2008-08-20, 22:19
Medlem
Ett ex var från indien.Hon var riktigt bra.Fick dock inte köra hon i 2an

Jag hade en fin fin trekant med hon och hennes kompis från chile.
Citera
2008-08-21, 00:00
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis !

Det har hunnit bli några Spanjorskor, fina tjejer
Har haft några Amerikanska negresser, i alla storlekar, klart godkända
Och några vita Amerikanskor i BBW klassen, sexiga helt klart
Flera Latinas mesta dels mulliga, men dom klart bästa tjejerna enligt mig!
Citera
2008-08-21, 13:21
Medlem
Bara Glads avatar
Jag vill höra mer om sex med engelska tjejer.
Citera
2008-08-21, 13:32
Medlem
TroyMcLures avatar
En costaricanska. Ingen hora utan en kompis väninna. Rätt söt tjej men tråkig och förutsägbar i sängen. Dessutom insisterade hon på att inte använda kondom. Lite varningsklocka sådär första gången när man inte känner människan. Som tur var propsade jag på gummi och slapp därmed en oönskad parvel i centralamerikat. Hon var nog ute efter en blond unge. Fick ett mail några månader senare. Sa att hon var gravid med en annan kille hon träffat ytligt. *puuh*
Citera
2008-08-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis
en halv same = mkt kåt & käleksfull men hade ett hetsigt temprament

fan så var det bara vaniljsvenskar resten

Haha, ett bra exempel på hur fel det kan bli när man särskriver
Citera
2008-08-22, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Vi har många albaner i sverige. Ingen här som har haft sex med en albansk tjej? Dom är riktig hetta

Det krävs en speciell typ av man för att tygla en albansk tjej, de flesta svenskar har inte en chans.
Citera
2008-08-22, 12:08
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Det krävs en speciell typ av man för att tygla en albansk tjej, de flesta svenskar har inte en chans.

Verkar jobbigt !!!
Citera
2008-08-22, 12:10
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calamity.Jake
Hahah jag har faktiskt märkt det.
Citera
2008-08-22, 15:03
Medlem
Jag är Syrian.

Orkade inte läsa igenom hela tråden för att se om någon invandrare svarat.

Jag har bara haft sex med svenska killar av den enkla anledningen att jag måste vara oskuld tills den dagen jag gifter mig, så knulla blatte går helt bort för min del.

Sen kan man verkligen njuta fullt ut när man har sex med svenska killar, för dom har inga fördommar samt det faktum att man inte vet när man kan ha sex nästa gång.
Så man passar på att testa så mycket som möjligt när tillfället ges.

Sen har alla svenska killar jag legat med sagt att dom föredrar invandrare framför svenska tjejer för att våra fittor inte är uttöjda vid 20 - års ålder.
Citera
2008-08-22, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schneewithen
Orkade inte läsa igenom hela tråden för att se om någon invandrare svarat.

Jag har bara haft sex med svenska killar av den enkla anledningen att jag måste vara oskuld tills den dagen jag gifter mig, så knulla blatte går helt bort för min del.

Sen kan man verkligen njuta fullt ut när man har sex med svenska killar, för dom har inga fördommar samt det faktum att man inte vet när man kan ha sex nästa gång.
Så man passar på att testa så mycket som möjligt när tillfället ges.

Sen har alla svenska killar jag legat med sagt att dom föredrar invandrare framför svenska tjejer för att våra fittor inte är uttöjda vid 20 - års ålder.

Formulera om den fetmarkerade meningen är du snäll.

Så du tappar inte oskulden om du blir penetrerad av en svensk kille, eller hur menar du?
Citera
2008-08-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calamity.Jake
Formulera om den fetmarkerade meningen är du snäll.

Så du tappar inte oskulden om du blir penetrerad av en svensk kille, eller hur menar du?

Där jag bor känner alla invandrare varandra, och skulle det komma ut att jag går runt och knullar folk skulle alla börja titta ner på mig och min familj.

Så för att skydda min familj från folks skitsnack så knullar jag bara svenska killar.

Och när jag väl gifter mig med en invandrare så behöver han inte få reda på att jag har haft sex innan honom
Citera
2008-08-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schneewithen
Där jag bor känner alla invandrare varandra, och skulle det komma ut att jag går runt och knullar folk skulle alla börja titta ner på mig och min familj.

Så för att skydda min familj från folks skitsnack så knullar jag bara svenska killar.

Och när jag väl gifter mig med en invandrare så behöver han inte få reda på att jag har haft sex innan honom

Men blir han inte misstänksam när din fitta är uttöjd som en svensk 20-årig tjej då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in