2009-01-08, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TV
Aj aj aj!! Kunde gått illa... blir till att renovera bilen i vinter för Ronaldo...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article4140082.ab

Såg en dokumentär med Ronaldo (en väldigt bra en, finns på youtube hela filmen i fem delar f.ö.) då hade han t.om en bil åt sin syster, som hon alltid använde när hon var och hälsade på. Så det blir nog inga problem.
Citera
2009-01-08, 21:12
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dippersripper
Såg en dokumentär med Ronaldo (en väldigt bra en, finns på youtube hela filmen i fem delar f.ö.) då hade han t.om en bil åt sin syster, som hon alltid använde när hon var och hälsade på. Så det blir nog inga problem.

Har du sett en hel dokumentär om Ronaldo?
Citera
2009-01-08, 21:21
Medlem
innijos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Har du sett en hel dokumentär om Ronaldo?

finns på youtube..

den är på portugisiska men det går o hitta subtitles.

sök på Os Incriveis
Citera
2009-01-08, 21:27
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innijo
finns på youtube..

den är på portugisiska men det går o hitta subtitles.

sök på Os Incriveis

njae det är nog lugnt, tack ändå.
Citera
2009-01-08, 22:44
Medlem
kallepets avatar
Liten vurpa med ferrarin
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article4140082.ab
Sorry läste dålig, dubbel post
Citera
2009-01-09, 00:09
Medlem
P.Gs avatar
Filmningar och bortskämt beteende på plan i all ära, men jag har nu kommit på den största orsaken till varför jag inte tål denna bensprattlande pajas; en hel generation ungar kommer att växa upp med att Ronaldo = CR och inte den riktiga, oöverträfflige Ronaldo.

Hoppsan, nu kräktes jag visst lite i min mun bara jag tänkte på det.
Citera
2009-01-09, 00:15
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Filmningar och bortskämt beteende på plan i all ära, men jag har nu kommit på den största orsaken till varför jag inte tål denna bensprattlande pajas; en hel generation ungar kommer att växa upp med att Ronaldo = CR och inte den riktiga, oöverträfflige Ronaldo.

Hoppsan, nu kräktes jag visst lite i min mun bara jag tänkte på det.
Förstår vad du menar, tre ggr världens bästa, varav två gånger innan han ens fyllt 21, kommer någon någonsin slå det?

Dock är det inte riktigt schyst att klandra Christiano Ronaldo för det, inte riktigt hans fel att han heter som han heter (det är Ronald Reagans fel!).
Citera
2009-01-09, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RealMadrid852
Satt säkert och kollade sin frisyr i backspegeln.

Fergusons största misstag någonsin, hålla kvar homo-Ronaldo i United sommaren 08?
Citera
2009-01-09, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk

Fergusons största misstag någonsin, hålla kvar homo-Ronaldo i United sommaren 08?

Knappast. Enda yttern av riktig klass han har att tillgå (sorry unitedfans), vore ju förbannat korkat att sälja om han inte hade en ersättare.
Citera
2009-01-09, 10:57
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk

Ja för 10 mål och 7 assist hittils i säsongen är ju skitdåligt. Särskillt med tanke på hans skadefrånvaro i början.
Citera
2009-01-09, 11:27
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonMiguel
Ja för 10 mål och 7 assist hittils i säsongen är ju skitdåligt. Särskillt med tanke på hans skadefrånvaro i början.

Dock ska ju statistik hållas isär från hur han har spelat vissa matcher. Då har gamle Fergie varit ganska feg med att inte byta ut honom
Citera
2009-01-09, 12:08
Medlem
Shuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dippersripper
Knappast. Enda yttern av riktig klass han har att tillgå (sorry unitedfans), vore ju förbannat korkat att sälja om han inte hade en ersättare.
Kan bara hålla med faktiskt (Unitedfan). Men jag ser gärna att han drar till sommaren, eftersom att han själv verkar vilja spela för Real(?).

Det kan nog bli en slant att köpa en hyffsad ytter för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in