2022-10-06, 08:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Inget hindrade som sagt var mig och jag kommer inte behöva återvända vid en mobilisering.

beror på vilket land du lever i , du kan kolla där, mobiliseringslagar är ganska likvärdiga länder imellan.

Citat:
Du kan inte räkna plus och minus när du inte har minsta koll på hur mycket jag har betalat i skatt pucko. Jag har betalat långt mer än snitt och är en nettobidragsgivare.

jo jag vet, alla är miljardärer på flashback...
Citera
2022-10-06, 08:54
Medlem
Det är okej att vara homosexuell. Du behöver inte skämmas.
Citera
2022-10-06, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Ja svenska MEDBORGARE är värda att försvara, din fega jävel.
Citera
2022-10-06, 08:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det ni vänsterblivna inte förstår är att det ni anser vara en debatteknik, alltså känslomässiga personpåhopp som "argument", endast har effekt på er själva och ingen annan, eftersom ni är kvinnor/barn i sinnet.

Det förs ett krig mot de vita folken i väst, främst vita män eftersom de är globalismens största fiende och de enda som kan stoppa deras planer att genomföra the great reset och Sovjet 2.0 med kommunistisk cirkulär ekonomi.
Ett krig som pågått i ca 50 års tid.

Det känslomässiga är att hävda att det pågår ett krig. Hur jävla överdramatisk kan man vara egentligen.

Sluta lapa i dig all skit som brunhögern trycker ut. Det har förvandlat din hjärna till bajs.
Citera
2022-10-06, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Spade
Vilka är detta vi?

Om vi nu bor i ett modernt och progressivt liberalt samhälle, torde det ju vara upp till individen huruvida man önskar göra militärtjänst eller ej, liknande det amerikanska systemet. All sådan militärtjänstgöring måste baseras på frivillighet snarare än tvång från statens sida.

Sedan är det väl mer rimligt att gamla fossiler som du själv ska prioriteras framför unga män som har hela livet framför sig.

Riktiga män, är detta vi.
Ni resten kan dra åt pipsvängen
Citera
2022-10-06, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zalamel
Ja svenska MEDBORGARE är värda att försvara, din fega jävel.

Exakt!
Fattar inte att någon människa har andra åsikter kring detta. Ryggradslösa kräldjur
Citera
2022-10-06, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Män röstade för att öppna sina hjärtan.

Inte i lika hög utsträckning som kvinnor som sagt men du verkar försöka inbilla dig att endast M stod för detta när hela 7K gjorde det.

Citat:
Ursprungligen postat av slö
beror på vilket land du lever i , du kan kolla där, mobiliseringslagar är ganska likvärdiga länder imellan.

jo jag vet, alla är miljardärer på flashback...

Jag vet vilka lagar som gäller och kommer inte kunna tvingas tillbaks till Sverige vid en mobilisering, glöm det! Och självklart är det i högre utsträckning högskattebetalare som flyr från ett högskatteland, detta är naturligt. Du får gilla läget med dina massimporterade bidragstagare istället.
Citera
2022-10-06, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Tänk dig att dö eller bli av med benen för att du försvarat Kakan Hermansson, Annika Strandhäll och Jonna Sima. Nej, dra åt helvete.

Haha nej detta är det endast riktiga simps som gör och de får skylla sig själva.
Citera
2022-10-06, 09:01
Avstängd
Citat:
Inte i lika hög utsträckning som kvinnor som sagt men du verkar försöka inbilla dig att endast M stod för detta när hela 7K gjorde det.

Jo. Hade inte män haft rösträtt så hade Reinfeldt aldrig hamnat på posten och de som kom efter hade inte fortsatt i hans spår i rädsla av att bli av med männens röst.
Citera
2022-10-06, 09:03
Medlem
Citat:
Jo. Hade inte män haft rösträtt så hade Reinfeldt aldrig hamnat på posten och de som kom efter hade inte fortsatt i hans spår i rädsla av att bli av med männens röst.

Då hade vi som sagt var fått ännu starkare massinvandringsivrare i vänsterblocket som hade styrt. Kvinnorna har hela tiden drivit på för maximal massinvandring.
Citera
2022-10-06, 09:06
Avstängd
Citat:
Då hade vi som sagt var fått ännu starkare massinvandringsivrare i vänsterblocket som hade styrt. Kvinnorna har hela tiden drivit på för maximal massinvandring.

Det är inte vad historien lär oss. Reinfeldt röstades in av män.
Citera
2022-10-06, 09:10
Medlem
Citat:
Det är inte vad historien lär oss. Reinfeldt röstades in av män.

Du motsäger inte det jag skriver att vänstern var helt med på hans tåg och var ännu mer extrema. Kvinnorna valde alltså hela tiden de mest extrema partierna och drev utvecklingen dit. Vänstern har ju fortfarande inte gjort upp med detta utan påstår fortfarande att det är rasism att strypa massinvandringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in