2022-09-29, 20:18
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Adekvat fråga. Grand Garbo i Sumpan var ju en återkommande klassiker när man var yngre och befann sig i det skedet i livet. Den är dock nedlagd sedan ett par år tillbaka. Vilket ställe har fyllt den luckan i Stockholmstrakten?

/AI

Det finns tyvärr bara Golden Hits som liknar Garbo. Utelivet suger nu jämfört med säg 10 år sedan. Och backar vi ytterligare så suger det ännu mera.
Citera
2022-09-29, 20:19
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Tekniskt sett blir det lättare desto mindre attraktiv(mindre värderade) tjejerna är, så ställen som har asiater, äldre och tjockisar är en bra början. Slå ihop alla tre och du har ett vinnande koncept. Biblioteket är ett ställe för folk med 50-års kris och Patricia är massa fyllodrägg, där går det säkert utmärkt att hitta ligg i Stockholm.
Finns det verkligen ställen inriktade på tjockisar och asiater? Är verkligen snygga asiatiskor "mindre värderade"? Blir lite förvånad där faktiskt...
Citera
2022-09-29, 20:21
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Det finns tyvärr bara Golden Hits som liknar Garbo. Utelivet suger nu jämfört med säg 10 år sedan. Och backar vi ytterligare så suger det ännu mera.
Konstigt att det inte öppnar några sådana ställen. Finns det ingen marknad längre? Sitter "vanligt folk" bara hemma och flippar med dating-appar nu för tiden?
Citera
2022-09-29, 20:33
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Konstigt att det inte öppnar några sådana ställen. Finns det ingen marknad längre? Sitter "vanligt folk" bara hemma och flippar med dating-appar nu för tiden?

Vete tusan alltså, förr fanns det flera olika nattklubbar modell större med flera dansgolv, gissar att du också gillar sådana miljöer när det vankas festa. Det har i stort sett helt försvunnit, kanske har att göra med att det är svårt att tillstånd att köra sent, höga hyror, man behöver mer personal inkl vakter etc. Allt har ju blivit dyrare. Trist utveckling. Samt vissa ställen är crap, kastar ut folk till höger och vänster bara för att kunna trycka in nya från de aldrig sinande köerna, så det borde ju i grunden finnas en marknad tycker man. Vi har även detta med listor för att komma in på små skitklubbar, numera standard för att komma in sent, så det känns som marknaden själv försöker ha en medveten tillgångsbrist, efterfrågan är hög.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2022-09-29 kl. 20:34. Anledning: Stavfel
Citera
2022-09-29, 20:41
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Vete tusan alltså, förr fanns det flera olika nattklubbar modell större med flera dansgolv, gissar att du också gillar sådana miljöer när det vankas festa. Det har i stort sett helt försvunnit, kanske har att göra med att det är svårt att tillstånd att köra sent, höga hyror, man behöver mer personal inkl vakter etc. Allt har ju blivit dyrare. Trist utveckling. Samt vissa ställen är crap, kastar ut folk till höger och vänster bara för att kunna trycka in nya från de aldrig sinande köerna, så det borde ju i grunden finnas en marknad tycker man. Vi har även detta med listor för att komma in på små skitklubbar, numera standard för att komma in sent, så det känns som marknaden själv försöker ha en medveten tillgångsbrist, efterfrågan är hög.
Jo, jag har haft mycket kul i mina dagar på typ den klubbar, dansställen du beskriver. Men nu är jag lite äldre, gift och den biten, så jag har inte så bra koll längre. Utelivet verkar helt enkelt inte så skoj längre, eller så är det jag som inte förstår mig på den nya tiden...
Citera
2022-09-29, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Prag=Ungern???
Jomen Tjena!

Östlannd som östland.
Citera
2022-09-29, 20:48
Medlem
Fettsugnings avatar
Få ligga? Redan här har du liksom gått vilse.

Kvinnor vill knulla precis lika mycket som män, om inte mer. Du har fel inställning om du går runt och tänker att sex är något kvinnor "ger" till män.
Citera
2022-09-29, 21:04
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jo, jag har haft mycket kul i mina dagar på typ den klubbar, dansställen du beskriver. Men nu är jag lite äldre, gift och den biten, så jag har inte så bra koll längre. Utelivet verkar helt enkelt inte så skoj längre, eller så är det jag som inte förstår mig på den nya tiden...

Jag hävdar bestämt att din förståelse är det inget fel på utan utvecklingen suger!
Citera
2022-09-29, 21:57
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:

Nej det beror främst på befolkningsunderlag. Färre kunder redan från början.. sen ser kulturen annorlunda ut idag.
Citera
2022-09-29, 21:58
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sever Inn,Hässelby
Det är ingen nattklubb.
Citera
2022-09-29, 21:58
Medlem
Går i vilken stad som helst om du är någorlunda normalsnygg. Viktigt med gott självförtroende.

Corona - Umeå
Strömpis - Örebro
Palace - Kalmar
Yaki-Da - Göteborg
Grand - Malmö
Scirocco - Helsingborg
Stenungsbaden - Stenungsund

Absolut bäst om du är 18-23 är ett ställe i Köpenhamn. Hette Diskotek Inn för 10 år sedan, sen bytte det namn till Penthouse och jag tror det har bytt namn sen dess. 100-150 danska kronor för inträde och fri bar (öl, vin, cider + shots). 4-5 våningar med olika dansgolv. Stänger vid 10-tiden - på morgonen dagen efter alltså. Omöjligt att misslyckas.
Citera
2022-09-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Få ligga? Redan här har du liksom gått vilse.

Kvinnor vill knulla precis lika mycket som män, om inte mer. Du har fel inställning om du går runt och tänker att sex är något kvinnor "ger" till män.
Att få ligga innebär att man lyckats locka kvinnan mest av alla män förstår du väl. De har väl ett par dussin att välja bland. Nu har jag aldrig fått ligga, men tror de hellre har trekant med någon vältränad än att ena tar random tjockis. Eller kvinna, för all del. De kanske hellre ligger med Lisa än dig.
Senast redigerad av trekantshatt 2022-09-29 kl. 22:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in