2008-05-21, 00:18
Medlem
Jimmypops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Haha snälla. Killen går upp i en luftudell och får in liten nätt knuff i ryggen, vilken jävel som helst ramlar då. Har du överhuvudtaget spelat fotboll själv? Återigen massa luftdueller, och den ena hoppar han över benet, vem hoppar över ett ben för att sedan filma? Det är rätt vanligt när man springer snabbt och nån kommer glidtacklandes att man hoppar över benet och tappar balansen.

Den där killen hade visst gjort 40 videos om Ronaldo, och förmodligen varje gång han åker på någon smäll eller nåt så gör han en ny film. Kanske Ronaldo snodde hans brud.

Väldigt svårt att avgöra på videon om han filmar eller inte. Kom med lite konkreta grejer där han tydligt filmar, ungefär som denna: http://www.youtube.com/watch?v=uVb2gbMtN3I

Första videon som spruttis länkade är ju verkligen konkreta grejjer. Tro mig, jag älskar också Ronaldo, men att säga att han inte filmar i 99% av klippen är ju bara löjligt. Han har även i dag en lång lång väg att gå för att inte ramla omkull såfort någon petar på honom. Även fast han denna säsong har bättrat sig oerhört mycket.

Resten av Spruttis länkar är också solklara filmningar.
Citera
2008-05-21, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmypop
Första videon som spruttis länkade är ju verkligen konkreta grejjer. Tro mig, jag älskar också Ronaldo, men att säga att han inte filmar i 99% av klippen är ju bara löjligt. Han har även i dag en lång lång väg att gå för att inte ramla omkull såfort någon petar på honom. Även fast han denna säsong har bättrat sig oerhört mycket.

Resten av Spruttis länkar är också solklara filmningar.

Håller inte med om det. Men ingen orkar ta upp detta igen så frågan är ju varför du gör det?

Ronaldo har nu fått ta Figos gamla nummer i landslaget (7, Ronaldo hade tidigare 17) står även att han blivit kapten, men det har han varit länge nu.

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ronaldo_kaptein
Citera
2008-05-21, 07:27
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Håller inte med om det. Men ingen orkar ta upp detta igen så frågan är ju varför du gör det?

Ronaldo har nu fått ta Figos gamla nummer i landslaget (7, Ronaldo hade tidigare 17) står även att han blivit kapten, men det har han varit länge nu.

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ronaldo_kaptein

det, om nånting, är stort. att få ta numret av en av portugals största spelare.. klarar ronaldo av att vara kapten för ett helt land?
Citera
2008-05-21, 09:13
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
det, om nånting, är stort. att få ta numret av en av portugals största spelare.. klarar ronaldo av att vara kapten för ett helt land?
Smart drag.
Det tvingar honom visa respekt mot domaren. Kommer göra honom gott. Kanske kan han mogna och få styrkan att prestera när det gäller som mest.
Citera
2008-05-21, 12:20
Bannlyst
Han har varit kapten länge nu, hela EM-kvalet tex. Han har dessutom varit kapten i United några matcher.
Citera
2008-05-21, 13:57
Medlem
someuses avatar
Citat:
Han har varit kapten länge nu, hela EM-kvalet tex. Han har dessutom varit kapten i United några matcher.
Som sagt, kommer göra honom gott i längden.
Citera
2008-05-21, 17:23
Medlem
Tycker han visat att han klart är kaptensämne. Samt att han då inte filmade i närheten av vad han gjort när han varit som värst. Men det är ju inte bara Ronaldo som filmar i dagens fotboll, men bara för att han spelar i manchester och inte i liverpool så talas det inte lika mycket om honom, se Gerrard
Citera
2008-05-21, 17:32
Medlem
Nahibos avatar
Citat:

jojo, det har han, men det är en skillnad på ett em-kval och EM, någonting som han borde klara av, men det blir intressant ändå.
Citera
2008-05-21, 20:39
Medlem
mraskers avatar
Inte ett mål mot Chelski, det j*vla ryssbygget. få se om det blir nått idag!!!
Citera
2008-05-21, 21:16
Medlem
mraskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Inte ett mål mot Chelski, det j*vla ryssbygget. få se om det blir nått idag!!!

Japp, det blev det. Kingen!!
Citera
2008-05-21, 21:42
Medlem
zzwampens avatar
Är det bara jag som är trött på att varje gång Ronaldos 40+ mål nämns så tillägger de alltid "AV EN MITTFÄLTARE"?

Faktum är att många av hans mål är typiska mål för en straffområdesspelare. Jag försöker inte säga att hans målskörd inte är imponerande men jag är bara så trött på hela "MEN HAN ÄR JU EN MITTFÄLTARE"-grejen.
Citera
2008-05-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Är det bara jag som är trött på att varje gång Ronaldos 40+ mål nämns så tillägger de alltid "AV EN MITTFÄLTARE"?

Faktum är att många av hans mål är typiska mål för en straffområdesspelare. Jag försöker inte säga att hans målskörd inte är imponerande men jag är bara så trött på hela "MEN HAN ÄR JU EN MITTFÄLTARE"-grejen.

men... trots allt är han ju det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in