2023-02-09, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Japp, bara 60% av ukrainarna sa att de var beredda att försvara Ukraina i en undersökning där 80% av svenskarna var villiga att försvara Sverige och se på ukrainarna nu. Så uppenbarligen stiger försvarsviljan när landet är under attack.

Men det gäller naturligtvis inte er som redan förklarat att ni avser att fly.

Nej du far med osanning.
Betydligt färre svenskar som är i vapenför ålder kommer ställa upp.
Citera
2023-02-09, 13:23
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Nä ni gör ju inte det. Inga män heller.

På P1 morgon idag intervjuades en svensk ung MAN som reste som frivillig till Ukraina.

Nu sitter han i rullstol i ett radhus utanför Örebro med ryggmärgsskada, med PTSD, och kommer leva resten av sitt korta liv som denna "hjälte" på låga bidrag med mardrömmar varje gång han somnar.

Tidigare hade P1 ett inslag om ett par svenska kvinnor som reste runt i Ukraina för att rädda... hästar.
Citera
2023-02-09, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Nej du far med osanning.
Betydligt färre svenskar som är i vapenför ålder kommer ställa upp.
Nej, det är du som far med osanning för att du vill låtsas som att alla kommer att göra som du och överge släkt, vänner, grannar, arbetskamrater, gamla, sjuka, handikappade o s v.
Citera
2023-02-09, 13:39
Medlem
Citat:
Nej, det är du som far med osanning för att du vill låtsas som att alla kommer att göra som du och överge släkt, vänner, grannar, arbetskamrater, gamla, sjuka, handikappade o s v.

Om du vill tro att 80% kommer riskera sitt liv i ett väpnat försvar får du tro det, jag bryr mig inte om att du kommer få ett bryskt uppvaknande.
Citera
2023-02-09, 13:46
Avslutad
Citat:
Om du vill tro att 80% kommer riskera sitt liv i ett väpnat försvar får du tro det, jag bryr mig inte om att du kommer få ett bryskt uppvaknande.
Det är nog du som kommer att få ett bryskt uppvaknande när du lägger dig platt för fienden, lilltösen.
Citera
2023-02-09, 13:48
Medlem
Citat:
Det är nog du som kommer att få ett bryskt uppvaknande när du lägger dig platt för fienden, lilltösen.

Jag kommer inte lägga mig platt, varför trodde du det?
Jag befinner mig i en säker del av världen och kan flytta på mig närhelst jag känner för det. Kommer givetvis inte uppehålla mig i länder som är på väg in i krig och heller inte i länder med en massa kriminalitet.
Citera
2023-02-09, 14:03
Medlem
Är sådana här kvinnor och lagar värda att försvara:
HON HITTADE PÅ!? HAN HAMNADE I ARRESTEN

https://www.youtube.com/watch?v=40d-wxYgdPA
Citera
2023-02-09, 14:32
Avslutad
Citat:

Ledsen. Du är en idiot. Alla vet det. Tror du på riktigt att någon i hela världen tror på något du skriver dit jävla fantasifoster.

Nej svenskar kommer inte kriga för Svedala. Några få tusen som är tvingade kommer de försöka få att strida men din patetiska mini försvarsmakt kommer desertera på nolltid.

Vilket inte spelar någon roll världens första feministiska regering kommer ge upp inom timmar din patetiska fjolla.
Citera
2023-02-09, 14:32
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Är sådana här kvinnor och lagar värda att försvara:
HON HITTADE PÅ!? HAN HAMNADE I ARRESTEN

https://www.youtube.com/watch?v=40d-wxYgdPA
Nej, det är flera miljoner kvinnor som fortfarande bekänner sig till feminismen.
Citera
2023-02-09, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Ledsen. Du är en idiot. Alla vet det. Tror du på riktigt att någon i hela världen tror på något du skriver dit jävla fantasifoster.

Nej svenskar kommer inte kriga för Svedala. Några få tusen som är tvingade kommer de försöka få att strida men din patetiska mini försvarsmakt kommer desertera på nolltid.

Vilket inte spelar någon roll världens första feministiska regering kommer ge upp inom timmar din patetiska fjolla.
Nädå, de flesta svenskar kommer att försvara sig mot er svenskhatare.
Det är bara de här i tråden som kommer att springa.
Citera
2023-02-09, 18:20
Avslutad
Haha vad rolig du är. Du har ju humor faktiskt.

Och "Sverige har ett starkt försvar" HAAAA. Det var det roligaste jag läst på FB och jag har läst mycket dynga.

Lev du i din drömvärld tanten
Citera
2023-02-09, 18:29
Avslutad
Polisen är bra också va ;-)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in