det är ju bisarrt att en del killar bara verkar gå på att hon har stora rattar. Hon ser för jävlig ut, och har en helt klart avtändande utstrålning på alla sätt.
det är ju bisarrt att en del killar bara verkar gå på att hon har stora rattar. Hon ser för jävlig ut, och har en helt klart avtändande utstrålning på alla sätt.
Säga vad du vill, men "helt klart avtändande utstrålning" har hon inte. Jag känner henne inte men ser henne några gånger i månaden. Hon kanske är otrevlig, kanske inte men hon ger ett ganska alldagligt intryck och är som sagt inte det minsta avtändande även om jag kanske inte skulle ha noterat henne om det inte vore för hennes "kändisskap".
Det äckliga proggbandet hette f.ö. Nynningen. Trots att farsan alltså var fullkomligt av banan (som alla jävla proggare) lyckades det alltså bli nå't så underbart som Gry när han förde sina gener vidare, konstigt.
Grymt sköna snubbar
Gry ser mest ut som en fet kossa, alldeles för manlig för min smak
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!