Citat:
De anpassar sig gradvis. Ser fler och fler med negrer och muslimer i västsverige dagligen. Svenska kvinnor är verkligen avskrädet i landet, mer än muslimerna tom som kommer på andra plats.
Fucking landsförrädare som dessutom har mage att vägrar ta sitt eget ansvar för islamistan som gamla svedala förvandlats till, som de är skyldiga till. Kräk
Fucking landsförrädare som dessutom har mage att vägrar ta sitt eget ansvar för islamistan som gamla svedala förvandlats till, som de är skyldiga till. Kräk
Tänk, jag ser det aldrig. Och jag hade reagerat, tro mig på mitt ord. Varför? För att jag är blatte själv. Det jag däremot ser ganska ofta är män med asiatiska fruar. Och några enstaka gånger män med afrikanska fruar. Men de svenska kvinnorna ser jag alltid med vita män i staden där jag bor.
Och som blatte så kan jag säga dig att det i ungdomen inte var lätt att få "napp". Man behöver visa upp en oerhörd "svenskhet" för att bli "godkänd". Jag har ju flyt då svenska är mitt modersmål och jag är född och uppvuxen här. Men jag har ändå min familjs värderingar och mitt sydländska utseende. Och mina åsikter skiner igenom. Det är dock inga extrema saker, men de finns där och då blir misstänksamheten genast "vad finns det mer för något?".
Så. Jag skulle vilja påstå att kvinnor rent generellt verkar vilja ha det som känns "bekant och tryggt". Att du därmed ser en del svenska damer med utländska män, då låter det som yngre kvinnor, som kanske gått i förskola och skola med blattar och haft kompisar där som är blattar. Så att de är vana vid det och det därmed känns "bekant och tryggt" att dejta blattar.
Och till trådens topic: svenska kvinnor tillhör denna nation. Och det är nationen man försvarar i händelse av krig. Indirekt därmed också de kvinnor som är kvar här och strider eller jobbar i civilförsvaret eller är för unga eller för gamla för något av dessa sysslor, men inte har flytt. Självklart försvarar man det svenska och svenskarna, även kvinnorna.