Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Problemet är att Ronaldofansen använder samma argument mot Messi som de själva ogillar. Att de inte presterar i landslaget. Men tycker bägges landslagsprestationer är underskattade överlag. Klart som fan att det inte går att göra lika många mål i sitt landslag som när man spelar i världens två bästa lag. Men tycker båda brukar prestera bra i landslaget ändå. Messi är i princip alltid bäst på för Argentina. Ronaldo hotar ständigt i Portugal.
Som jag sagt många gånger tidigare, jag dömer varken Ronaldo eller Messi och försöker sänka dom för att de inte presterat något nämnvärt i landslaget, då de är de bästa spelarna vi skådat på väldigt länge när det gäller klubbnivå.
Min åsikt är dock att varken Ronaldo eller Messi kommer få det erkännande de förtjänar om de inte vinner något eller i alla fall bär sitt landslag i en turnering.
Lärt mig att man ska inte bry sig om varken Messi eller Ronaldo hatare, de är fotbollsdödare, tänk så mycket gott man missar om man ska gå runt och hata en av dom, kostar mycket sorg också då all these guys do is win!