2010-09-29, 23:39
Medlem
Rumänsk brud. Dålig på att suga och rida osv. Ville inte ta den i tvåan och var nog bara bra för att spänna på för hon var inget vidare att prata med
Citera
2010-09-30, 00:37
Bannlyst
Räknas svenska tjejer som utlänska för invandrade eller vise versa ?
Citera
2010-09-30, 01:23
Medlem
KrilleDs avatar
en finska, hon sög den bästa kuken jag vart med om.. Annars var hon helt inkompetent i skallen
Citera
2010-09-30, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onliner
Räknas svenska tjejer som utlänska för invandrade eller vise versa ?
nej, eftersom de är du som är utlänningen. lol
Citera
2010-09-30, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av axyon
nej, eftersom de är du som är utlänningen. lol

för mig är svenskan främmande, hur ska det vara
Citera
2010-09-30, 01:55
Bannlyst
Citat:
för mig är svenskan främmande, hur ska det vara
nej om du skulle knulla en svensk tjej i ditt hemland så skulle DU knulla en utlänning, nu är det HON som knullar en utlänning eftersom de är du som är utlänningen.

kort sagt du knullar inte en utlänning, du knullar(våldtar?) en svensk tjej i sverige.
Citera
2010-09-30, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av axyon
nej om du skulle knulla en svensk tjej i ditt hemland så skulle DU knulla en utlänning, nu är det HON som knullar en utlänning eftersom de är du som är utlänningen.

kort sagt du knullar inte en utlänning, du knullar(våldtar?) en svensk tjej i sverige.

Ställ frågan VÅLDTA en kurd kamrat!!
Citera
2010-09-30, 05:14
Bannlyst
Citat:
Ställ frågan VÅLDTA en kurd kamrat!!
hmm, va?
Citera
2010-09-30, 11:12
Medlem
rövners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Varför står det inget om Somailiskan det är ju dom man vill veta mest om iom att man oftast inte träffar på sådan om dom inte är i sina "vandrande vålander" outfits. Går det bra för dom att suga trots deras stora överbett skrapar/fastnar inte tänderna i olonett. Vissa av dessa verkar ju inte ens kunna stänga käften helt.

Du verkar vara ganska sugen på att köra brudar i analen....

I och med att hon egyptiskan har pics på sina erövningar har du några liknande?

Jag har haft sex med somaliskor med ganska mycket kurvor faktiskt men jag gillar bäst när dom är skitsmala för det är så min exotiska bild alltid varit av dom. Går jag och käkar indiskt vill jag inte ha en club sandwich med balti-smak, jag vill ha en riktig baltigryta. Älskar deras bräcklighet och deras vackra stora huvuden. "Överbettet" brukar inte vara några problem. Att denövre tandraden är framskjuten är enbart en fördel eftersom den exponerade ollonytan också är större på ollonets ovansida. Däremot har jag haft sex med afrikanskor med väldigt mycket piercingar på mina resor, men vilka problem det blivit av det är väl lite OT i denna tråden.
Citera
2010-09-30, 12:57
Medlem
telephone80s avatar
Låg med en invandrartjej en gång, hon var väl syrian eller kurd eller turk eller whatever. Hon var väldigt kåt och härlig, om än lite blyg. På morgonen ojjade hon sig att hon ej käkade p-piller. Jag gled närmast ljudlöst ut ur hennes lägenhet och försvann. Vem vet, kanske har jag en liten halv-turk unge där ute nu
Citera
2010-09-30, 18:36
Medlem
rejvers avatar
Hade sex med en thaibrud ett par gånger. Tight kropp som asiater brukar ha men tyvärr väldigt slapp där nere. Råkade glida ur och jucka några gånger i luften och kände ingen skillnad.
Citera
2010-10-01, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejver
Hade sex med en thaibrud ett par gånger. Tight kropp som asiater brukar ha men tyvärr väldigt slapp där nere. Råkade glida ur och jucka några gånger i luften och kände ingen skillnad.

Så man kan i princip jucka i luften och få samma "njutning" som med en thaibrud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in