Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Det roliga med en sådan här tråd är ju att den så att säga bevisar sig själv genom att den drar till sig just den typen av individer som är föremål för diskussionen.

Cut the bullshit.
"owning the libs" var ändamålet och intentionen för denna tråd. Jag är glad att du får den respons du önskade dig. Verkligen.
Personligen anser jag att tråden hör hemma i papperskorgen men jag tänker inte förbjuda någon från att skriva tds reflexsivt varje gång en story om Trumps många brott rapporteras. Go for it.
Starta en "let's go Brandon" tråd när du ändå är i farten så kan vi diskutera hur det påverkar amerikansk politik
Vad sägs om en "fuck your feelings" eller en "I'd rather be Russian than a Democrat"?
*sigh *
I den bästa av alla världar skulle samtliga Pro trump hänga på truth social så att de kan få diskutera ostört och slipper alla tds smittade kritiker.
Men i en sån värld får Trumps fans ingen dopamin hit utav "owning the libs retorik" så de skulle med säkerhet återvända hit igen.
För detta forum har reducerats till 70 procent faktuellt baserade trådar med källhänvisning och sedan 30% som är beredda att försvara trump in i graven. Och detta är en markant förbättring i jämförelse med 2020.