2022-09-29, 20:51
Medlem
Vem var det som inte var omtyckt på Jobb mm

K:s mamma eller T:s mamma?

Bilder på dem?

I huset där K & M bor.. bor två damer 63, 81 samt en tjej 35 (söt). I övrigt utländska namn och mestadels 1r. Studentområde? Problemområde?
Citera
2022-09-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Vem var det som inte var omtyckt på Jobb mm

K:s mamma eller T:s mamma?

Bilder på dem?

I huset där K & M bor.. bor två damer 63, 81 samt en tjej 35 (söt). I övrigt utländska namn och mestadels 1r. Studentområde? Problemområde?

Det är Toms alkismorsa som är illa omtyckt. Kims mamma vet jag inte så mycket om.
Citera
2022-09-29, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klammeri
Det är Toms alkismorsa som är illa omtyckt. Kims mamma vet jag inte så mycket om.

Vad heter T:s mamma då? Facebook? Vad innebar jobbade på Bege.. vad är det för arbetsplats?
Citera
2022-09-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Vad heter T:s mamma då? Facebook? Vad innebar jobbade på Bege.. vad är det för arbetsplats?

Hon heter Mary-Ann men alla säger Ann. Möjligtvis att hennes dotter Tina kan ha bild på kärringen på Instagram eller Facebook. Har själv varken Facebook eller Instagram så kan inte kolla.

****Redigerad****
Fick berättat för mig att kärringen tydligen har Facebook. "Ann Thunberg"
Senast redigerad av Klammeri 2022-09-29 kl. 21:22.
Citera
2022-09-29, 21:17
Medlem
Citat:
Hur kan dessa avskum till människor få fortsätta år efter år utan att samhället sätter stopp. Jävla socialdemokrati vi har. Är du skötsam och behöver hjälp en månad så är det stopp, men avskrapet får fortsätta år efter år.
Citera
2022-09-29, 21:22
Medlem
Imzadis avatar
Detta fallet gör så ont i själen. Blir så förbannad som många av er.

Dom killarna borde aldrig se dagsljus igen. ALDRIG! Må dom brinna sakta alla helvetes kval.

Hoppas någon har skrivit till den som såg till att en av dom släpptes. Vilken jäkla dålig ursäkt hon kom med. IDIOT!

Vila i Frid Ulf. Du förtjänade verkligen inte detta.
Citera
2022-09-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
De sist nämnda var ju Raffa bröder och senare ovänner. Mördaren är ju kompis med Evelina O men hon kanske har skärpt sig efter Raffa affären.

Umgås man med en mördare tvivlar jag starkt att man skärp till sig.
Citera
2022-09-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det där med utveklingsstörda var inte snällt sagt. De jobbar och sköter sig, men dessa avskrap bara utnyttjar samhället och lirar inte ens i korpen på samhällsstegen. Tydligen är det det tyst om Raffa,han kanske sköter sig. Men dessa Oskarshamns skrap fortsätter i samma anda. Vet du ngt om legenden Raffa vad han gör nu?

säg mig en sak, varför skulle jag vara snäll mot en sån?

För övrigt är det någon kromosom som gått fel där, det ser man på gångstilen om han nu sköter sig.....
Citera
2022-09-29, 21:43
Medlem
Citat:
Hon hette Sara Brundin innan hon bytte namn till Ovaskainen. Hon är släkt med alla syskonen Halvorsen

Hennes pappa hette Ovaskainen

Kan nån förklara släktträdet? Hur kom Brundin in med Halvorsen? Brundinsläktet består för övrigt av tre eller fyra tjejer från start om jag minns rätt, en vindögd så hon kunde se runt nästa gathörn.

Pet*h vet jag är en brundin, vet att detta var uppe i raffatråden men släktskapet men minns inte alla kopplingar
Citera
2022-09-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
ja dom tror ju fortfarande dom går på rosa moln

Volvo påstod han arbetar....det gör han väl knappast va? Vad skulle han kunna uträtta på en arbetsplats?
Citera
2022-09-29, 22:05
Medlem
Kommissarien1989s avatar
https://www.aftonbladet.se/sportblad...frolunda-i-shl
Citera
2022-09-29, 22:11
Medlem
Lepekas avatar
Ikväll i Oskarshamn för Ulf

https://www.expressen.se/sport/hocke...ns-hemmamatch/
Citera