2007-03-02, 08:02
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
När hon var med på Discoveryreklamen om något skit så fylldes jag av ren ondska när hon skulle säga "passiv" . Skrället lider av talfel så hon uttalade det som "paaaaassiv" .
Citera
2007-03-02, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
När hon var med på Discoveryreklamen om något skit så fylldes jag av ren ondska när hon skulle säga "passiv" . Skrället lider av talfel så hon uttalade det som "paaaaassiv" .

Hon är från Norrland, va fan ska hon göra?
Citera
2007-03-02, 10:13
Medlem
mmas avatar
hon är kanon! grymt skön tjej som är kanon på morronen på mix. snygg som satan också, tack o lov lär hon vara goare att krama än dom andra jävla modellerna som är inne nu, måste ju vara skönare att kramas med en som gry än spinkiga taniga stackare som känns som att ha en cykel brevid sig i sängen.
Citera
2007-03-02, 11:17
Medlem
H8reds avatar
Jag förstår inte.Hon var jätte vacker när hon lanserades. Efter sitt samboförhållande med-den-jag-inte-kommer-på-namnet-på blev hon väldigt fet. Sambofällan med chips å godis?
Nu ser hon mest ut som en flata. Det korta håret passar henne värkligen inte.
Citera
2007-03-02, 11:43
Medlem
Läppar? Tänder?

Jag har inget emot Grys kropp, kurvig, fin, kvinnlig whatever... men hur ser hon ut i fejjan? Gigantiska hästtänder och helt obefintliga läppar! Huha!

Nu när det snackas mycket bilkändisar i trådarna borde väl Grys Trans Am tas upp. Nån som sett henne köra den? Ska tydligen vara en likadan som i första nu blåser vi snuten.
Citera
2007-03-02, 11:51
Medlem
erikbes avatar
Gry är överskattad. Tramsig och rent folkful om man tar sig en ordentlig titt

Kulstöterska från Litauen typ
Citera
2007-03-02, 12:03
Medlem
Algot79s avatar
Snygg, humor, och härlig utstrålning

Vad mer kan man begära av en kvinna ?!

Håller med om att hon inte är världens snyggaste men från det till att kalla henne ful är steget långt.
Citera
2007-03-02, 12:27
Medlem
Räkodlarens avatar
Vaffan

Finns det någon som har skvaller att komma med? Att några kan tänka sig att knulla henne och andra inte är inte så våldsamt intressant.
Citera
2007-03-02, 12:39
Medlem
Kalle på Spånges avatar
Efter att läst den här tråden finns det bara en sak att ropa...

VISA PATTARNA
Citera
2007-03-02, 12:45
Medlem
tall_marcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle på Spånge
Efter att läst den här tråden finns det bara en sak att ropa...

VISA PATTARNA

Så sant!
Citera
2008-05-10, 22:21
Medlem
Gry Forsells bröst.

Är det nån mer än jag som tycker det är jobbigt att se Gry i ögonen när hon har sina urringade klänningar på sig?
Citera
2008-05-10, 22:22
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelvindan
Är det nån mer än jag som tycker det är jobbigt att se Gry i ögonen när hon har sina urringade klänningar på sig?
Har aldrig försökt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in