2011-07-01, 13:26
Medlem
carrooouws avatar
Nu har jag inte legat med fler än vad jag kan räkna på mina två händer men efter att ha haft sex med tre värdelösa svenska killar (första var totalt ofrivilligt från min sida tyvärr) så hade jag sex med en killkompis från Irak och det var tamejfan den första killen som ansträngde sig och den första killen som gav mig en orgasm. Killen efter var från Azerbajdzjan och han var också mån om min njutning.

Därefter har det varit ytterligare två dåliga svenska killar följt av två svenska pojkvänner som däremot varit bra. Ingen annan kille har varit i närheten av min nuvarande (svenska) pojkvän t.ex. Där snackar vi himmelriket!

Till detta drar jag slutsatsen att svenska killar är värdelösa som "ons" (trots att detta varit bekanta killar och inga krogragg) medan utländska (i detta fallet muslimska) killar anstränger sig mer (tjejkompisar som haft muslimska killar säger samma sak).

Dock skulle jag inte kunna ha ett förhållande med en muslimsk kille och när en svensk kille faktiskt är en pojkvän så verkar det ju uppenbarligen fungera finfint!
Citera
2011-07-01, 22:43
Medlem
LasseLarssons avatar
En bosnisk tjej.. det var bra, mycket bra.
Citera
2011-07-02, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrooouw
Nu har jag inte legat med fler än vad jag kan räkna på mina två händer men efter att ha haft sex med tre värdelösa svenska killar (första var totalt ofrivilligt från min sida tyvärr) så hade jag sex med en killkompis från Irak och det var tamejfan den första killen som ansträngde sig och den första killen som gav mig en orgasm. Killen efter var från Azerbajdzjan och han var också mån om min njutning.

Därefter har det varit ytterligare två dåliga svenska killar följt av två svenska pojkvänner som däremot varit bra. Ingen annan kille har varit i närheten av min nuvarande (svenska) pojkvän t.ex. Där snackar vi himmelriket!

Till detta drar jag slutsatsen att svenska killar är värdelösa som "ons" (trots att detta varit bekanta killar och inga krogragg) medan utländska (i detta fallet muslimska) killar anstränger sig mer (tjejkompisar som haft muslimska killar säger samma sak).

Dock skulle jag inte kunna ha ett förhållande med en muslimsk kille och när en svensk kille faktiskt är en pojkvän så verkar det ju uppenbarligen fungera finfint!

Har själv bara haft sex med min nuvarande flickvän som är svensk så har inga erfarenheter av "invandrarsex".

Men min flickvän har samma erfarenheter som du har. Hon föredrar muslimska killar som ONS och KK men för mer seriöst vill hon ha en svensk kille, på grund av kulturskillnader och sånt. Antar att du föredrar svenska pojkvänner av samma anledning.
Enligt mina erfarenheter verkar de flesta svenska tjejer föredra muslimska killar när det gäller bra sex men tar en svensk som pojkvän. Så det finns något för alla.
Citera
2011-07-02, 01:24
Medlem
Lestat-s avatar
En minderårig från Venezuela, det var fruktansvärt dåligt.
Citera
2011-07-02, 01:50
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg02
Asiatiska eller neger tjejer skulle jag inte ens ta me tång.. oerhört avtändande
Neger är en svart man och tjej är en kvinna. Vad är då "neger tjejer"? En sådan här?

Beskrivningen "oerhört avtändande" passar då in ganska bra. Tur i alla fall att du förklarar att du inte skulle vilja ligga med en sådan, annars hade vi kanske trott det.
Citera
2011-07-02, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappershandduk
Har själv bara haft sex med min nuvarande flickvän som är svensk så har inga erfarenheter av "invandrarsex".

Men min flickvän har samma erfarenheter som du har. Hon föredrar muslimska killar som ONS och KK men för mer seriöst vill hon ha en svensk kille, på grund av kulturskillnader och sånt.

Är hon verkligen flickvänsmaterial?
Citera
2011-07-02, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariwani

Hon är en underbar flickvän på alla sätt och vis.
Att hon har erfarenhet ser jag enbart som något positivt.
Citera
2011-07-02, 02:58
Medlem
Citat:

Håller med, fy faaan vilken vidrig brud. Grattis killen som fick henne, där gjorde du ett riktigt kap........NOT!
Citera
2011-07-02, 05:19
Medlem
yamahafs1s avatar
Citat:
Hade hon inga överbeskyddande brushor då?

PS. Du får gärna skicka namn eller FB genom PM. Min dröm om ett KK ifrån Mellanöstern kan äntligen bli sann.

jo det var kanske 3 år sedan vi hade sammlag :S nej hon hade inge bröder men 7 systrar hade hon inte för att skryta men har haft sex med den älsta systern med hon hette amal ranna ibhamel och kommer från kurdistan :S leta reda på henne
Citera
2011-07-02, 06:12
Medlem
Citat:
Hon är en underbar flickvän på alla sätt och vis.
Att hon har erfarenhet ser jag enbart som något positivt.

Endast tjejer med låg självkänsla har muslimska KK och ONS(det gäller ej för killar). Endast desperata killar som blir ihop med tjejer ENDAST för sex kan älska en flickvän som nämner att hon haft KK och ONS. Sorry grabben men jag tror hon fortfarande springer efter musslor, fast bakom ryggen.

Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
jo det var kanske 3 år sedan vi hade sammlag :S nej hon hade inge bröder men 7 systrar hade hon inte för att skryta men har haft sex med den älsta systern med hon hette amal ranna ibhamel och kommer från kurdistan :S leta reda på henne

Äh, du trollar.
Citera
2011-07-02, 11:01
Medlem
carrooouws avatar
Citat:

Men min flickvän har samma erfarenheter som du har. Hon föredrar muslimska killar som ONS och KK men för mer seriöst vill hon ha en svensk kille, på grund av kulturskillnader och sånt. Antar att du föredrar svenska pojkvänner av samma anledning.
Enligt mina erfarenheter verkar de flesta svenska tjejer föredra muslimska killar när det gäller bra sex men tar en svensk som pojkvän. Så det finns något för alla.

Ja, kulturskillnaderna var lite för stora, även om det var jättetrevliga människor som gjorde rätt för sig så... ja, nej, det skulle vara muslimska bröllop oavsett och jag har definitivt ingen lust att konvertera :P Man är inte så jävla olika, men religion sabbar så mycket i min mening.

Svenska killar är bra på så många sätt så jo, jag är som din tjej, föredrar utan tvekan en svensk pojkvän
Citera
2011-07-02, 14:43
Medlem
.
Senast redigerad av Pappershandduk 2011-07-02 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in