Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.
Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.
1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.
2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5
3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3
Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.
En kompis till mig var på jakt efter en träningsbänk så jag fixade fram en genom en syriansk familj som jag känner. Eftersom broschan som egentligen sålde träningsbänken inte var hemma just då så fick vi hjälp utav hans båda systrar i stället. Dem följde med ner och låste upp in till förrådet och visade upp träningsbänken som han skulle ha och satte sig sedan ner över bänken, och frågade honom vad han tyckte?
Hel ok svarade kompisen innan han blev avbruten och fick till svars att "skit i bänken lo vad tyckerdu om oss?Tycker du vi är fina frågade den ena syrran och frågade vidare honom hur mycket han tog i bänkpress och att dem visste ett sätt som han skulle kunna få ner priset på. Helt allvarliga.
Dem var så jävla heta och uppkäftiga. jag glömmer aldrig hur sjukt kåta dem var på min kilkompis och jag kan förstå att dem flippade ut på honom där nere i källaren helt ensamma och allt. Han fick göra allt det jag alltid hade drömt om att få göra med dessa två utländska skönheter och dem gjorde det mitt framför ögonen på mig. Det han gjort med dem har jag bara sett i killar göra i filmer ensam med två invandrartjejer förut, och han är svensk och fick dessa syrianer att förmodligen komma mer än dem någonsin har gjort tidigare.
Anledningen till att jag avstod var för att jag vid tillfället hade en flickvän som jag inte ville vara otrogen mot och som dessutom kände den här familjen lika bra som jag om inte bättre. Jag förevigade dock detta magiska ögonblick med mobilen i stället.
Efter att jag och min dåvarande flickvän har gjort slut så har jag också fått mina vildaste drömmar uppfyllda med mina favoritblattar. Jag kan ju bara jämföra min fd svenska flickvän och de båda syrianerna och snabbt komma fram till att utländska tjejer och svenska tjejer inte spela i samma klass. Det är bara min åsikt iaf.
Vad beträffar träningsbänken så fick han betala fullt pris eftersom det inte var tjejernas bänk