Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-08, 20:37
Bannlyst
Många verkar dregla över Gry Forssell. Men just nu ser jag henne på TV4 i programmet från Gröna Lund och jäklar vad FET hon är. Jag förstår inte hur folk kan dregla över henne. Har hon börjat slå sig samman med Kikki Danielsson och äta falukorv. Någon som vet???
Citera
2006-07-08, 22:05
Medlem
Fula Gubbens avatar
Möjligt att hon blivit fet; framför allt har hon en väldigt kraftig benstomme, och påminner i sin fysik mest om gamla bulgariska kulstöterskor. Har aldrig förstått de som tycker att hon är snygg (inklusive hon själv), ungefär lika sexig som Alice Bah.

- F.G
Citera
2006-07-08, 22:07
Medlem
Peribits avatar
Många gillar väl "mulliga". De brukar ju bla ha stora bröst, vilket Gry har.
Citera
2006-07-08, 22:14
Medlem
Hon är ju vidrig! Hatar henne. Usch. Och så tror hon att hon är så jävla snygg också. Äckligt.
Citera
2006-07-08, 22:22
Medlem
Scanfaces avatar
Hon har alltid varit fet och mycket motbjudande. Lite smådryg är hon också och man får ju lite kväljningar då man ser äcklet i rutan. Inte mycket skvaller kanske, men det borde väl räcka för att slippa se trådar om äcklet i fortsättningen..
Citera
2006-07-08, 22:30
Medlem
Har allltid gillat henne
Så ska en kvinna se ut
Dessutom verkar hon vara trevlig också

Om man fick hem det här från krogen då skulle i alla fall jag vara glad: http://www.hemmetsjournal.se/hj/Reportage.aspx?id=16739
Citera
2006-07-08, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pansar
Har allltid gillat henne
Så ska en kvinna se ut
Dessutom verkar hon vara trevlig också

Om man fick hem det här från krogen då skulle man ju vara glad: http://www.hemmetsjournal.se/hj/Reportage.aspx?id=16739

Om en kvinna ska se ut så måste du ha någon kraftig störning vad gäller tjejers utseende. Sök till närmaste klinik är du bussig.
Citera
2006-07-08, 23:15
Medlem
DaKiNKys avatar
vad är skvallerintresset i denna tråd? är det att du vill veta om Gry och Kicki käkar korv tillsammans?

isf kan jag säga nej, det gör de inte.

Gry har alltid varit en fin tjej, tar gärna en fika med henne vilken dag som helst.
Citera
2006-07-08, 23:28
Bannlyst
Hon är...

Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Många verkar dregla över Gry Forssell. Men just nu ser jag henne på TV4 i programmet från Gröna Lund och jäklar vad FET hon är. Jag förstår inte hur folk kan dregla över henne. Har hon börjat slå sig samman med Kikki Danielsson och äta falukorv. Någon som vet???

Hon är ju för vidrig den kvinnan, bara jag tänker på henne så vill jag bara slå henne....GRRRYYYYYYYY !!!!!
Citera
2006-07-08, 23:34
Medlem
Väldigt OT: Tycker man Gry är fet har man i min mening väldigt skum uppfattning om vad övervikt är. Hon är knappast trådsmal, snarare normalbyggd. Men det finns väl dom som tycker H&M-modellerna är normalbyggda också...

Fram med skvallret! Ville jag läsa fem randompersoners åsikter om Gry skulle jag surfa till KafferepHosSiv.nu, inte hit.
Citera
2006-07-08, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Väldigt OT: Tycker man Gry är fet har man i min mening väldigt skum uppfattning om vad övervikt är. Hon är knappast trådsmal, snarare normalbyggd. Men det finns väl dom som tycker H&M-modellerna är normalbyggda också...

Fram med skvallret! Ville jag läsa fem randompersoners åsikter om Gry skulle jag surfa till KafferepHosSiv.nu, inte hit.

Såg du dagens sändning från Grönan?? Där såg hon direkt fet ut. Om du inte kallar det fet skulle jag vilja höra din definition av fet. Normalbyggd är hon verkligen inte.
Citera
2006-07-08, 23:36
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

Kikki Danielsson är långt mycket rundare än Gry Forssell. Gry Forssell har kanske några eller gansla många kilon för mycket men har inte alls samma svårighet att röra sig som Kicki. Det tycker jag är en väsentlig gräns. Tillläggas bör att jag stött på båda ett antal gånger på senare tid, mest av en slump men även å tjänstens vägnar när de stått inför en kamera. Så nej - jag betvivlar att Kicki och Gry har samma kosthållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in