2023-03-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
De anpassar sig gradvis. Ser fler och fler med negrer och muslimer i västsverige dagligen. Svenska kvinnor är verkligen avskrädet i landet, mer än muslimerna tom som kommer på andra plats.
Fucking landsförrädare som dessutom har mage att vägrar ta sitt eget ansvar för islamistan som gamla svedala förvandlats till, som de är skyldiga till. Kräk

Tänk, jag ser det aldrig. Och jag hade reagerat, tro mig på mitt ord. Varför? För att jag är blatte själv. Det jag däremot ser ganska ofta är män med asiatiska fruar. Och några enstaka gånger män med afrikanska fruar. Men de svenska kvinnorna ser jag alltid med vita män i staden där jag bor.

Och som blatte så kan jag säga dig att det i ungdomen inte var lätt att få "napp". Man behöver visa upp en oerhörd "svenskhet" för att bli "godkänd". Jag har ju flyt då svenska är mitt modersmål och jag är född och uppvuxen här. Men jag har ändå min familjs värderingar och mitt sydländska utseende. Och mina åsikter skiner igenom. Det är dock inga extrema saker, men de finns där och då blir misstänksamheten genast "vad finns det mer för något?".

Så. Jag skulle vilja påstå att kvinnor rent generellt verkar vilja ha det som känns "bekant och tryggt". Att du därmed ser en del svenska damer med utländska män, då låter det som yngre kvinnor, som kanske gått i förskola och skola med blattar och haft kompisar där som är blattar. Så att de är vana vid det och det därmed känns "bekant och tryggt" att dejta blattar.

Och till trådens topic: svenska kvinnor tillhör denna nation. Och det är nationen man försvarar i händelse av krig. Indirekt därmed också de kvinnor som är kvar här och strider eller jobbar i civilförsvaret eller är för unga eller för gamla för något av dessa sysslor, men inte har flytt. Självklart försvarar man det svenska och svenskarna, även kvinnorna.
Citera
2023-03-27, 13:36
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tänk, jag ser det aldrig. Och jag hade reagerat, tro mig på mitt ord. Varför? För att jag är blatte själv. Det jag däremot ser ganska ofta är män med asiatiska fruar. Och några enstaka gånger män med afrikanska fruar. Men de svenska kvinnorna ser jag alltid med vita män i staden där jag bor.

Och som blatte så kan jag säga dig att det i ungdomen inte var lätt att få "napp". Man behöver visa upp en oerhörd "svenskhet" för att bli "godkänd". Jag har ju flyt då svenska är mitt modersmål och jag är född och uppvuxen här. Men jag har ändå min familjs värderingar och mitt sydländska utseende. Och mina åsikter skiner igenom. Det är dock inga extrema saker, men de finns där och då blir misstänksamheten genast "vad finns det mer för något?".

Så. Jag skulle vilja påstå att kvinnor rent generellt verkar vilja ha det som känns "bekant och tryggt". Att du därmed ser en del svenska damer med utländska män, då låter det som yngre kvinnor, som kanske gått i förskola och skola med blattar och haft kompisar där som är blattar. Så att de är vana vid det och det därmed känns "bekant och tryggt" att dejta blattar.

Och till trådens topic: svenska kvinnor tillhör denna nation. Och det är nationen man försvarar i händelse av krig. Indirekt därmed också de kvinnor som är kvar här och strider eller jobbar i civilförsvaret eller är för unga eller för gamla för något av dessa sysslor, men inte har flytt. Självklart försvarar man det svenska och svenskarna, även kvinnorna.
Slå på kommersiell TV och titta vilka de lyckliga familjemännen är.
Blattar allihop.

Jag skiter väl i det, men det är svårt att hitta en normal, vit heteronormativ man som inte också är idiot i t.ex. reklamfilmer.
Citera
2023-03-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Slå på kommersiell TV och titta vilka de lyckliga familjemännen är.
Blattar allihop.

Jag skiter väl i det, men det är svårt att hitta en normal, vit heteronormativ man som inte också är idiot i t.ex. reklamfilmer.

Låter i så fall som att man letat med ljus och lykta efter denna familjekonstellation för att få visa sig vara "PK". Jag såg bilder på deltagarna till "Gift vid första ögonkastet". Ingen blatte. Inte i någon enda säsong. Kolla själv.

Ja, det där började med Al Bundy. Folk skrattade och på den vägen är det...
Jag är inte vit, men jag blir ändå provocerad av sådan reklam. Ingen av mina vita manliga polare är så där tafatta. Mina vita manliga polare är hyvens grabbar, smarta och roliga och lika nördiga som mig.

Och givetvis ska nationen försvaras och svenska kvinnor försvaras. Även om reklamfilmer är kassa och viss media vill verka "PK".
Citera
2023-03-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Du missförstår. De vill bilda familj med svenska män men i när de är 12-30 så är det blattar och negrer som gäller och är de dessutom muslimer så är det ju rena jackpotten för dom, 30+ är det svenskar som gäller.
Nej, invandrarna får försvara de svenska kvinnorna.

Inte min erfarenhet, som blatte. Svenska kvinnor vill i regel ha vita män. Även när de är mellan 12-30.
Men som jag förut skrev. Kvinnor verkar vilja ha det som är "tryggt och bekant". Så de unga kvinnor som vuxit upp med blattar på förskolan/skolan och rentav varit polare med blattar redan som barn, kommer givetvis uppleva att det med blattar är "tryggt och bekant". Men det kan du alltså inte skylla på de svenska unga kvinnorna... Det får du snarare skylla på länder där det är krig och elände, så att blattar har flytt hit. Och som sagt: de unga kvinnorna är givetvis även "trygga och bekanta" med vita män. Så är du charmig och trevlig och ser relativt bra ut, så kommer du kunna få en svensk kvinna, som vit svensk man.

Så du kan lugnt skydda nationen vid händelse av krig. Tänk vad de svenska kvinnorna kommer tända på dig när de ser dig, den vita svenska mannen med vapen i hand, beredd att försvara nationen och kvinnor....
Senast redigerad av TomatKungen 2023-03-27 kl. 13:56.
Citera
2023-03-27, 14:43
Medlem
Citat:
Tänk vad de svenska kvinnorna kommer tända på dig när de ser dig, den vita svenska mannen med vapen i hand, beredd att försvara nationen och kvinnor....

Har du inte fattat än, vi vill inte ha er.
Citera
2023-03-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Har du inte fattat än, vi vill inte ha er.

Huruvida jag är kvinna eller man, vet du inte.
Men en sak vet du: jag är inte svensk.

Så vilka "ni" syftar du på?

Jag tänker att det finns många många riktigt fina, sexiga och vänliga svenska kvinnor som du absolut skulle vilja ha, om du lärde känna dem.

Och nej, klart du inte vill ha mig!
Du känner mig ju inte ens. Vet inte ens hur jag ser ut. Och som sagt: jag kan vara en man.
Du vet ju ingenting. Så det vore ganska märkligt om du ville ha mig, när du inte vet saker om mig, förutom att vi inte är överens i de politiska diskussioner vi har haft.
Tack för ett gott skratt expat!
Och det är ömsesidigt: jag vill inte ha dig heller, du främmande människa. Den enda jag kan tänka mig är för övrigt mitt ex.
Citera
2023-03-27, 16:11
Medlem
Citat:
Inte min erfarenhet, som blatte. Svenska kvinnor vill i regel ha vita män. Även när de är mellan 12-30.
Men som jag förut skrev. Kvinnor verkar vilja ha det som är "tryggt och bekant". Så de unga kvinnor som vuxit upp med blattar på förskolan/skolan och rentav varit polare med blattar redan som barn, kommer givetvis uppleva att det med blattar är "tryggt och bekant". Men det kan du alltså inte skylla på de svenska unga kvinnorna... Det får du snarare skylla på länder där det är krig och elände, så att blattar har flytt hit. Och som sagt: de unga kvinnorna är givetvis även "trygga och bekanta" med vita män. Så är du charmig och trevlig och ser relativt bra ut, så kommer du kunna få en svensk kvinna, som vit svensk man.

Så du kan lugnt skydda nationen vid händelse av krig. Tänk vad de svenska kvinnorna kommer tända på dig när de ser dig, den vita svenska mannen med vapen i hand, beredd att försvara nationen och kvinnor....

Du har fel. Eller så bor du på en liten ort där de inte kan dölja vad de gör för framtida partners.

Nej jag tänker inte skydda muslimerna i landet eller de svenska kvinnorna.
Citera
2023-03-27, 16:35
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Varför skulle någon vilja vara lojal mot feministiska vänstermuppar?

Vi svenskar står äntligen inför ett ÄKTA krigshot i den förlängda Baltregionen. Det våld och den död som sker nere i Ukraina kan snart vara här, och då får det vara slut på kärringväldet. Dom ska inordna sig i civilförsvaret och erbjuda erforderlig tross & förnödenhet till manskapet. Punkt.
Citera
2023-03-27, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Halmgubbe

Nej det var ingen "halmgubbe".

Citat:
Landet skulle det stå, mobilen ändrade det till Länder men det är du för ointelligent för att ana.

Fan vad korkad du är som inte förstod att mobilen skulle autocorrecta till "länder" och så jävla korkat av dig att inte ändra.

Citat:
Otroligt så obildad du är också som inte känner till att många länder har en yrkesmilitär, hoppade du av skolan i lågstadiet?

Haha tyvärr vågar du ju inte avslöja vilket land du flyttat till, antagligen för att du flyttade till ett låglöneland där du kan köpa sex billigt.

Citat:
Givetvis kunde du heller inte motstå ännu en halmgubbe. Jag behöver inte köpa kvinnor, det finns många mycket fina kvinnor som inget hellre önskar än att få vara med mig men jag måste nobba de flesta förstås. Lite skillnad på kvaliteten på kvinnor här och i Sverige.

Ahh ok så du köper kvinnor. Troligen billigare än i Sverige.

Det är ju detta vi försökt förklara för dig nu jättelänge, att du är en landsförrädare som lider av mindervärdeskomplex som tar ut det på andra. Vi vill bara hjälpa dig att hjälpa dig själv.

Citat:
Varför bryr ni batkihäxor er så mycket om varför jag bryr mig?

Ehhh du är ett rövhål, såna gillar ingen. Ganska enkelt.
Citera
2023-03-27, 18:08
Avslutad
Citat:
Nej. Men inte pga feminismen utan för deras extrema behov av att knulla med blattar, negrer och muslimer.

Blattarna, negrerna och muslimerna får försvara dom.

Citat:
Du missförstår. De vill bilda familj med svenska män men i när de är 12-30 så är det blattar och negrer som gäller och är de dessutom muslimer så är det ju rena jackpotten för dom, 30+ är det svenskar som gäller.
Nej, invandrarna får försvara de svenska kvinnorna.

Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Precis, de knullar gärna runt med MENA när de är unga och sedan räknar de med att svenska män ska ta emot och försörja dem när de är 30+ och ibland dessutom har ett par blatte-ungar som ska försörjas av den stabila mannen.

En riktigt usel deal för svenska män förstås, kvinnornas marknadsvärde har då vid 30+ sjunkit kraftigt då de ofta blivit feta och fula men dessutom har odlat vedervärdiga feministattityder. Attityder som de fått då män ställer mycket låga krav för knull av unga tjejer och ger därför massor av komplimanger som de egentligen inte menar. Det blåser upp deras egon till den grad att de inte kan förstå att de saknar värde efter 30 (annat än som töm och glöm).

De enda män som går in i relation med ett sönderknullat luder på 30+ är riktigt svaga och feministskadade män och dessa män föraktas av kvinnorna även om de själva inte inser det då. Det kommer däremot bli tydligt för dem rätt snabbt och då är ludret otrogen och sedan står mannen där och undrar varför barnet ser ut som en blatte.

Förtjänar dessa kvinnor att försvaras, nej förstås inte. De får knulla ryssarna och hoppas på det bästa om de kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
De anpassar sig gradvis. Ser fler och fler med negrer och muslimer i västsverige dagligen. Svenska kvinnor är verkligen avskrädet i landet, mer än muslimerna tom som kommer på andra plats.
Fucking landsförrädare som dessutom har mage att vägrar ta sitt eget ansvar för islamistan som gamla svedala förvandlats till, som de är skyldiga till. Kräk

Kvinnohatarna sitter och förfasar sig över att det kan finnas bra män bland de bruna och svarta. Vida bättre människor än vad de själva någonsin kommer att ha förmågan att bli.

När jag praktiserade på kommunen (längesen nu) jobbade jag med ett gäng svarta män från ett västafrikanskt land. Alla jobbade som fan, skickade hem pengar till sina familjer och gamla skolor så skolbarnen skulle få böcker med mera. En kille och hans fru adopterade en knarkares barn och uppfostrade hen som sin egen.

De stod sina familjer nära och förfasades hur ensamma många svenskar var. (Många anti-feminister snackar ju alltid om vikten av kärnfamiljen och blah blah blah)

Där snackar vi dessutom klassresa, många av dem växte upp barfota. Osv.

Svenska källarpojkarna sitter på nätet och gnäller på tjejer och tar åt sig äran för vad arbetarklassen byggt upp åt dem.
Senast redigerad av Jenny9 2023-03-27 kl. 18:13.
Citera
2023-03-27, 18:11
Bannlyst
Blir det krig så kommer jag att fly till närmaste stormakt. Sverige är inne i ett förfall och skulle aldrig dö för detta land och dess kvinnor. Det kan afghanerna få göra.
Citera
2023-03-27, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Blir det krig så kommer jag att fly till närmaste stormakt. Sverige är inne i ett förfall och skulle aldrig dö för detta land och dess kvinnor. Det kan afghanerna få göra.
Varför skulle afghanerna göra det om inte du gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in