2014-01-30, 14:58
Medlem
PassionFruits avatar
En schweizare (tysktalande) när jag var ute o reste förra året. Först lite nattbad i havet med pill o kyssar. Därefter hem till hans hotell o pippa på. Det var ok, har haft betydligt bättre.

En libanes i våras, fy fan. Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. Usch. Jag drog efter 15 min, no joke
Citera
2014-01-30, 16:22
Medlem
McHammereds avatar
Har bara haft sex med utlänska tjejer dom senaste 10 åren så här kommer ett litet urval:

Sudanese: Ung och lite tafatt. Enorm bak (gillas) dock usel på att suga pga. skrapande tänder.
Oplanerad anal = stank ass i hennes lilla studentlägenhet efteråt. 3/10

Indiska: Tråkig. Ville inte suga och jag fick inte plats i henne, knappt så att finger gick att få in där.
1/10

Bengaliska: Vi träffades alltid onyktra så det kunde gå lite hur som helst. Gillade vaginalt men föredrog analt och fick även intensiva orgasmer av att bli tagen i tvåan medans jag viskade nedlåtande ord i hennes öra. 6/10

Thailänska: Alltid villig att tillfredställa. Sjukt undergiven tös som inte sa nej till någonting. Hon hade riktiga skolkläder (precis som i p-rullarna) eftersom hon ibland gick i skolan någonstans i Asien pga. hennes farsas jobb. Jag bad henne ta med kläderna hem till mig. Hon åkte dock tunnelbana och pendeltåg genom hela Sthlm klädd i skoluniformen (knästrumpor och lackskor, check) Lite för tajt för mig men det var en kul tid. 6/10

Karibiska: Mulatt blandad med nordiskt. Snygg och en giver. Ni vet ju vad dom säger om galna kvinnor?
Inga bromsklossar här inte. Anal, Ass to mouth, Den enda tjej som lyckas sluka hela min balle oralt utan att ens höja på ögonbrynet = kärlek. Ville att jag skulle "våldta" henne och spöa upp henne och inte sluta även om hon börjar gråta. Jag gjorde aldrig något av just det dock. Jag behöll henne så länge jag orkade med hennes hokus pokus. Får bara 9/10 då hon skämdes så mycket för sina bröst och tyckte inte om att man lekte/smekte/sög på dom.

Marockanska: En skönhet. Vi sågs bara under en vecka och hade bara sex en gång pga. att hon hade mens och inte ville. Innan hemresa så fick jag dock till det. Fittaste kroppen ever, 6-pack, stjärt av stål m.m. Hon tränade inte så bra gener hade hon helt klart. Sexet var inget speciellt men det var trevligt ögongodis likt förbannat. 4/10

Dom jag kommer på rent spontant.. nu tillbaka till mina arbetsuppgifter :P
Senast redigerad av McHammered 2014-01-30 kl. 16:25.
Citera
2014-02-12, 23:10
Avslutad
Aldrig varit direkt lockad av utländska tjejer men några har rykt med av bara farten.

Engelska på Cran Canaria. Var väl 22 eller nåt sånt, hon va 17-18 o lite småmullig men söt. Satte henne på stranden, knullade säkert 15-20 min vilket hon var chockad över, sa till mig att hon aldrig haft sex så länge innan o då gick det inte ens för mig har jag för mig, full som man var.

Svenska men adopterad från Chile, på en toalett i en hotell korridor i Österrike, ville ha hennes kompis egentligen men men, hon hade pojkvän. Inget särskild vad jag minns.

Norska i Oslo. Bodde i ett stor villa med 4-5 studentvänninnor som man åt frukost med dagen efter. Hon var blond o kåt som faan. Ville flera gånger men jag orkade inte. Hon var typ fulast i huset o då var hon ändå ganska söt. Minns ej namnet men kul tjej.

Norska i Sverige. Satte på henne hemma hos en polare som låg o sov i samma rum. Han hade knullat henne några dar innan, gjorde det lite i smyg även om dom inte var tillsammans. Mkt skum tjej o ganska oskön på många sätt.

Är dom jag kommer på i alla fall bland dom ca 50-70 svenska tjejer.

Sov en natt med en negress, fick inte av henne trosorna så fick bara slicka lite på hennes bröst, kanske missade nåt men hade ingen lust o träffa henne igen.

Inte mkt att komma med, många av de svenska är dock riktigt bra o kul storys men det var ju inte det tråden handlade om tyvärr.
Citera
2014-02-13, 17:56
Medlem
zergrushs avatar
De invandrarkillar har träffat har varit ganska jävla usla ligg, vilket gjort att jag numera kategoriskt sorterar bort dem

Ska dock erkänna att jag träffade en väldigt söt och (enligt egen uppgift) ganska sexuellt erfaren 18½-årig armenisk kille för ett par veckor sen. Grabben var uppenbarligen uppväxt här, ingen accent eller knepig attityd som övriga "nysvenskar" besuttit. Den här killen var ett riktigt guldkorn och hyfsat jädra välutrustad Och han höll ut i närmare 20 minuter, vilket jag tycker är väldigt berömvärt när man knappt gått ur gymnasiet!

Så han får definitivt bli undantaget som gör en annars bergsfast regel.
Citera
2014-02-13, 19:25
Medlem
Oktopussys avatar
Libanon: Väldigt bra sex, visade sig dock vara svinig som fan

England: Riktigt snygg och orimligt bra för att vara på en festival dyngraka i ett tält.

Schweiz: Varken dåligt eller bra, riktigt medelligg. Jävligt schysst hotell dock.

Wales: Värdelöst fylleknull, så kan egentligen inte ge några regelrättiga referenser.

Cypern: Vi talade inte ett ord av samma språk. Tur att man inte behöver säga så mycket för att få till det.

Skottland: Bestämde sig för att fråga mitt i akten "is it good?" men med sin dialekt så lät det som att denne sa "Is it GÖTT"
- Ja jo det är väl rätt gött....

Det var mina! Inte varit överallt i världen men lite mångkulturellt har det lyckats bli.
Citera
2014-06-13, 22:34
Medlem
LilithSkovdes avatar
Jag är tjej, invandrare och har haft sex med(endast) svenska killar/tjejer.. räknas det?
Citera
2014-06-14, 01:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jag är tjej, invandrare och har haft sex med(endast) svenska killar/tjejer.. räknas det?

Det räknas men inte i den här tråden väl
Citera
2014-06-14, 18:17
Medlem
Knullade en rysk brud. Hon var väldigt duktig på BJs svalde gärna också.
Citera
2014-06-14, 22:05
Medlem
Filthatts avatar
Jag låg med en iranska. Hon hade en helt krullig slida.
Citera
2014-07-24, 01:31
Medlem
Iqfrees avatar
1. Tysk (25 år): KK. Han var bra och erfan. Fin penis. 7/10

2. Turk (24 år): ONS. Liten kuk. Kom på 20 sek. 0/10

3. Turk (21 år): ONS. Stoor kuk. Hade bra uthållighet. Lite tråk dock. 5/10

4. Engelskman (26 år): KK. Över medel kuk. Vääldigt skön, erfaren och bra i sängen. Svettades otroligt mycket dock, men det störde mig inte. 9/10.

5. Tunisier (21 år): KK/pojkvän. Under medel kuk. Ville prova massa nyga grejer. Han var heeelt klart porrskadad och oerfaren. Var bara dålig. Sedan hade han problem med att få upp den och att komma --> körde på alldeles för länge, blev öm och uttråkad. 2/10

6. Tunisier (22 år): pojkvän. Tyvär liten kuk. Ville BARA att jag skulle rida honom. NOLL förspel, drog alltid bara av sig kläderna även fast jag påpekade detta. Tråkigt. Hade problem som den andra tunesen med att få upp den. Omskärelse problem? 4/10

Skulle gärna vilja prova män från andra länder också.
Senast redigerad av Iqfree 2014-07-24 kl. 02:09.
Citera
2014-07-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oktopussy
Libanon: Väldigt bra sex, visade sig dock vara svinig som fan

Och du är förvånad?
Citera
2014-07-24, 09:56
Medlem
Cellars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iqfree
1. Tysk (25 år): KK. Han var bra och erfan. Fin penis. 7/10

2. Turk (24 år): ONS. Liten kuk. Kom på 20 sek. 0/10

3. Turk (21 år): ONS. Stoor kuk. Hade bra uthållighet. Lite tråk dock. 5/10

4. Engelskman (26 år): KK. Över medel kuk. Vääldigt skön, erfaren och bra i sängen. Svettades otroligt mycket dock, men det störde mig inte. 9/10.

5. Tunisier (21 år): KK/pojkvän. Under medel kuk. Ville prova massa nyga grejer. Han var heeelt klart porrskadad och oerfaren. Var bara dålig. Sedan hade han problem med att få upp den och att komma --> körde på alldeles för länge, blev öm och uttråkad. 2/10

6. Tunisier (22 år): pojkvän. Tyvär liten kuk. Ville BARA att jag skulle rida honom. NOLL förspel, drog alltid bara av sig kläderna även fast jag påpekade detta. Tråkigt. Hade problem som den andra tunesen med att få upp den. Omskärelse problem? 4/10

Skulle gärna vilja prova män från andra länder också.

En sak förstår jag inte. De två invandrare som får bäst poäng är tysken och engelsmannen, 7 och 9 respektive. MENA-männen får genomgående dåliga betyg av dig. Ändå är har du legat med fler av dem?

Bara en övrig fråga: hur många sexpartners har du haft överlag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in