2012-03-23, 15:11
Medlem
oryxocrakes avatar
haft sex med en jugge, han var äcklig för han höll på att prata och säga "ahh du gillar detta va" osvosv

har en kk som är halvtunis, han är bra, kan bero på att vi haft väldigt mycket sex.
Citera
2012-04-07, 12:56
Medlem
Navyblazers avatar
Har en kk-relation med en persisk tjej och jag har sedan tidigare varit runt i alla "världsdelarna". Det är första gången med persisk tjej men förhoppningsvis inte sista. Helt klart värt ett besök, om man säger så. Jag har därmed fullbordat min jorden-runt-resa.

Helt klart top 3 över världens hörn. Sydamerika är också ett riktigt bra kort. Träffade en tjej från Brasilien. Halvt skogstokig i bingen. Körde gummi-all-the-way-josé samtliga gånger. Västerländska män och i synnerhet svenska killar är hårdvaluta för dessa kvinnor. Sedan tilläts det inte under några omständigheter att jag fick träffa några andra, men med dassig karaktär och fitta i huvudet var det lättare sagt än gjort.
Citera
2012-04-08, 21:20
Medlem
Roxanas avatar
Era jävla nötter. Ta era svenskar vs blattar-diskussioner någon annanstans.

Mycket OT raderat /mod
Citera
2012-04-09, 17:42
Medlem
Neger av okänt ursprung = En riktigt porrig slyna. Hade inga problem med att suga, och lekte så där med kuken som dom gör på film. Daskade den mot sina bröst osv. Tog sarren i munnen, sprang dock till toan och spottade ut den. Hade hon svalt eller fortsatt suga efteråt hade hon fått en solklar 5a. Nu blir det dock 4 av 5 pga sjappigt "efterspel", då jag gärna ser att tjejen fortsätter suga även fast jag kommit. Tills jag blir hård igen eller bara för Att.

Finska = Tog min oskuld. Missionären, pumpade tills jag kom. 3 av 5.

Finska nummer 2 = Hade ett plasthjärta om man kallar det så, pacemaker kanske det heter,, vilket skrämde mig lite. Kändes som att hon inte hade en "själ". Tittade rakt igenom mig, och var en fisk i sängen. 0 av 5.
Citera
2012-04-10, 01:36
Medlem
Finns inget bättre en latinamerikanskor, så jäkla vilda i sängen finns inte någon annanstans.
Citera
2012-04-10, 03:25
Medlem
Haft cirka 10 ons och 3 stadiga flickvänner.

En av de bästa erfarenheterna var med en latina.Sjukt het och det varade i två timmar.Känns bara skumt att beskriva det här i detalj.
Citera
2012-04-10, 04:12
Medlem
Kort och gott!

Ungerska 1: Härlig kropp, fin röv. Hon gillade att bli dominerad men hon var ganska uppfinningsrik också och gillade att ta egna initiativ själv. Stönar sexigt. Vi höll på i 3 år men slutade under två år pga mitt senaste förhållande, dock har vi återupptagit kk-livet igen, hon tröttnar aldrig och ännu mindre gör jag. Fantastisk rakt igenom! 9 av 10

Ungerska 2: Fantastiskt snygg (hon är idag tillsammans med en idrottsstjärna). Men lika snygg som hon var lika dålig var hon i sängen. Förspel i dryga en timme innan kläderna åkte av, så sjukt långtråkigt. Under sexet var hon oftast upptagen med att se så hon såg perfekt ut i alla vinklar. Vi höll på i ett år (endast för att hon va snygg) hade inte pallat en dag med henne annars. 3 av 10

Spanska: Hon tog den i munnen som en gudinna. Röven var top notch och hon kunde verkligen sin grej. Om inte det vore för grannarna så hade hon nog rivit ner hela byggnaden. Välfyllda, naturliga pattar! Flyttade 10 mil men vi ses fortfarande med jämna mellanrum. 8 av 10 - rekommenderas!
Citera
2012-04-18, 23:35
Bannlyst
Har läst litegrann, om jag inte har missförstått är det så är alltså serbiska tjejer kåtast och latinas vildast?
Citera
2012-04-19, 01:46
Medlem
Spanjorska - löjligt undergiven o kåt, närmast irriterande. Us dam - bäst, kåt utan krusiduller. Finsk, norsk räknas inte, annars som random svenska. Thaitjej, trisst kort o gott. Ungerska, 1 månad tågluff i budapets, pappa intendent på konstmuset där hon hade lägenhet som guide - grym tjej, slår nog us damen vid eftertanke. Ot - Inga negresser - Skulle för övrigt aldig peta på en negerknullad tjej.
Senast redigerad av Apelsinmannen 2012-04-19 kl. 01:56.
Citera
2012-04-20, 23:33
Medlem
Hellcats avatar
Mulatt (ex): tog min oskuld. (hon var som en död säl i sängen)
Negress nr1: Fina tuttar och rumpa.. var nära på en trekant med henne och hennes syster men orkade inte
Negress nr2: Ville ha pengar.. satte på henne och skickade iväg henne utan pengar :P
negress nr3: Jävligt snäll och trevlig tjej med en gudomlig rumpa (härlig att bita i). Enda jag fortfarande har kontakt med
negress nr4: Hyfsat smal tjej med en jävligt bred röv.. kläcker ur sig att hon e illegal invandrare och har pv i stockholm (tack och hej).
Me love you long time nr1: Jobbig thailändska som bara snackade pengar och "wiii get märried in thailand"... orkade inte knulla henne utan drog hem mitt i natten

Skall det vara så jävla svårt att få en svensk tjej i sängen? :P
Citera
2012-04-22, 20:12
Medlem
KUSEs avatar
Syriansk tjej, var nog tamejfan det goaste någonsin. Dagen efter drog jag över hennes bror också.
Citera
2012-04-22, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Syriansk tjej, var nog tamejfan det goaste någonsin. Dagen efter drog jag över hennes bror också.

Va?

En spansk tjej, med pattar som fast meloner och en jävla go röv
Var även min flickvän under en tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in