Det äckliga proggbandet hette f.ö. Nynningen. Trots att farsan alltså var fullkomligt av banan (som alla jävla proggare) lyckades det alltså bli nå't så underbart som Gry när han förde sina gener vidare, konstigt.
Varje gång jag lyssnar på Olle Ljungströms "Den norrländska präriens gudinna" tänker jag på Gry.... mmmmmm.
Det äckliga proggbandet hette f.ö. Nynningen. Trots att farsan alltså var fullkomligt av banan (som alla jävla proggare) lyckades det alltså bli nå't så underbart som Gry när han förde sina gener vidare, konstigt.
men hon har ett "grovt" manhaftigt utseende med kraftig benstomme. jag har aldrig tyckt hon varit snygg. hon ser så "hård" ut i blicken. typisk sporttjej
men hon har ett "grovt" manhaftigt utseende med kraftig benstomme. jag har aldrig tyckt hon varit snygg. hon ser så "hård" ut i blicken. typisk sporttjej
Vafan, hon ser ju riktigt bra ut, snygga lökar, hon skulle antagligen knulla livet av mig men det skulle det troligtvis vara värt( i en bastu någonstans ute på fjället)!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!