2009-01-07, 19:18
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linklunk
Du tror inte att Zeta har något med hennes utseende o göra då eller?

Sen visst det finns alltid undantag som bekräftar regeln.
Men Catrine Zeta Jones är inte renrasig brittiska.
Visst finns det nån enstaka läcker Engelska.
Ja kom på en, hon Victoria Beckham nä just ja hon måste ju skönhetsoperera sig vackrare o resultatet vart väl sådär tycker ja.
Visseligen fan så mykke snyggare än när hon precis hadde startat sitt Kryddband, för då såg hon ut som en påse nötter.
Det blir svårt med historier om brittiskor för ingen vill knulla dom, om man inte vart på fyllan i Magaluf o gjort bort sig.
Dom flesta ca 99% ser ut som prickig korv ungfär.

vem bad om din åsikt pluttis?
Citera
2009-01-08, 20:44
Medlem
CronoSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Vet du var blygläppar är, för det första? Jag fattar ingenting.

Blygläppar vet jag inte vad det är, nej. blygdläppar däremot.
Citera
2009-01-08, 20:47
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CronoS
Blygläppar vet jag inte vad det är, nej. blygdläppar däremot.

Inte jag heller, därför frågade jag. Det var Gman24 som började pratade om blygläppar.
Citera
2009-01-09, 15:37
Bannlyst
Har knullat ett par blattebrudar under mina 19 år, invandrarna jag knullat var mycket bättre än de svenska brudarna jag har haft:

1 Somalie, 16 år, min första brud då jag förlorade oskulden (var 14), ger henne 4/5 då contrasten var riktigt fin, fick dock inte en avsugning

2 Iranie, 16 år, riktigt sexig, smal, ger henne en 5:a då jag fick köra in den i analen och fick även en avsugning

3 Somalie, 15 år, dålig, hon sög dåligt och tog inget initiativ, lika seg som svenska brudar, 2:a

4 Engelsk, 21 år (tror jag), knullade henne när jag var med 2 polare i alperna på en fest, hon hade ganska fasta pattar men fick inte köra upp den i dajmkrysset Ger henne en 3:a

5 Kenyansk (stavning?), 14 årig (tror jag ) fjortis brud som jag knullade på en fest, helt okej, gillade contrasten och hon red i en kvart, hon var riktigt riktigt tight, ger henne en stark 4

6. Turkisk brud som jag knullade på Alanya i Turkiet (riktigt stora pattar), fick både "packa bajs", och en avsugning, synd bara att hon hade en sån jävla burkfitta, men det kompenserade röven
Senast redigerad av Tonaldin 2009-01-09 kl. 15:42.
Citera
2009-01-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Ja, vaddådå? Man tar vad man har, om jag knullar lite blattar hit och dit spelar inte så stor roll, eller hur? Om alla skulle resonera som dig så skulle blattarna skratta ut svenskar som aldrig kan få blatteknull, medans de knullar fjortisbrudar 24/7.
Sedan är jag inte så rasmedveten, jag vill bara leva homogent. Jag skulle aldrig varit nationalist om inte araber och negroider begick så många brott, och för att muslimer flödar in till Sverige.

Props till Tonaldin fortsätt knulla över rasgränserna

StateCollapse, fortsätt vara arg och bitter, du är nog helt gråhårig inom en 2 års period.
Citera
2009-01-11, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
5 Kenyansk (stavning?), 14 årig (tror jag ) fjortis brud som jag knullade på en fest, helt okej, gillade contrasten och hon red i en kvart, hon var riktigt riktigt tight, ger henne en stark 4
14 år? Shit, du vet att det är olagligt va? Hur gammal var du när du knullade henne?
Citera
2009-01-11, 16:23
Medlem
BrownEyedBoys avatar
amerikanskor är grymma eftersom de pratar grym amerikanska som i en porrfilm
Citera
2009-01-12, 11:30
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Håller ni inte topic börjar tillsägelserna flöda på allvar.
//mod
Citera
2009-01-13, 16:12
Bannlyst
1. Libanesisk tjej på 22 år. Otroligt sensuellt och med massor av "gusto"

2. Persisk tjej på 25 år, hade en härlig kropp, fantastiska ögon och grym uthållighet.

3. Brasilianska kring 25 år, lite för egotrippad, alldeles för medveten om hur snygg hon var, dålig inlevelse och inte mycket till initiativ.

4. Japanska kring 30 år, bästa jag någonsin haft, hon visste precis vad hon skulle göra för att få mej galen.

5. Amerikanska, var väl ok men fan så trist.

6. Ryska 25-30 år, snuskig som få, häftigt som fan.
Citera
2009-01-13, 18:46
Medlem
joppes avatar
Så kommer några av danskjävlens bravader.

1. Turk 22 år. Fantastisk vacker men jävligt tråkig i sängen. Osäker, men hennes skönkhet gjorde att det ändå var bra. 4/5

2. Nigeria. 25-30 år (frågande inte) Rigtig negerbrud. Breda höfter, stor röv och gunganda pattar. Jag kunde inta banga att prova en sådan tjej. Bra avsugning. Slappfitta men tight i tvåan. 3/5

3. Norbagge. 34 år. Gift två barn. hängpattar. Fräck som in i helvete. Aktiv och initiativrik. solklar 5/5

4. Svenska tjejer. Har legat med ett par svenska tjejer här i Danmark. Det de har gemensamt är att de är tråkiga, fantasilösa och vågar inte slappna av. Några försökta gömma osäkerheten genom att vara snobbiga. 2/5

5. Italienare. 19 år. Liten, smal, små bröst, hårig. Medelmåttlig sex. 3/5

6. Bulgar. 28 år. Vacker och söt. Fin normal kropp. Inget snobberi, Väldigt vänlig. 'Flickvänsex'. snackade lite för mycket. 4/5

7. Ryss. Sa hon var 22 jag tror sanningen låg närmare 30. Väldigt aktiv. Väldigt erfaren och horvibben låg i luften (jag betalade inte för något). 2/5
Citera
2009-01-13, 22:22
Bannlyst
Är det så vanligt att svenska killar har sex med blattetjejer?
Citera
2009-01-13, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Nej det tror jag inte, jag har aldrig varit intresserad utav skäggiga damer i från MÖ, eller nån Öststatisk 200 kiloskvinnor heller.
Asiatiska småtjejer har jag aldrig gillat, förstår inte att var enda svensk kille ska importera detta påfund, vi kommer ha runt 25% gulingar i detta land inom 5 år om inte importen avstannar.

Tacka vet jag våra vackra nordiska kvinnor.

Svenska kvinnor går igång på amerikaner, engelsmän och italienare, och blir avtända av finnar, turkar, araber.

En svart man får lite bättre chanser kanske om han heter Jay Philips istället för Mbeke Mboto.

Är det inte albaner som låssas vara italienare för att få bättre chans hos tjejer? Som om någon skulle vara så dum att hon går på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in