2022-09-29, 15:41
Medlem
Allt beror ju på vem du är. Du kan hitta lättfotade på Ica om du är tillräckligt charmig.

Ligga kan du få överallt men du måste själv se till att det blir av. Tjejer kommer i regel inte fram och frågar om ni ska ligga oavsett vilken nattklubb.
Citera
2022-09-29, 17:25
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det var trist. Var där 2015 och det var östrogenstint i lokalen.
Jag hade ett geni till polare som brukade gå till garbo dagen samma kväll som barnbidraget hade kommit och ragga singelmorsor.
Citera
2022-09-29, 17:43
Medlem
Agitatzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammysamm
Hälsoskäl?
Nej du, Garbo stängde för att fastighetsägaren skulle riva huset.

Precis. Hela fastigheten var så pass infekterad av gonorré och klamydia att den ansågs utgöra en stor hälsofara där rivning var enda lösningen.
Citera
2022-09-29, 18:17
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Som kille: att få napp på Golden Hits är marginellt lättare än att få ligga om du går runt på en bordell med en bunt femhundralappar i ena handen och en påse ladd i den andra.

Som tjej: om du behöver fråga så är det tyvärr dig det är fel på.

Har hört att det inte går att jämföra med hur det är där idag öht.

Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Källaren på Kvarnen

Åkte hem till en 30+ dam när jag var 19 där. Så visst.

Söder har annars blivit väldigt hipster och bli inte förvånad om majoriteten använder plastbyxor eller annat nytänk. Söder är verkligen platsen som lyckas fånga upp alla udda fåglar, på gott och ont naturligtvis.
Citera
2022-09-29, 18:21
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Man ”får” inte ligg som i att du går till en nattklubb och då står det en värdinna i vit blus och snäv svart kjol och räcker över en brunett eller blondin till dig.

Det går utmärkt att träffa någon att ligga med på alla nattklubbar i hela landet.

Att du inte hittar någon beror inte på klubben utan på dig.

Däremot är det förstås olika stämning på olika nattklubbar.

I Stockholm är nog ställen som Mest Bar, Oxid, Göta Källare, Nivå2, Gretas, Carousel eller Golden Hits de du ska besöka.
Jag brukar generalisera & säga att det inte funkar nånstans alls för mig men......se nedan....

Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
För några år sedan alla fall, om man gillar milfs, var Big Ben på folkungagatan i stockholm stensäkert att få ligg. Nedervåningen där på dansgolvet. Vet inte om det är samma nu, men jag som gillade 40+ damer i 20årsåldern hade aldrig några problem där. Mina bästa ligg har jag fått med mig därifrån.
......lustigt att du nämner Big Ben. Jag fick för mig en gång i oktober 2007 att jag skulle åka dit från Blackan & jag köpte mig en bärs. Gick runt lite i lokalen & sen var det nåt band som spelade. En dam i mitten på de 50 tror jag, sa att jag skulle sätta mig bredvid henne för jag satt lite för mig själv. Hon var där med en vän som hade nån snubbe.

Vi dansade lite & när de stängde så tyckte hon att jag skulle följa med henne istället för att åka vidare till Fridhemsplan med fyran. Så klev av i Hortull istället & fick knulla!
Helt jävla otroligt!

Festligt! Första & enda gången i mitt äckliga värdelösa skitliv som jag fått nåt från krogen.

Livet hatar mig, så jag hatar det tillbaka. Det hjälper lite grann iaf. Men vem vet, nån vacker dag kanske jag får knulla igen. Borde åka till Big Ben.....eller Golden där alla säger att man får napp.....
Citera
2022-09-29, 18:22
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sever Inn,Hässelby
Det här är avancerat. Jag var mycket i västerort på äventyr på 90-talet men lyckades aldrig sjunka så djupt att jag hamnade där och då hade jag ändå ett sinne av bly. Blir lite putt nu och känner mig som en amatör.
Citera
2022-09-29, 18:42
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Prag, typ vilken klubb som helst.
Citera
2022-09-29, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Prag, typ vilken klubb som helst.

Va? När jag var i Ungern var det definitivt inte lättraggat. Vad är din hemlighet? Själv tycker jag Oslo var väldigt mkt enklare.
Citera
2022-09-29, 19:37
Medlem
Att folk får ligga på nattklubb hit och dit är överdrivet.

Absoluta majoriteten hånglar inte och åker inte hem tillsammans och nuppar, sällan man ser det händer när jag varit ute även på ställen som golden hits. Folk dansar, skriker, snackar lite utanför stället, några tar en taxi hem tillsammans.
De flesta går hem med sina vänner eller kompisar.

Sen beror det på vilken tjej och vilka krav man har, som någon annan tidigare skrev är det enklare med fula, tjockisar, äldre kvinnor och även svarta tjejer om man snabbt vill scora.

Ska man ha en 22-26 årig snygg svensk tjej med klass, blir det svårare. Inte för att speciellt många av det kvinnliga klientelet på barer och nattklubbar har någon klass, mest förortsluder.

De fina söta akademiska och medelklasstjejerna sitter på en liten smoothie bar, kvällscafé krypin och minikrogar i Vasastan på kvällarna med sina tjejkompisar och snackar eller har middagar hemma i trevliga blandade sällskap där de klätt upp sig.
Senast redigerad av kroksnoken 2022-09-29 kl. 19:39.
Citera
2022-09-29, 19:39
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Va? När jag var i Ungern var det definitivt inte lättraggat. Vad är din hemlighet? Själv tycker jag Oslo var väldigt mkt enklare.
Prag=Ungern???
Jomen Tjena!
Citera
2022-09-29, 20:00
Medlem
immenhusens avatar
Adekvat fråga. Grand Garbo i Sumpan var ju en återkommande klassiker när man var yngre och befann sig i det skedet av livet. Den är dock nedlagd sedan ett par år tillbaka. Vilket ställe har fyllt den luckan i Stockholmstrakten?

/AI
Senast redigerad av immenhusen 2022-09-29 kl. 20:22. Anledning: Stavfel.
Citera
2022-09-29, 20:11
Medlem
Bibblan på Medis fredagar
Massa uppsminkade fyllekärringar
Flertalet som jag knullat i parken , hotell å hemsläp

Nyöppnat +40 till 102år alla vill knulla å sugakuk
Flesta sterila
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto