2022-10-06, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej det har aldrig varit i linje med svenska värderingar att låta vem som helst leda Sveriges regering bara för att de vill. Man måste tillhöra landet Sverige och man måste bli demokratiskt vald av medborgarna.

Men Putin borde välkomnas förstås enligt svenska värderingar, han ska inte stoppas vid gränsen för det är rasism.
Citera
2022-10-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag håller med dig och vi är inga hycklare med den inställningen. PK-svenskarna som står för öppna gränser och som hävdar att vi är rasister är däremot hycklare när de inte välkomnar Putin.
Jag är rasist och jag skiter i putins blatte arme det enda jag bryr mig om är niggrerna på våra gator
Citera
2022-10-06, 11:56
Medlem
slutaletas avatar
Krig och kriser visar att feminismen endast klarar sig i ett postmodernt flum samhälle. Vid ekonomisk nedgång, krig och andra kriser så blir det väldigt tydligt. Feminismen attackerar sen bara maktpositioner och har inget intresse att golvläggare ska vara 50% kvinnor. Majoriteten av kvinnorna vill inte leva i en feministisk värld, det är emot kvinnans natur och kommer bara göra dem olyckliga.
Citera
2022-10-06, 12:00
Medlem
slutaletas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
Krig och kriser visar att feminismen endast klarar sig i ett postmodernt flum samhälle. Vid ekonomisk nedgång, krig och andra kriser så blir det väldigt tydligt. Feminismen attackerar sen bara maktpositioner och har inget intresse att golvläggare ska vara 50% kvinnor. Majoriteten av kvinnorna vill inte leva i en feministisk värld, det är emot kvinnans natur och kommer bara göra dem olyckliga.

Klart vi ska försvara våra kvinnor i krig och det kommer vi göra, det ligger i vår natur att skydda kvinnor och barn mot hot.
Citera
2022-10-06, 12:01
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Hellre ställa sig i garderoben med en hagelbössa i truten.
Kan du inte göra det nu direkt?
Citera
2022-10-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
Klart vi ska försvara våra kvinnor i krig och det kommer vi göra, det ligger i vår natur att skydda kvinnor och barn mot hot.

Vad är en kvinna ? Hbtq- vänstern har lärt mig att kön inte finns. Hur ska jag veta att det är kvinnor jag försvarar ?
Citera
2022-10-06, 12:07
Medlem
slutaletas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Vad är en kvinna ? Hbtq- vänstern har lärt mig att kön inte finns. Hur ska jag veta att det är kvinnor jag försvarar ?

Det kommer visa sig tydligt när det börjar bli tufft. Det blå och rosa håret kommer blekna ..
Citera
2022-10-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Och majoriteten kvinnor röstat fortfarande på massinvandringsblocket. De lär sig aldrig.

Låt naturen ha sin gång när en kvinna blir gruppvåldtagen av de negrer hon röstat till Sverige.
Fast hur ofta händer det??

De kvinnorna jag sett med afrikaner verkar göra det frivilligt!!
Citera
2022-10-06, 12:14
Moderator
Allaballawallas avatar
Oklart om människor i grupp över huvud taget är värda att försvara i krig... Det kommer alltid finnas rötägg i varje grupp oavsett om dessa råkar vara män eller kvinnor...

Jag ser det som självklart att försvara "min plats på planeten" om vi blir indragna i krig. I det kommer per automatik att försvara en massa människor jag inte bryr mig det minsta om i övrigt.
Citera
2022-10-06, 12:15
Medlem
Man försvarar barnen, äldre, sin familj, grannar, landet osv inte bara kvinnor!! 😔
Citera
2022-10-06, 12:18
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Nej, det tycker jag faktiskt inte generellt sett. Det finns en del, och därför vill jag inte dra alla över en kam. Men majoriteten, absolut inte. De har år in och år ut röstat för massinvandring, och samtidigt öst hat över svenska män utan någon som helst anledning, samtidigt som de på olika sätt har försvarat män som våldtar kvinnor (så länge de inte är svenskar dvs).

Svenska kvinnor ville ha feminism. Om Sverige blir attackerat av Ryssland eller något annat land, förväntar jag mig därför att minst 50% av soldaterna är kvinnor, och att de skyddar oss män som inte strider. Jag kommer samtidigt att gå hemma och laga mat och städa. Det kommer säkert att gå jättebra, då det uppenbarligen inte finns några skillnader mellan män och kvinnor.
Citera
2022-10-06, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Fast hur ofta händer det??

De kvinnorna jag sett med afrikaner verkar göra det frivilligt!!

Ja det är väl i praktiken alltid frivilligt även när de kallar det för våldtäkt, de har ju valt detta genom att importera dem. Bara att passera och låta naturen ha sin gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in