2014-07-24, 11:21
Medlem
Iqfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cellar
En sak förstår jag inte. De två invandrare som får bäst poäng är tysken och engelsmannen, 7 och 9 respektive. MENA-männen får genomgående dåliga betyg av dig. Ändå är har du legat med fler av dem?

Bara en övrig fråga: hur många sexpartners har du haft överlag?

MENA snubbarna har också varit mycket mindre erfarna och yngre, är nog därför dem var så dåliga. Grunden till varför jag har haft sex med fler MENA är nog dock att det finns fler av dem här. Men ja, jag kommer inte ligga med fler araber eller turker, det är helt klart.
Men jag måste även påpeka att jag inte tycker att tunisier och turkar är lika nog att dra över en och samma kant. Det är som att säga att alla europer är bra i sängen för att jag har haft bra upplevelser med en engelskman.

7 sexpartners.
Citera
2014-07-24, 11:28
Medlem
SpeedingBullets avatar
En hel jävla dröse med Thailändskor. De är oftast bra och villiga, betalat några gånger men oftast inte.

En halv braziliansk brud, över kåt men lite läskig. Typ psycho satt o stirrade på en när man vaknade.

En vietnames. Helt okej då jag hade velat knulla henne ett bra tag. Men låg mest och tog emot.

En Holländsk brud i Amsterdam, eller nej det var bara avsugning

Är väl vad jag kommer på just nu!
Citera
2014-07-24, 20:47
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iqfree
1. Tysk (25 år): KK. Han var bra och erfan. Fin penis. 7/10

2. Turk (24 år): ONS. Liten kuk. Kom på 20 sek. 0/10

3. Turk (21 år): ONS. Stoor kuk. Hade bra uthållighet. Lite tråk dock. 5/10

4. Engelskman (26 år): KK. Över medel kuk. Vääldigt skön, erfaren och bra i sängen. Svettades otroligt mycket dock, men det störde mig inte. 9/10.

5. Tunisier (21 år): KK/pojkvän. Under medel kuk. Ville prova massa nyga grejer. Han var heeelt klart porrskadad och oerfaren. Var bara dålig. Sedan hade han problem med att få upp den och att komma --> körde på alldeles för länge, blev öm och uttråkad. 2/10

6. Tunisier (22 år): pojkvän. Tyvär liten kuk. Ville BARA att jag skulle rida honom. NOLL förspel, drog alltid bara av sig kläderna även fast jag påpekade detta. Tråkigt. Hade problem som den andra tunesen med att få upp den. Omskärelse problem? 4/10

Skulle gärna vilja prova män från andra länder också.

Förstår inte varför du bara ligger med invandrare när nästan alla verkar vara tvärdåliga i sängen. Sen förstår jag heller inte varför du blir tillsammans med killar med små kukar som är dåliga i sängen. Varför? Hur blir man ens tillsammans med någon som är kass i sängen?
Citera
2014-07-24, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Förstår inte varför du bara ligger med invandrare när nästan alla verkar vara tvärdåliga i sängen. Sen förstår jag heller inte varför du blir tillsammans med killar med små kukar som är dåliga i sängen. Varför? Hur blir man ens tillsammans med någon som är kass i sängen?
De kanske hade bra personlighet?
Citera
2014-07-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015

Humor har du iaf.
Citera
2014-07-25, 01:00
Medlem
playboykungens avatar
[quote=SpeedingBullet|49688592]En hel jävla dröse med Thailändskor. De är oftast bra och villiga, betalat några gånger men oftast inte.

En halv braziliansk brud, över kåt men lite läskig. Typ psycho satt o stirrade på en när man vaknade.

Hade hon en skön ovh porrig fitta skulle jag inte bry mig :P
Citera
2014-07-25, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015

Det är bara vi svenskar killar som tror vi kan ligga runt med vilka etnisiteter som men när våra jämlika systrar gör det så blir det obekvämt.

Jag är man, 33 år har legat med ja jag vet inte vilka nationalitet men jag låter även mina systrar göra det så länge vi inte har en relation.

Inkonsekventa kukar :-)
Citera
2014-07-25, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelols
Det är bara vi svenskar killar som tror vi kan ligga runt med vilka etnisiteter som men när våra jämlika systrar gör det så blir det obekvämt.

Jag är man, 33 år har legat med ja jag vet inte vilka nationalitet men jag låter även mina systrar göra det så länge vi inte har en relation.

Inkonsekventa kukar :-)

Är det så? Har du någonsin talat med en MENA kille om vad han tycker om att hans kvinnliga släktingar knullar med svenskar?
Citera
2014-07-25, 15:15
Medlem
Iqfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman

Jag vet faktiskt inte, det bara hände.

Och eftersom att du påpekar att nästan alla invandrare verkar dåliga is sängen måste jag bara säga att jag har legat med en svensk ("utlänning" för mig) och han ville bara köra missionären. Inte så spännande direkt det heller.

Men ja, jag är ung och lär mig fortfarande av mina misstag :P
Lovar att inte knulla småkukade män nå mer.
Citera
2014-07-29, 11:48
Medlem
BeneTheCops avatar
Jag har inte haft invandrarsex , men skulle gärna vilja ! Med arabiskor , negresser , asiatiskor...är inte kräsen på nåt vis
Har blivit mer sugen på arabiskor på senaste tiden , speciellt när Khazar Fatemi suttit i Rapportstudion och läst nyheter !! Herregud vilken kvinna alltså , ger mig nästan kåtslag...
Ojojoj...Och jag gillar Gina Dirawi också , smal och skön och trång kan jag fantisera om att hon är..Vill gärna ha
Men KHAZAR FATEMI Mmmmmm...vilken Gudinna...
Citera
2014-07-29, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneTheCop
Jag har inte haft invandrarsex , men skulle gärna vilja ! Med arabiskor , negresser , asiatiskor...är inte kräsen på nåt vis
Har blivit mer sugen på arabiskor på senaste tiden , speciellt när Khazar Fatemi suttit i Rapportstudion och läst nyheter !! Herregud vilken kvinna alltså , ger mig nästan kåtslag...
Ojojoj...Och jag gillar Gina Dirawi också , smal och skön och trång kan jag fantisera om att hon är..Vill gärna ha
Men KHAZAR FATEMI Mmmmmm...vilken Gudinna...

Khazar Fatemi är inte arab.
Citera
2014-07-29, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaktguide
Khazar Fatemi är inte arab.
Hon är afghan? Hur är det inte en arab?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto