Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-30, 16:41
Medlem
Protienpulvers avatar
Ann & Bill

https://ibb.co/nqGPWMn

Tom, Jim & Bill Halvorsen

https://ibb.co/bP94ZPn
Citera
2022-09-30, 17:35
Medlem
Åh helvete. De ser ju ut som de är Tjernobylbarn. Föräldrarna måste vara släkt?
Citera
2022-09-30, 17:39
Medlem
Vilka brukar dessa, brundin, Hansson och peteh släktet umgås med? Varandra eller finns det andra stolpskott dom hänger med? Verkar bara komma fler och fler

Tänker i första hand dom som gjorde detta vansinnesdåd.
Citera
2022-09-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerTomat
Åh helvete. De ser ju ut som de är Tjernobylbarn. Föräldrarna måste vara släkt?

Det är samhällets absoluta bottenskrap.
Citera
2022-09-30, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klammeri
Hon heter Mary-Ann men alla säger Ann. Möjligtvis att hennes dotter Tina kan ha bild på kärringen på Instagram eller Facebook. Har själv varken Facebook eller Instagram så kan inte kolla.

****Redigerad****
Fick berättat för mig att kärringen tydligen har Facebook. "Ann Thunberg"

Tack för info,
Citera
2022-09-30, 21:22
Medlem
Citat:
Det är samhällets absoluta bottenskrap.
Vad snackar du om? Vad har du för fakta när du skriver så om oskyldiga i det här målet? Vad jag vet så har varken Kims familj eller Hampus något att göra med det här. Vad tjänar du på genom att baktala deras föräldrar och lägga ut bilder på familjemedlemmar? Det är rätt så grova anklagelser du kommer med gällande Halvorsens föräldrar. Vad har du för belägg och vad är sanningshalten i det du skriver? Du gör mer skada än nytta mot oskyldiga individer.
Citera
2022-09-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1990kcabhsalF
Vad snackar du om? Vad har du för fakta när du skriver så om oskyldiga i det här målet? Vad jag vet så har varken Kims familj eller Hampus något att göra med det här. Vad tjänar du på genom att baktala deras föräldrar och lägga ut bilder på familjemedlemmar? Det är rätt så grova anklagelser du kommer med gällande Halvorsens föräldrar. Vad har du för belägg och vad är sanningshalten i det du skriver? Du gör mer skada än nytta mot oskyldiga individer.

Du är förmodligen hjärntvättad av det där packet, eller så är du släkt med Tom och Kim.

Grattis förresten till ditt första inlägg! Måste varit jävligt jobbigt och säkert kliat fruktansvärt i fingrarna på dig innan du kunde skriva det.

Gör oss nu alla en tjänst. Fortsätt kommentera med löjliga inlägg, så vi alla andra kan få oss ett gott skratt.
Senast redigerad av Klammeri 2022-09-30 kl. 22:00.
Citera
2022-09-30, 22:05
Medlem
Citat:
😂😂😂
Ja fy så synd om dessa mönstermedborgare.
Citera
2022-09-30, 22:09
Medlem
Citat:
Du är förmodligen hjärntvättad av det där packet, eller så är du släkt med Tom och Kim.

Grattis förresten till ditt första inlägg! Måste varit jävligt jobbigt och säkert kliat fruktansvärt i fingrarna på dig innan du kunde skriva det.

Gör oss nu alla en tjänst. Fortsätt kommentera med löjliga inlägg, så vi alla andra kan få oss ett gott skratt.
Man behöver inte va hjärntvättad för att veta att människor som inte har med saken att göra behöver outas och skrivas ner här. Dessutom skriver du saker som förmodligen bara familjemedlemmar vet.
Det har ju gjort de. Som för dej för bara några dager sedan.
Bra att du svarar på frågorna med konkreta svar...
Citera
2022-10-01, 07:42
Citat:
Man behöver inte va hjärntvättad för att veta att människor som inte har med saken att göra behöver outas och skrivas ner här. Dessutom skriver du saker som förmodligen bara familjemedlemmar vet.
Det har ju gjort de. Som för dej för bara några dager sedan.
Bra att du svarar på frågorna med konkreta svar...

Vilka sägs vara oskyldiga i de här målet ?
Vad jag kan se så finns de starka bevis mot K & H.. sen att inläggen här har eskalerat i lite andra människor och släkt ,är ju bara en sak för att kunna få en blick utav hur dom påverkats av umgängen, familj osv.. inget fel i de
Citera
2022-10-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Vilka sägs vara oskyldiga i de här målet ?
Vad jag kan se så finns de starka bevis mot K & H.. sen att inläggen här har eskalerat i lite andra människor och släkt ,är ju bara en sak för att kunna få en blick utav hur dom påverkats av umgängen, familj osv.. inget fel i de
GMs familjer har väl ändå inget med det här att göra? Lägga ut personnummer till GMs morsor är väl bara konstigt.
I det här fallet så är det två vuxna män som har gjort något helt oförsvarbart och vidrigt. Varför ska man svartmåla en hel släkt?
Vad har man för belägg när man skriver att Halv*rsens
farsa har både varit sadist och antastat sina barn? Det är rätt så grova anklagelser.
Citera
2022-10-01, 09:46
Medlem
Citat:
GMs familjer har väl ändå inget med det här att göra? Lägga ut personnummer till GMs morsor är väl bara konstigt.
I det här fallet så är det två vuxna män som har gjort något helt oförsvarbart och vidrigt. Varför ska man svartmåla en hel släkt?
Vad har man för belägg när man skriver att Halv*rsens
farsa har både varit sadist och antastat sina barn? Det är rätt så grova anklagelser.

Ja nä det behöver man ju inte lägga ut , det håller jag med om.
Men oftast vill man ju slå ihop släktträden för att se vad de kan röra sig kring, varför beteendet blivit som de blivit osv. Det gör man ju inte bara här, utan även hos socialtjänsten, polisen osv också..
Men det är ju inte rätt att lägga ut personnr osv då det hör inte hemma här. Men många utav oss här, vet mycket om släkten, kanske varit i relation med någon av dom, eller varit nära vänner, som en familj. Och vet ju en hel del då kanske. Och belägg om att deras far var "sadist" eller hur man vill resonera, är ju ifrån min sida, i alla fall en närstående till K som berättat det för mig för många år sedan. Att han blev "tuktad av slag" av sin far..

Men jag vet inte, om det är samma "far" som bodde med dom i Kristineberg när K var mindre. Vill minnas dom bodde i ett område Karlsborgsvägen typ (?) . Om Maggan levde med K's pappa där eller om det var en "styvfar" minns jag inte. Det var i alla fall mycket alkohol inblandat redan där när dom drack väldans mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in