Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Någon frågade om hur det var att gänga en Persisk, jag har bara satt på en adopterad Iransk tjej men det var helt ok. Adopterade Indier har också funkat bra, fina små kroppar med en distinkt könsdoft. Senaste rasfrämlingen var en Thailändska som hade bott här i sju år, dumpad av en äldre Svensk och hade hand om deras gemensamme son, sexet med henne var helt ok men inte någonting som fick mig att säga wow. En Israeliska har jag råkat ut för (vet ej om hon var Palestinier eller Judinna) men bra sex var det.
Spanska brudar är goa, upplevde dom som ovanligt blöta

De brudar som är mina favoriter än så länge är Chilenskor, dom verkar alla ha vädigt fasta och fina bröst med en jävla bra sexdrift när man väl har lyckats hetta upp dom.
På fyllan har jag endast fått avsugningar från negresser vilket var riktigt bra men aldrig något knullande...ser fram emot den dagen
Hmmm, du menar som Catherine
Zeta Jones?

Du tror inte att Zeta har något med hennes utseende o göra då eller?
Sen visst det finns alltid undantag som bekräftar regeln.
Men Catrine Zeta Jones är inte renrasig brittiska.
Visst finns det nån enstaka läcker Engelska.
Ja kom på en, hon Victoria Beckham nä just ja hon måste ju skönhetsoperera sig vackrare o resultatet vart väl sådär tycker ja.
Visseligen fan så mykke snyggare än när hon precis hadde startat sitt Kryddband, för då såg hon ut som en påse nötter.
Det blir svårt med historier om brittiskor för ingen vill knulla dom, om man inte vart på fyllan i Magaluf o gjort bort sig.
Dom flesta ca 99% ser ut som prickig korv ungfär.