2022-10-06, 10:20
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Förstår att indoktrinerade svenskar har den tron. Nu lever i ett sjukt samhälle med massiv hjärntvätt.
Ah, du menar att det är felaktigt? Det var inte via din bildskärm?
Citera
2022-10-06, 10:25
Avstängd
Citat:
Och majoriteten kvinnor röstat fortfarande på massinvandringsblocket. De lär sig aldrig.

Låt naturen ha sin gång när en kvinna blir gruppvåldtagen av de negrer hon röstat till Sverige.

Återigen var det män som röstade för öppna hjärtan.
Citera
2022-10-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Givetvis, även fast det råder en oerhörd splittring mellan könen i Sverige, och jag personligen ogillar att majoriteten av kvinnorna i t.ex storstäderna röstar vänster och är allmän progressivt liberala till den grad att de är coolt att byta kön eller hata män. Trots splittringen så måste man skydda sina invånare och man måste ge alla en chans att förändra sig och det finns t.om radikal feminister som bytt sida efter några år av insikter.
Varför ska man skydda det här jävla fittlandet för då? Männen är rasister (80% av alla män röstar på SD visar en färsk mätning) och kvinnorna är feminister, dvs hatar män. Om Ryssland anfaller vill jag byta lag
Citera
2022-10-06, 10:34
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsociety
Varför ska man skydda det här jävla fittlandet för då? Männen är rasister (80% av alla män röstar på SD visar en färsk mätning) och kvinnorna är feminister, dvs hatar män. Om Ryssland anfaller vill jag byta lag

Det är varje mans plikt att skydda sitt land, sen vad för åsikter man har spelar ingen roll när man jobbar mot samma mål. Moralen lär vara bättre i homogena länder men vi måste agera med de korten vi har till hands.
Citera
2022-10-06, 10:34
Medlem
datalogs avatar
Som feministisk man förväntar jag mig att kvinnorna ska stå på fronten och försvara mig.
Citera
2022-10-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Försöker du dölja något med din fråga? Korkade påståenden och sen en fråga om något annat. Seriöst.
Kan inte admin ingripa mot trollen?
Kan man inget om ämnet så ska man väl inte skapa en tråd.
Citera
2022-10-06, 10:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Givetvis ska vi försvara vårt land, vårt folk, våra kvinnor och män..
Citera
2022-10-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Och? Det är majoriteten som spelar någon roll.

Spelar stor roll. Det indikerar varför och hur de tänker. Tar man detta faktum i åtanke tillsammans med hur väljarkåren i C , MP och V ser ut inser man snabbt att den svenska kvinna är bortskämd, förvirrad och inte skyddsvärd. De är som grupp betraktad idioter. På individnivå är det så klart en annan fråga.
Citera
2022-10-06, 11:07
Medlem
christallqhulaaas avatar
Haha nej inte en chans.försvarar bara dom närmsta resten skiter jag i feminister kan väl ställa sig i fronten då det är äkta jämstäldhet
Citera
2022-10-06, 11:15
Medlem
SexgalenZombies avatar
Skulle hellre försvara en bajskorv, än svenska kvinnor.
Citera
2022-10-06, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsociety

Alla som är för öppna gränser borde väl välkomna Putin om han kommer, finns noll skäl att försvara ett land som står för öppna gränser.
Citera
2022-10-06, 11:29
Avslutad
Citat:
Och majoriteten kvinnor röstat fortfarande på massinvandringsblocket. De lär sig aldrig.

Låt naturen ha sin gång när en kvinna blir gruppvåldtagen av de negrer hon röstat till Sverige.
Eller när männen också blir det. De bara lägger sig platta och låter det ske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in