• 1
  • 2
2022-09-29, 08:07
Medlem
Excet nattklubb i göteborg är för mäktigt.

https://www.youtube.com/watch?v=PUUYjKlv3lY

Men stämmer det som står i youtube länken, att alla de som kommer dit får ligg? Vilka andra nattklubbar i göteborg kan man lätt få kk-ligg på?

Skriv gärna andra städer i Sverige kan man lätt få ligg på, och vad Nattklubben heter.
Citera
2022-09-29, 08:10
Medlem
Intressant trådstart, frågan är om det är så många klubbar där du faktiskt får det?

Jag har aldrig upplevt det så när jag varit ute.
Citera
2022-09-29, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Intressant trådstart, frågan är om det är så många klubbar där du faktiskt får det?

Jag har aldrig upplevt det så när jag varit ute.

Finns nattklubbar i hela sverige, men vilka är de mest lätt-fotade nattklubbar där ute i Sverige, det borde finnas flera bra nattklubbar.
Citera
2022-09-29, 08:23
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
"På min tid" så tyckte jag att man fick ligga på de flesta ställena allt som oftast. Gällde både mig och munna vänner.
Tror dock att det mer handlar om utseende, attityd och hur självsäker man är och till viss del hur kräsen man är.
De flesta av mina vänner på den tiden då bra ut, de var självsäkra och hade en trevlig attityd och ingen hade en 20 punkter "have to" lista för sina ragg.
Citera
2022-09-29, 08:34
Medlem
Städer? He dig ut till glesbygden där ligger alla med alla. Är den värsta köttmarknaden. Du kommer in som nytt blod så du får säkert ligga med flera stycken då de enbart sett samma killar år ut o år in.
Citera
2022-09-29, 09:40
Medlem
Mrcool911s avatar
Om du är blatte så birger jarl i Uppsala.
Citera
2022-09-29, 09:57
Bannlyst
Jag skulle tro att din framgång hos det täcka könet har mindre med lokal och inredning att göra och mer med din person och framtoning.
Citera
2022-09-29, 10:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Sever Inn,Hässelby
Citera
2022-09-29, 10:07
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Om du är blatte så birger jarl i Uppsala.

Finns det kvar? Polarn berättade att blattarna sprängt där.

Får blattar fortfarande ligga? Svenska brudar har inte lärt sig något än eller handlar det om naiv återväxt?
Citera
2022-09-29, 10:12
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverFoox
Bästa nattklubbarna där man kan få ligg på
Man ”får” inte ligg som i att du går till en nattklubb och då står det en värdinna i vit blus och snäv svart kjol och räcker över en brunett eller blondin till dig.

Det går utmärkt att träffa någon att ligga med på alla nattklubbar i hela landet.

Att du inte hittar någon beror inte på klubben utan på dig.

Däremot är det förstås olika stämning på olika nattklubbar.

I Stockholm är nog ställen som Mest Bar, Oxid, Göta Källare, Nivå2, Gretas, Carousel eller Golden Hits de du ska besöka.
Citera
2022-09-29, 10:13
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sever Inn,Hässelby

Har du fått dopp där?
Citera
2022-09-29, 10:14
Medlem
Carl Serungs avatar