexuell?

Men din dumma röv måste jag skriva ut negress för att du ska förstå? Och vad är det du inte tror på? Att det finns killar som faktiskt FÅR snaska slaskhål? Bara för att inte du får det din jävla mögelkuk
Citera
2010-09-29, 16:54
Medlem
Rasta-youths avatar
Citat:
Men din dumma röv måste jag skriva ut negress för att du ska förstå? Och vad är det du inte tror på? Att det finns killar som faktiskt FÅR snaska slaskhål? Bara för att inte du får det din jävla mögelkuk

hahah
Citera
2010-09-29, 17:43
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
12) söt somaliska

15) två negresser jag träffade på lokal i götet och bjussade på kola, lämnade ett hål i mitt hjärta men ännu större i min plånbok, tror dom kanske var släkt och alldeles säkert fnaskade dom i alla fall, rännstensluder

Varför står det inget om Somailiskan det är ju dom man vill veta mest om iom att man oftast inte träffar på sådan om dom inte är i sina "vandrande vålander" outfits. Går det bra för dom att suga trots deras stora överbett skrapar/fastnar inte tänderna i olonett. Vissa av dessa verkar ju inte ens kunna stänga käften helt.

Du verkar vara ganska sugen på att köra brudar i analen....

I och med att hon egyptiskan har pics på sina erövningar har du några liknande?
Citera
2010-09-29, 17:43
Bannlyst
Citat:
1) persiska med riktiga dumboblygdläppar, sög tag i mig som en bläckfisk

2) fet kurdtjej, stönade som ett jävla lok, kunde inte koncentrera mig och komma förrns jag tryckte en kudde i fejset på henne

4) latina som stönade "puta" och "que rico" när jag tryckte henne i dajman, en fullfjädrad 5:a - urstigen ur en porrtidning

5) lössläppt irakiska som jag pökade på toan på ett gammalt kneg. kom från en väldigt konservativ släkt och tände på att bryta reglerna. En gång knöt hon sin svarta t-shirt som en slöja runt ansiktet och jag fick "låtsasvåldta" henne, hon gillade den i 2:an

6) costa ricanska, sprattlade som en liten fisk när jag körde in den

7) spanjoriska med trång röv som jag spände på så att hon började blöda. Vet dock inte om hon egentligen platsar då hon inte är invandrare utan jag spände henne när ja semestrade i Madrid

8) japanska, skön som fan att knulla men jobbig som fan att bli av med, dessutom kunde jag aldrig mer köpa sushi på restaurangen hon jobbade, bra restaurang

9) fet fillipinska som var gift med en ännu fetare svennebanan, hittade paret på telefiket. Jag och snubben gjorde ingenting.

10) egyptiska som jag körde till flygplatsen, verkade inte vara första gången som den lilla horan haft sex med en exotisk taxislusk, hon fotograferade mig och visade foton på chaffisar från andra länder. Skev men för jävla kåt

11) fattig zigienerska som jag bjöd på middag, hon insisterade på att suga av mig på toaletten som tack, kände mig som en äcklig torsk när jag tog henne i tvåan

12) söt somaliska

Större dynga har jag inte läst på länge. Hur gammal är du egentligen, 12? Tror du någon tror på detta bullshit, vilket understöds med att du verkar vara ett riktigt ärkepucko som inte kan skillnaden på neger och negress ens som någon redan påtalat. CP-barn från Afghanistan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in