Har bara haft sex med utlänska tjejer dom senaste 10 åren så här kommer ett litet urval:
Sudanese: Ung och lite tafatt. Enorm bak (gillas) dock usel på att suga pga. skrapande tänder.
Oplanerad anal = stank ass i hennes lilla studentlägenhet efteråt. 3/10
Indiska: Tråkig. Ville inte suga och jag fick inte plats i henne, knappt så att finger gick att få in där.
1/10
Bengaliska: Vi träffades alltid onyktra så det kunde gå lite hur som helst. Gillade vaginalt men föredrog analt och fick även intensiva orgasmer av att bli tagen i tvåan medans jag viskade nedlåtande ord i hennes öra. 6/10
Thailänska: Alltid villig att tillfredställa. Sjukt undergiven tös som inte sa nej till någonting. Hon hade riktiga skolkläder (precis som i p-rullarna) eftersom hon ibland gick i skolan någonstans i Asien pga. hennes farsas jobb. Jag bad henne ta med kläderna hem till mig. Hon åkte dock tunnelbana och pendeltåg genom hela Sthlm klädd i skoluniformen (knästrumpor och lackskor, check) Lite för tajt för mig men det var en kul tid. 6/10
Karibiska: Mulatt blandad med nordiskt. Snygg och en giver. Ni vet ju vad dom säger om galna kvinnor?
Inga bromsklossar här inte. Anal, Ass to mouth, Den enda tjej som lyckas sluka hela min balle oralt utan att ens höja på ögonbrynet = kärlek. Ville att jag skulle "våldta" henne och spöa upp henne och inte sluta även om hon börjar gråta. Jag gjorde aldrig något av just det dock. Jag behöll henne så länge jag orkade med hennes hokus pokus. Får bara 9/10 då hon skämdes så mycket för sina bröst och tyckte inte om att man lekte/smekte/sög på dom.
Marockanska: En skönhet. Vi sågs bara under en vecka och hade bara sex en gång pga. att hon hade mens och inte ville. Innan hemresa så fick jag dock till det. Fittaste kroppen ever, 6-pack, stjärt av stål m.m. Hon tränade inte så bra gener hade hon helt klart. Sexet var inget speciellt men det var trevligt ögongodis likt förbannat. 4/10
Dom jag kommer på rent spontant.. nu tillbaka till mina arbetsuppgifter :P