2023-02-07, 10:46
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Alla dessa trådar om hur dåliga svenska kvinnor är och blablabla, tillochmed en om de är värda att försvara i krig? Vilken ”bra” man tänker ens så? Skärpning. Vilket jäkla självhat till ert eget folk och många (ja de flesta) FB:are verkar ju vara genomsvenska och gud nåde den som skulle påpeka något annat påbrå..då kommer du troligtvis från en svensk kvinna och då är ju frågan: är din mor värd att försvara o ett krig?
Det var länge sen jag såg nån tråd om hur "dåliga kvinnor är".
Jag har sett något om att de också har sina fel och brister, men det får man FAKTISKT inte ens nämna i det här landet och DET anser jag vara ett litet problem.
Citera
2023-02-07, 10:47
Medlem
Citat:
Vilka är ”vi”? Du och tjugo andra incels här på FB? De riktiga svenska männen därute i verkliga livet tänker inte som dig. Ynkrygg

Rätt många bara i denna tråd som tycker så här. Kul att du måste intala dig att vi är incels också haha
Citera
2023-02-07, 10:49
Avslutad
Citat:
Och Sverigehatare är man ju verkligen om man inte vill försvara sitt eget folk. Där inräknat svenska kvinnor. Så ovärdig tanke, fick ärligt en äckelkänsla i magen när jag läste trådstarten och en del inlägg. Det kan ju bero på min mens med, äcklig svensk kvinna som jag. Vilka kvinnor ska de då försvara? Vilka ska de fortplanta sig med? För att uppehålla den svenska befolkningen? Ska de intervjua varenda kvinna innan de försvarar dom eller ej ute på fältet: ”Röstade du vänster eller höger?”. Inte för att jag tror att någon av alla ynkryggar av denna åsikt som skriver här kommer vara nåt som kommer ut i skarpt läge på krigsfilmer ,utan kommer nog bli bortsollade innan skarpt läge ..men.. intressant. Vilka Vikingar.
Ja, naturligtvis klarar de inte ens mönstringen.
Citera
2023-02-07, 10:49
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Usch fyfan vad hatisk du är.

Du kräver alltså av de stackars svenska männen som redan blir kraftigt utnyttjade av de svenska kvinnorna att de ska offra sina liv också???

Fattar inte vad du gör här på antifeministiska forumet när du är så hatisk mot män.

Typisk galen tok-kärring att gagga på som en senildement papegoja om något som bara existerar i hennes egen bisarra fantasivärld..
Citera
2023-02-07, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det var länge sen jag såg nån tråd om hur "dåliga kvinnor är".
Jag har sett något om att de också har sina fel och brister, men det får man FAKTISKT inte ens nämna i det här landet och DET anser jag vara ett litet problem.

Hur dåliga SVENSKA kvinnor är. Trots att många här troligtvis är födda av svenska kvinnor.. Jag tror absolut inte att det ute i verkliga livet är såhär, för normala hedervärda män har inte det tankesättet.
Citera
2023-02-07, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, naturligtvis klarar de inte ens mönstringen.

Skål på den
Citera
2023-02-07, 10:55
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ja då gör de väl fanimig helt rätt om de bytar ut befolkningen till män av annan härkomst om ni svenska män (som du och flera tar sig friheten att tala för) inte försvarar dom! Vilka hjärndöda spekulationer.

Hahahaha vilken idiot. Tror du fega män av annan härkomst som inte äns vågar försvara sitt eget moderland utan flyr till trygga Sverige skulle försvara Sveriges feminist kvinnor vid händelse av krig?

Nädu, dom skulle återigen fegt lägga benen på ryggen och fly till nästa trygga land långt bort från Sverige trots gratis tillgång till svensk fitta och höga bidrag utan motkrav.. .
Senast redigerad av jori9900 2023-02-07 kl. 11:00.
Citera
2023-02-07, 10:55
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Och Sverigehatare är man ju verkligen om man inte vill försvara sitt eget folk. Där inräknat svenska kvinnor. Så ovärdig tanke, fick ärligt en äckelkänsla i magen när jag läste trådstarten och en del inlägg. Det kan ju bero på min mens med, äcklig svensk kvinna som jag. Vilka kvinnor ska de då försvara? Vilka ska de fortplanta sig med? För att uppehålla den svenska befolkningen? Ska de intervjua varenda kvinna innan de försvarar dom eller ej ute på fältet: ”Röstade du vänster eller höger?”. Inte för att jag tror att någon av alla ynkryggar av denna åsikt som skriver här kommer vara nåt som kommer ut i skarpt läge på krigsfilmer ,utan kommer nog bli bortsollade innan skarpt läge ..men.. intressant. Vilka Vikingar.
Tack för uppläxningen "Selma", men jag tvivlar på att du riktigt förstår att vi är några stycken som är lite trötta på envägskommunikationen och det ständiga hunsandet om hur män ska si och så för kvinnor, när feminister generellt och väldigt många kvinnor också inte hade ett enda ord att säga till mäns försvar när de hängdes ut som predatorer under metoo.

Man tappar liksom hoppet om den där "kärleken" inte ens kan förväntas vara ömsesidig.
Nu när vi röstat FÖR att unga män redan i förskolan ska uppfostras att bli mindre toxiska för att ge vuxna kvinnor mer plats vid makten när de växer upp, när alltfler pojkar ramlar ur skolan redan före och i gymnasiet, när denna stora massa av "gråa och försumbara män" allt oftare har ett långt liv i ensamhet för att de inte ens duger som män och pappor så är förhandlingarna slut.

Ni har brutit mot det gemensamma avtalet och ni får leta rätt på nya "Lilla Fridolfar" att hunsa runt med.
Så tittar vi på Andrew Tatear så länge.
Citera
2023-02-07, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Rätt många bara i denna tråd som tycker så här. Kul att du måste intala dig att vi är incels också haha

Kul att du känner dig starkare av tanken att ni är rätt många ”haha”. Om du på riktigt har sådana tankar så har du inte ens i en armé att göra, du vet det va? Du som har dig rätten att tala för så många män.
Citera
2023-02-07, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Tack för uppläxningen "Selma", men jag tvivlar på att du riktigt förstår att vi är några stycken som är lite trötta på envägskommunikationen och det ständiga hunsandet om hur män ska si och så för kvinnor, när feminister generellt och väldigt många kvinnor också inte hade ett enda ord att säga till mäns försvar när de hängdes ut som predatorer under metoo.

Man tappar liksom hoppet om den där "kärleken" inte ens kan förväntas vara ömsesidig.
Nu när vi röstat FÖR att unga män redan i förskolan ska uppfostras att bli mindre toxiska för att ge vuxna kvinnor mer plats vid makten när de växer upp, när alltfler pojkar ramlar ur skolan redan före och i gymnasiet, när denna stora massa av "gråa och försumbara män" allt oftare har ett långt liv i ensamhet för att de inte ens duger som män och pappor så är förhandlingarna slut.

Ni har brutit mot det gemensamma avtalet och ni får leta rätt på nya "Lilla Fridolfar" att hunsa runt med.
Så tittar vi på Andrew Tatear så länge.

Vad duktig du är! Vilket land är din kvinna ifrån, om du nu lyckats med stycket att ha någon?
Citera
2023-02-07, 10:57
Avslutad
Citat:
Hur dåliga SVENSKA kvinnor är. Trots att många här troligtvis är födda av svenska kvinnor.. Jag tror absolut inte att det ute i verkliga livet är såhär, för normala hedervärda män har inte det tankesättet.
De är garanterat inte födda av svenska kvinnor. Trots att Sverige och svenskarna tog emot deras tacksamma föräldrar med öppna armar och erbjöd en fristad från fattigdom och krig, sitter de ändå här och hatar på svenskar. Det är märkligt.
Citera
2023-02-07, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Hahahaha vilken idiot. Tror du fega män av annan härkomst som inte äns vågar försvara sitt eget moderland utan flyr till trygga Sverige skulle försvara Sveriges feminist kvinnor vid händelse av krig?

Nädu, dom skulle återigen lägga benen på ryggen och fly till nästa trygga land långt bort från Sverige trots gratis tillgång till svensk fitta och höga bidrag..

Älskar att du blev så upprörd av tanken. Puss på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in