2022-09-29, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sever Inn,Hässelby
Tillåt mig gapskratta. De få undantag då jag faktiskt har sett kvinnofolk där så är det tandlösa finska fyllkärringar som bor i området.

Jag kanske är där vid fel tider
Citera
2022-09-29, 11:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Tillåt mig gapskratta. De få undantag då jag faktiskt har sett kvinnofolk där så är det tandlösa finska fyllkärringar som bor i området.

Jag kanske är där vid fel tider
Nej, du är där på rätt tid. Sjukt lätt att släpa med sig en finska hem.
Citera
2022-09-29, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej, du är där på rätt tid. Sjukt lätt att släpa med sig en finska hem.
Det betvivlar jag inte. Frågan är om man vill ha hem en sån skräcködla, men det är månne en separat diskussion.
Citera
2022-09-29, 11:35
Medlem
Spodermans avatar
Om man är ute efter att få blöta dolmen i ett sliddjur är golden hits givet ställe att gå till
Citera
2022-09-29, 11:37
Medlem
Belters avatar
Alla klubbar får man ligg på om man kan göra sig och inte va stupfull. Jag har endast missat en gång och då var det två tjejer som ville ha med mig hem. Men fan där tackade jag nej, orkar ju inte två på en gång heller.
Citera
2022-09-29, 11:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Det betvivlar jag inte. Frågan är om man vill ha hem en sån skräcködla, men det är månne en separat diskussion.
Jo,den frågan brukar jag ställa mig dagen efter.
Citera
2022-09-29, 11:43
Medlem
Med tanke på att du behöver ställa denna fråga så är jag säker på att du inte hade fått ligga oavsett vilken klubb det handlar om.
Citera
2022-09-29, 11:58
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Garbo i sumpan ska vara bra enligt utsago från en gravt överförfiskad herre på nattbussen påväg hem.

Han deklarerade självsäkert "har man varit på Garbo mer än tre gånger utan att få ligga, är det dig det är fel på". Jag tyckte det lät som en bra förhållningsregel.
Citera
2022-09-29, 12:04
Medlem
Emellies avatar
Citat:
Men stämmer det som står i youtube länken, att alla de som kommer dit får ligg?

Det är bara marknadsföring de har för att locka folk.
Citera
2022-09-29, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Garbo i sumpan ska vara bra enligt utsago från en gravt överförfiskad herre på nattbussen påväg hem.

Han deklarerade självsäkert "har man varit på Garbo mer än tre gånger utan att få ligga, är det dig det är fel på". Jag tyckte det lät som en bra förhållningsregel.

Problemet är bara att Garbo stängde för gott för fyra år sen.
Stället är jämnat med marken.
Citera
2022-09-29, 13:06
Medlem
Agitatzes avatar
Citat:

Man stängde ner Garbo för länge sen p.g.a. hälsoskäl.
Citera
2022-09-29, 13:09
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Garbo i sumpan ...

"Den stängdes vid årsskiftet 2018/2019" - https://sv.wikipedia.org/wiki/Grand_Garbo

Edit: Pucktrea ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in