2009-01-05, 19:34
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Haha
Alltså, första gången kändes det som om det bara var ett tight hål när man var nere och fingrade, jag blev lite rädd till en början.
Men nu känner man blygläpparna mycket mer, emmm, vafan, ingen som varit med om det? Det är en stor skillnad och det känns bättre nu för oss båda.

HAHA vad var det för jävla brud? Är du säker på att du verkligen menar blygläpparna och inte typ... nåt annat?
Citera
2009-01-06, 14:11
Medlem
Gman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
HAHA vad var det för jävla brud? Är du säker på att du verkligen menar blygläpparna och inte typ... nåt annat?
En kines och oskuld, aldrig varit med om någon av delarna förut, så jag vet inte
Jag får vänta tills någon som upplevt samma sak som jag kommer och berättar. Men det kanske bara var så att hon var så trång att det inte kändes som riktiga blygläppar? Nu så när hon är kåt så är blygläpparna mer utfläkta och skönare.
Citera
2009-01-06, 14:16
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
En kines och oskuld, aldrig varit med om någon av delarna förut, så jag vet inte
Jag får vänta tills någon som upplevt samma sak som jag kommer och berättar. Men det kanske bara var så att hon var så trång att det inte kändes som riktiga blygläppar? Nu så när hon är kåt så är blygläpparna mer utfläkta och skönare.

Vet du var blygläppar är, för det första? Jag fattar ingenting.
Citera
2009-01-06, 18:42
Medlem
HEMIbyMOPARs avatar
En Bosnier, riktigt vild i sängen, gillade bakifrån å mycket stönande Norska på semester i Turkiet, hade pojkvän men han var hemma i Norge å vi svenska killar är ju omtyckta av norskorna
Citera
2009-01-06, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HEMIbyMOPAR
vi svenska killar är ju omtyckta av norskorna

Detta påstående har jag hört ett antal gånger nu. Varför gillar norskor svenska killar?
Citera
2009-01-06, 20:07
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Detta påstående har jag hört ett antal gånger nu. Varför gillar norskor svenska killar?

För att dom inte fattar vad dom snackar för skit.
Citera
2009-01-06, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
För att dom inte fattar vad dom snackar för skit.

Hajar inte.
Citera
2009-01-06, 21:47
Medlem
Infinitiv86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEMIbyMOPAR
En Bosnier, riktigt vild i sängen, gillade bakifrån å mycket stönande Norska på semester i Turkiet, hade pojkvän men han var hemma i Norge å vi svenska killar är ju omtyckta av norskorna

Ok så du kör åt båda hållen?

Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso

Hajar inte.

Tror han menade att dom norska tjejerna inte fattar vad norrmännen säger och därmed väljer dom svenskar istället!
Citera
2009-01-06, 23:46
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitiv86

Tror han menade att dom norska tjejerna inte fattar vad norrmännen säger och därmed väljer dom svenskar istället!

HON menade att de norska tjejerna inte fattar vad svenskarna säger och uppfattar dom som charmiga.
Citera
2009-01-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Någon frågade om hur det var att gänga en Persisk, jag har bara satt på en adopterad Iransk tjej men det var helt ok. Adopterade Indier har också funkat bra, fina små kroppar med en distinkt könsdoft. Senaste rasfrämlingen var en Thailändska som hade bott här i sju år, dumpad av en äldre Svensk och hade hand om deras gemensamme son, sexet med henne var helt ok men inte någonting som fick mig att säga wow. En Israeliska har jag råkat ut för (vet ej om hon var Palestinier eller Judinna) men bra sex var det.
Spanska brudar är goa, upplevde dom som ovanligt blöta
De brudar som är mina favoriter än så länge är Chilenskor, dom verkar alla ha vädigt fasta och fina bröst med en jävla bra sexdrift när man väl har lyckats hetta upp dom.
På fyllan har jag endast fått avsugningar från negresser vilket var riktigt bra men aldrig något knullande...ser fram emot den dagen

Hmmm, du menar som Catherine Zeta Jones?

Du tror inte att Zeta har något med hennes utseende o göra då eller?

Sen visst det finns alltid undantag som bekräftar regeln.
Men Catrine Zeta Jones är inte renrasig brittiska.
Visst finns det nån enstaka läcker Engelska.
Ja kom på en, hon Victoria Beckham nä just ja hon måste ju skönhetsoperera sig vackrare o resultatet vart väl sådär tycker ja.
Visseligen fan så mykke snyggare än när hon precis hadde startat sitt Kryddband, för då såg hon ut som en påse nötter.
Det blir svårt med historier om brittiskor för ingen vill knulla dom, om man inte vart på fyllan i Magaluf o gjort bort sig.
Dom flesta ca 99% ser ut som prickig korv ungfär.
Senast redigerad av linklunk 2009-01-07 kl. 10:44.
Citera
2009-01-07, 11:30
Medlem
Kosstaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Nu ville jag ju inte höra om hur fula brittiska kvinnor var, utan tråden handlar om hur invandrarsexet var. Jävla idioter, tror ni inte jag vet hur de ser ut? Det är ju halva nöjet. Har du 30 inlägg behöver du inte ens tillföra en sådan idiotkommentar, det är ett nöje helt reserverat åt Roger Persson.

Fler brittiskor.

Jag minns en brittisk kvinna från ett besök i england. Hon var 36 å jag ca 13-14 år yngre. Hon var smal nätt, snygg för sin ålder och kåt som ett djur. Körde de vanliga ställningarna inklusiva dopp i prutten.

Hon raggade på mig en söndagkväll på pubben mitt emot min bostad så det var nära hem.

Helgen efter var jag i liverpool och festade och hade dragit en del kola, var lite väck och satt på mac donalds och hade inga pengar till taxi hem så ringde henne. Hon var hemma å kåt och åkte 4 mil enkel väg å hämtade mig hem till henne som bodde inom gångavstånd från mig. Hemma hos henne blev det massa knull som avslutades med ett härligt ansiktssprut.
Citera
2009-01-07, 12:55
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linklunk
Du tror inte att Zeta har något med hennes utseende o göra då eller?

Sen visst det finns alltid undantag som bekräftar regeln.
Men Catrine Zeta Jones är inte renrasig brittiska.
Visst finns det nån enstaka läcker Engelska.
Ja kom på en, hon Victoria Beckham nä just ja hon måste ju skönhetsoperera sig vackrare o resultatet vart väl sådär tycker ja.
Visseligen fan så mykke snyggare än när hon precis hadde startat sitt Kryddband, för då såg hon ut som en påse nötter.
Det blir svårt med historier om brittiskor för ingen vill knulla dom, om man inte vart på fyllan i Magaluf o gjort bort sig.
Dom flesta ca 99% ser ut som prickig korv ungfär.
`
Vilken ironi ligger det inte i ditt inlägg med tanke på tanke på din signatur.

"det vär bättre att vara tyst och låta folk tro att man är en narr, än att tala och undanröja alla tvivel."
Senast redigerad av Secundus 2009-01-07 kl. 13:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in