2023-03-04, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du hallucinerar verkligen, håll ordning på dina citat.
Nähä, så vad skulle du göra om det blev krig där du bor nu då? Stanna och hjälpa släkt, vänner, arbetskamrater, barn, gamla, sjuka och handikappade att försvara sig?
Citera
2023-03-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nähä, så vad skulle du göra om det blev krig där du bor nu då? Stanna och hjälpa släkt, vänner, arbetskamrater, barn, gamla, sjuka och handikappade att försvara sig?

Min släkt bor inte här.
Citera
2023-03-04, 11:29
Avslutad
Citat:
Min släkt bor inte här.
Du pratade om din kvinna, hon har väl släkt?

Men bortse från släkten då, skulle du stanna och hjälpa vänner, arbetskamrater, barn, gamla, sjuka och handikappade att försvara sig?

Hjälpa dem som har tagit emot dig och fått dig att känna dig välkommen i landet?
Citera
2023-03-04, 11:31
Medlem
Citat:
Du pratade om din kvinna, hon har väl släkt?

Men bortse från släkten då, skulle du stanna och hjälpa vänner, arbetskamrater, barn, gamla, sjuka och handikappade att försvara sig?

Jag har inga arbetskamrater här, tror du verkligen att jag är en fattiglapp som måste ägna mig åt lönearbete?
Citera
2023-03-04, 11:44
Avslutad
Citat:
Jag har inga arbetskamrater här, tror du verkligen att jag är en fattiglapp som måste ägna mig åt lönearbete?
Alla som kan och vars kompetens efterfrågas arbetar. Men visst, med en svensk sjukpension så klarar du väl dig gott.

Så bortsett från släkt och arbetskamrater, skulle du hjälpa vänner, barn, gamla, sjuka och handikappade att försvara sig? Hjälpa dem som tagit emot dig och fått dig att känna dig välkommen i landet?

Eller du har väl inga vänner heller. Och blev inte mottagen och välkomnad heller. Såklart.
Citera
2023-03-04, 11:48
Medlem
Citat:
Alla som kan och vars kompetens efterfrågas arbetar. Men visst, med en svensk sjukpension så klarar du väl dig gott.

Så bortsett från släkt och arbetskamrater, skulle du hjälpa vänner, barn, gamla, sjuka och handikappade att försvara sig? Hjälpa dem som tagit emot dig och fått dig att känna dig välkommen i landet?

Eller du har väl inga vänner heller. Och blev inte mottagen och välkomnad heller. Såklart.

Haha jag har ingen sjukpension men mycket kapital som ger avkastning.
Citera
2023-03-04, 11:53
Medlem
BorisBalkans avatar
Kvinnor är en handelsvara. Speciellt i krig. En kvinna mot en påse kött, mjöl, osv.

Bara en tidsfråga innan det blir så igen. Detta med jämställdhet är ett knasigt påhitt. Typ 1 av 50 kvinnor är dugliga som en man.

Barn ska försvaras. Men kvinnor som vill ha jämställdhet får väl visa sig dugliga att ställa de kraven.
Citera
2023-03-04, 11:55
Avslutad
Citat:
Haha jag har ingen sjukpension men mycket kapital som ger avkastning.
Alla som kan och vars kompetens efterfrågas jobbar, sa jag.

Så du har inga vänner i landet alltså och det fanns inga där som tog emot dig och fick dig att känna dig välkommen. Och barn, gamla, sjuka och handikappade tänker du inte heller hjälpa till att försvara.
Citera
2023-03-04, 11:56
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Nu hallucinerar du igen, är det de där svamparna du röker som orsakar detta?

Svamp går inte att röka, då förångas psilocybinet
Citera
2023-03-04, 11:59
Medlem
Citat:
Alla som kan och vars kompetens efterfrågas jobbar, sa jag.

Så du har inga vänner i landet alltså och det fanns inga där som tog emot dig och fick dig att känna dig välkommen. Och barn, gamla, sjuka och handikappade tänker du inte heller hjälpa till att försvara.

Nej man jobbar inte bara för att man har kompetens. Det är ständigt rekryterare som drar i mig på Linkedin men jag är inte intresserad eftersom jag inte behöver någon löneinkomst. Min tid är mer värdefull så jag nobbar lönearbete.
Citera
2023-03-04, 12:09
Avslutad
Citat:
Nej man jobbar inte bara för att man har kompetens. Det är ständigt rekryterare som drar i mig på Linkedin men jag är inte intresserad eftersom jag inte behöver någon löneinkomst. Min tid är mer värdefull så jag nobbar lönearbete.
Rekryterare som du tackar nej till för att du vet att du inte klarar av jobbet om du får det.

Citera
2023-03-04, 12:12
Medlem
Citat:
Rekryterare som du tackar nej till för att du vet att du inte klarar av jobbet om du får det.

Nej jag tackar nej eftersom jag inte behöver lönearbeta sa jag ju, har du lässvårigheter? Jag har lite större friheter att leva som jag vill utan att slava för andra då jag är ekonomiskt oberoende, lite svårt för dig att förstå det konceptet märker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in