2008-07-03, 14:59
Bannlyst
Är inte Maradona en av de största? Han hade tamefan inget hjärta och en stor jävla fuskare var han.

Ronaldo är en otacksam snorunge, men tror inte han sticker från United. Han opereras just nu av en Unitedläkare och eftersom att United inte vill sälja honom så finn det inte mycket att göra för honom. Man kan ju dock fråga sig varför han vill byta ner sig? Givetvis är det ju hans pojkdröm att spela i Real, och ärligt, har man chansen att få sin pojkdröm så ska man ju ta den. Men efter allt United gjort för honom så känns det otacksamt som fan att gå ut och säga efter CL-finalen att han stannar för att sedan gå runt och säga att han vill till Real.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-07-03 kl. 15:34.
Citera
2008-07-03, 15:05
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Ronaldo må vara en större filmare än Deco, men Deco har övertaget sett till "gnäll-face". Deco verkar älska att klaga på domarna och ha ett sådant äckligt barnsligt ansiktsuttryck samtidigt. Usch.

Var kommer Deco ifrån? Portugal är det mest oärliga landslaget, till och med värre än Italien. Minns Figos filmning mot Boulahrouz i VM2006 som det var igår, äckliga portugiser.
Citera
2008-07-03, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Är inte Maradona en av de största? Han hade tamefan inget hjärta och en stor jävla fuskare var han.

Ronaldo är en otacksam snorunge, men tror inte han sticker från United. Han opereras just nu av en Unitedläkare och eftersom att United inte vill sälja honom så finn det inte mycket att göra för honom. Man kan ju dock fråga sig varför han vill byta ner sig? Givetvis är det ju hans pojkdröm att spela i Real, och ärligt, har man chansen att få sin pojkdröm så ska man ju ta den. Men efter allt United gjort för honom så känns det otacksamt som fan att gå ut och säga efter CL-finalen att han stannar för att sedan gå runt och säga att han vill till Real.

Han är trött på vädret i England.
Men en dröm för mig är att spela i United inte någon mes lag som Arsenal elr Real madrid. Ett krigar lag alltså Man united..
Citera
2008-07-03, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Var kommer Deco ifrån? Portugal är det mest oärliga landslaget, till och med värre än Italien. Minns Figos filmning mot Boulahrouz i VM2006 som det var igår, äckliga portugiser.

Född i Brasilien men blev Portugisisk medborgare ihopp om att få spela i Portugals landslag då han inte platsade i brasiliens startelva.
Citera
2008-07-03, 18:50
Medlem
NirvanAs avatar
Maradona... körde på efedrin hela karriären.. och "guds hand" haha... f0skare
Citera
2008-07-03, 23:23
Medlem
Shuyins avatar
Men Kent, inget hjärta? Stannade i Napoli och vann två Scudetto. Det är mycket mer hjärta än många spelare.
Citera
2008-07-03, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Men Kent, inget hjärta? Stannade i Napoli och vann två Scudetto. Det är mycket mer hjärta än många spelare.

Ja, varför skulle han lämna om dem vann? Ronaldo har varit i United i över fem år nu, det är ju även också hjärta. Maradona knarka, filma och blev utbuad varje gång han rörde bollen, han slog in bollar med händerna osv, han är knappast den första man tänker på när man hör ordet "fair play" där var min poäng.
Citera
2008-07-04, 13:48
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Han är trött på vädret i England.
Men en dröm för mig är att spela i United inte någon mes lag som Arsenal elr Real madrid. Ett krigar lag alltså Man united..

Vadå meslag? Vad är ett kämpalag? Tjonga på anfallar och springa allt vad man kan? Eller du tänker på era träben till mittfältare ni haft? Kan ju bara nämna keane som ett expempel. Sen tycker jag det är komiskt att du klankar ner på den fina fotbollen och kallar den mesig när du sedan gör en tråd om hur fult Materazzi spelar.

Dubbelmoral.
Citera
2008-07-04, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Vadå meslag? Vad är ett kämpalag? Tjonga på anfallar och springa allt vad man kan? Eller du tänker på era träben till mittfältare ni haft? Kan ju bara nämna keane som ett expempel. Sen tycker jag det är komiskt att du klankar ner på den fina fotbollen och kallar den mesig när du sedan gör en tråd om hur fult Materazzi spelar.

Dubbelmoral.

Säg mig vart är jag dubbelmoral?
Citera
2008-07-04, 15:40
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Säg mig vart är jag dubbelmoral?

han sa ju det?
Citera
2008-07-04, 17:57