Alla klubbar får man ligg på om man kan göra sig och inte va stupfull. Jag har endast missat en gång och då var det två tjejer som ville ha med mig hem. Men fan där tackade jag nej, orkar ju inte två på en gång heller.
Garbo i sumpan ska vara bra enligt utsago från en gravt överförfiskad herre på nattbussen påväg hem.
Han deklarerade självsäkert "har man varit på Garbo mer än tre gånger utan att få ligga, är det dig det är fel på". Jag tyckte det lät som en bra förhållningsregel.
Garbo i sumpan ska vara bra enligt utsago från en gravt överförfiskad herre på nattbussen påväg hem.
Han deklarerade självsäkert "har man varit på Garbo mer än tre gånger utan att få ligga, är det dig det är fel på". Jag tyckte det lät som en bra förhållningsregel.
Problemet är bara att Garbo stängde för gott för fyra år sen.
Stället är jämnat med marken.
Man stängde ner Garbo för länge sen p.g.a. hälsoskäl.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!