Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Och Sverigehatare är man ju verkligen om man inte vill försvara sitt eget folk. Där inräknat svenska kvinnor. Så ovärdig tanke, fick ärligt en äckelkänsla i magen när jag läste trådstarten och en del inlägg. Det kan ju bero på min mens med, äcklig svensk kvinna som jag. Vilka kvinnor ska de då försvara? Vilka ska de fortplanta sig med? För att uppehålla den svenska befolkningen? Ska de intervjua varenda kvinna innan de försvarar dom eller ej ute på fältet: ”Röstade du vänster eller höger?”. Inte för att jag tror att någon av alla ynkryggar av denna åsikt som skriver här kommer vara nåt som kommer ut i skarpt läge på krigsfilmer ,utan kommer nog bli bortsollade innan skarpt läge ..men.. intressant. Vilka Vikingar.
Tack för uppläxningen "Selma", men jag tvivlar på att du riktigt förstår att vi är några stycken som är lite trötta på envägskommunikationen och det ständiga hunsandet om hur män ska si och så för kvinnor, när feminister generellt och väldigt många kvinnor också inte hade ett enda ord att säga till mäns försvar när de hängdes ut som predatorer under metoo.
Man tappar liksom hoppet om den där "kärleken" inte ens kan förväntas vara ömsesidig.
Nu när vi röstat FÖR att unga män redan i förskolan ska uppfostras att bli mindre toxiska för att ge vuxna kvinnor mer plats vid makten när de växer upp, när alltfler pojkar ramlar ur skolan redan före och i gymnasiet, när denna stora massa av "gråa och försumbara män" allt oftare har ett långt liv i ensamhet för att de inte ens duger som män och pappor så är förhandlingarna slut.
Ni har brutit mot det gemensamma avtalet och ni får leta rätt på nya "Lilla Fridolfar" att hunsa runt med.
Så tittar vi på Andrew Tatear så länge.