2010-01-02, 17:40
Medlem
scomberscombruss avatar
Jag hade sex med en makedonska för några år sedan som jag fått med mig hem från en fest. Hon var väldigt attraktiv och jag hade så höga förväntningar, och var så upphetsad, att jag höll på att svimma.

När vi väl hamnat i sängen började galenskaperna. Först ville hon ha lyset tänt. I bara i sovrummet utan i hela lägenheten (!). Jag uppfyllde hennes önskemål. Då ville hon dessutom ha radion på - på högsta volym.

När vi satte igång att knulla förstod jag varför. Under akten skrek hon som en brunstig älg. Tyvärr förtog det här lite av känslan (jobbigt att inte kunna se sina grannar i ögonen i två år framåt). Överhuvudtaget var hon lite för kinky för min smak ...

Inget av mina bästa knull. Jag ger henne betyget: 1
Citera
2010-01-02, 18:14
Medlem
Ikisseds avatar
Bästa sexet

Eftersom jag nu är en "utländska" måste jag berätta att mitt livs bästa sex var med en svensk kille. Match made in heaven så att säga. Han fick mig att utforska/prova på nya saker... som tex analsex.. and I loved it.
Jag var hans första utländska.
Citera
2010-01-02, 18:45
Medlem
Vidrigast konsekvenserna

Jag satte på en svart brutta och jag var rätt så nöjd innan jag upptäckte att hon hade smittat mig med kondylom. Annars var nöjd hon var blöt, analsugen och högljudd
Citera
2010-01-02, 20:30
Bannlyst
Nu måste jag ju bara haka på; då ska vi se...

1 Indones
2 Afrikanska
3 Persisk
4 En till Persisk
5 Ytterligare en Persisk
6 Kurd
7 Polska
8 Chilenare

Känns som det det borde vara fler, men kan inte komma på just nu. Hur som helst, har kört några svenskar som varit tiopoängare, ja, det rör sig nog bara om två styck 10 poängare när jag tänker efter. Men jag kommer förmodligen aldrig gå tillbaka till svenskar.

Utländska tjejer är vackrare, har mer karaktär och finare kroppar. Dessutom är de oftast mer villiga till allt, man behöver inte fråga: de ber om det.

Själv är jag svensk.
Citera
2010-01-02, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scomberscombrus
Jag hade sex med en makedonska för några år sedan som jag fått med mig hem från en fest. Hon var väldigt attraktiv och jag hade så höga förväntningar, och var så upphetsad, att jag höll på att svimma.

När vi väl hamnat i sängen började galenskaperna. Först ville hon ha lyset tänt. I bara i sovrummet utan i hela lägenheten (!). Jag uppfyllde hennes önskemål. Då ville hon dessutom ha radion på - på högsta volym.

När vi satte igång att knulla förstod jag varför. Under akten skrek hon som en brunstig älg. Tyvärr förtog det här lite av känslan (jobbigt att inte kunna se sina grannar i ögonen i två år framåt). Överhuvudtaget var hon lite för kinky för min smak ...

Inget av mina bästa knull. Jag ger henne betyget: 1

Hon verkar ju ball!

Pärlor för svin...
Citera
2010-01-02, 20:39
Awaiting Email Confirmation
pizdetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Nu måste jag ju bara haka på; då ska vi se...

1 Indones
2 Afrikanska
3 Persisk
4 En till Persisk
5 Ytterligare en Persisk
6 Kurd7 Polska
8 Chilenare

Känns som det det borde vara fler, men kan inte komma på just nu. Hur som helst, har kört några svenskar som varit tiopoängare, ja, det rör sig nog bara om två styck 10 poängare när jag tänker efter. Men jag kommer förmodligen aldrig gå tillbaka till svenskar.

Utländska tjejer är vackrare, har mer karaktär och finare kroppar. Dessutom är de oftast mer villiga till allt, man behöver inte fråga: de ber om det.

Själv är jag svensk.

Trevligt att du erkänner din bisexualitet. FB är rätt plats också. Dock verkar du lite efterbliven eller är rentav en lögnare, då du inte ens vet nationaliteten på "Afrikanen".
Citera
2010-01-02, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pizdets
Trevligt att du erkänner din bisexualitet. FB är rätt plats också. Dock verkar du lite efterbliven eller är rentav en lögnare, då du inte ens vet nationaliteten på "Afrikanen".

Hahaha!

Vad rolig du är!

Jo, jag vet hennes nationalitet. Valde bara att inte gå in närmare på saken.

Du är väl avis för att du inte fått så mycket själv. Kamma dig.
Citera
2010-01-02, 21:43
Medlem
DearLeaders avatar
Liberianska (kom hit 1997) som jag knullade på för ett halvår sedean. Bra och vild sex, jävel på att suga. Men fy fan vilken ångest man hade morgonen efter! (Hade kört oskyddat. Har ännu inte vågat gå och testa mig).
Citera
2010-01-02, 21:45
Medlem
amenvissts avatar
Har satt två norskor och en halvkroatiska, räknas det?
Citera
2010-01-02, 22:00
Medlem
Nubolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Liberianska (kom hit 1997) som jag knullade på för ett halvår sedean. Bra och vild sex, jävel på att suga. Men fy fan vilken ångest man hade morgonen efter! (Hade kört oskyddat. Har ännu inte vågat gå och testa mig).

Hahaha. Du lär vara smittad. Testa dig!
Citera
2010-01-02, 22:15
Medlem
samir78s avatar
Finskor räknar jag inte men :
1. tokhet brud från kongo 4/5
2. jamaicanska 3/5
3. ung libanes brud, stel,hårig o relativt tråkig 2/5
4. asiat okänt ursprungsland jag o polare delade 3/5

Blev inget med 2an i något fall
Citera
2010-01-02, 22:38
Medlem
ronkstonkbonks avatar
1. 22 Persiskor (Nej jag ljuger inte). Överlag är det sköna att sätta på, det är en ren fröjd att slicka dem innan påsättningen.
2. Somalia (!). 1 tjej som jag tog för några månader sedan.. mycket tight och härlig fetta.

3. Forna jugoslavien.. har tappat räkningen , men det rör väl sig om 3-5 stycken totalt. Överlag har de varit trånga och sköna... mycket för att bara en köra en snabbis, men det funkar väl det med..

4. Kubanskor 2 stycken , varav en som jag kilar stadigt med nu. Härliga tjejer , härliga rumpor "Grande Culo"... Det liksom dansar med röven när man sätter dem bakifrån..

5. Brasilianskor ... ett antal stycken som jag har "scorat" genom åren.. sköna men mycket intensiva..

6 Irak och och några kurdiskor har man ju också fått trycka på

Älskar alla kvinnliga kulturberikare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in