2022-10-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Klart att vi ska försvara oss.
Vi ska försvara män, kvinnor, barn och framtida generationers.
Vi ska försvara landet, vårt arv, vår historia och vår framtid.

Feminister jobbar ju stenhårt på att förstöra landet, vårt arv, vår historia och vår framtid.

Inte för att alla svenska kvinnor är på det här sättet, men man ser ju helt klart TS poäng. Får se om de vaknar upp efter ett rejält krig, men är tyvärr osäker på det.

I slutändan är det väl kvinnans val, och ett tecken på att samhällen som är för godtrogna alltid kommer att utrotas av andra som utnyttjar dem.
Citera
2022-10-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jo, jag vet topic, stumpan. Men fortsatt: i händelse av skarpt läge, så spelar det ingen roll vad du som sitter i ett annat land har för åsikt i frågan. Det är hur vi som är här i Sverige agerar, som spelar roll. Det inser du väl?

Och det är för fasiken inte folket man försvarar i krig. Det är landet och landets gränser man försvarar och därmed indirekt folket. Så frågan är idiotställd från början.

Återigen är frågeställningen om vi anser att kvinnor är värda att försvaras, vill du diskutera något annat är du i fel tråd.

Många av oss kommer däremot inte att försvara vare sig kvinnorna eller landet vid ett krig, jag kommer t.ex. inte göra det utan följa ett sådant krig från avstånd som jag gör nu med Ukraina. Ingen kan tvinga mig att delta och jag kommer inte göra det. För varför skulle jag försvara ett land som jag inte ens vill bo i?
Citera
2022-10-08, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nu får du plugga lite matte stumpan, det har legat runt 100 innan massimporten men vad tror du händer när man massimporterar IQ 70, stiger eller faller det då?

Det är inte direkt någon hemlighet hur IQ har utvecklats i Sverige under 2000-talet.
Det ligger på 101 2022. Om det enligt dig borde sjunka på grund av massimport och det ändå stiger, vad har hänt med de inföddas IQ då?

Din dumma låg-IQ-människa.
Citera
2022-10-08, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det ligger på 101 2022. Om det enligt dig borde sjunka på grund av massimport och det ändå stiger, vad har hänt med de inföddas IQ då?

Din dumma låg-IQ-människa.

8 miljoner med 100 i IQ och 2 miljoner med 70 i IQ blir inte 101, kan du inte matte?
Citera
2022-10-08, 13:28
Medlem
Vilken idiotisk TS.
Varför ligger den inte redan i papperskorgen?

berätta gärna någon hur en nation som försvarar sig i ett krig ska bete sig för att försvara enkom halva befolkningen men absolut inte den andra halvan?
Ska man förbjuda kvinnor ( alla mäns mammor, systrar, döttrar, fruar etc) att söka skydd i skyddsrummen utan endast män ska få sitta där? eller hur hade man tänkt sig upplägget?

TS får gärna berätta hur han tänkt sig detta rent praktiskt.
Citera
2022-10-08, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilken idiotisk TS.
Varför ligger den inte redan i papperskorgen?

berätta gärna någon hur en nation som försvarar sig i ett krig ska bete sig för att försvara enkom halva befolkningen men absolut inte den andra halvan?
Ska man förbjuda kvinnor ( alla mäns mammor, systrar, döttrar, fruar etc) att söka skydd i skyddsrummen utan endast män ska få sitta där? eller hur hade man tänkt sig upplägget?

TS får gärna berätta hur han tänkt sig detta rent praktiskt.

Man kan väl barra strunta i att ingripa om de attackeras.
Citera
2022-10-08, 13:36
Avslutad
Citat:
8 miljoner med 100 i IQ och 2 miljoner med 70 i IQ blir inte 101, kan du inte matte?
De som inte har 70 har naturligtvis högre än 100 eftersom snittet är 101.
Citera
2022-10-08, 13:45
Medlem
Citat:
De som inte har 70 har naturligtvis högre än 100 eftersom snittet är 101.

Nej snittet i Sverige har legat runt 100 tidigare och det har sjunkit i hela skandinavien, möjligen även bland de riktiga svenskarna. Till det kommer massimport av IQ 70. Detta är välkänt så det är ingen hemlighet att denna trend pågår.
Citera
2022-10-08, 13:47
Avslutad
Citat:
Nej snittet i Sverige har legat runt 100 tidigare och det har sjunkit i hela skandinavien, möjligen även bland de riktiga svenskarna. Till det kommer massimport av IQ 70. Detta är välkänt så det är ingen hemlighet att denna trend pågår.
Jo det är inget annat än ditt önsketänkande för att du inte gillar svenskar och skandinaver.
Citera
2022-10-08, 13:48
Medlem
barndomens avatar
Nej
Citera
2022-10-08, 13:50
Medlem
Citat:
Jo det är inget annat än ditt önsketänkande för att du inte gillar svenskar och skandinaver.

Stumpan, detta har rapporterats av svensk MSM t.o.m.
Följer du inte alls med eller blundar du så fort det kommer nyheter som strider emot din världsbild?
Citera
2022-10-08, 13:51
Medlem
Citat:
Man kan väl barra strunta i att ingripa om de attackeras.

Du avser nu närstrider mellan soldater antar jag?
För ursäkta men vilka civila brukar försvara andra civila individer mot attackerande soldater från främmande makt?

Ska du stå där som farsa ex. och lämna ut dina döttrar, din morsa och din fru till de attackerande ryssarna?
Varsågoda!

typ? eller hur hade du tänkt dig det hela...för mig veterligen så brukar soldater som är inne på främmande mark mest syssla med att attackera motståndararméns soldater och civila brukar bombas, och inte attackeras i närstrider.

Berätta hur ska du hålla ihop en armé om där går ut direktiv att alla kvinnliga soldater ska inte "försvaras" utan bara de manliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in