2009-04-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ptja, innan Ronaldinho gick ner sig var han en ruggig frisparksskytt, det kan man inte ta ifrån honom. Långa hörnet, korta hörnet, höga, låga, under muren. En helt otrolig repertoar hade han.
jepp, han är långt mer klockren på den här listan än många andra.
Citera
2009-04-23, 00:55
Medlem
Simaõs avatar
Dålig lista men det var ungefär vad man kunde förvänta sig av en engelsk tabloid. Ronaldo skjuter hårt och de blir ofta farligt om han får bollen på mål, men bort med honom från topp 10 illa kvickt. Där gäller det att ha repertoar. Det gäller även Roberto Carlos, världens mest överskattade frisparksskytt någonsin. Han fick en "en-på-miljarden-träff" 98 och sen var han tydligen världsbäst på frisparkar för resten av sin karriär.
Citera
2009-05-02, 22:09
Medlem
Paulinhos avatar
om man vill ta de som skjuter hårt kan man lika gärna ta rise, gerrard eller koeman, rise hade ett j*v*a tryck i vänstern och gerrard kan dessutom "placera" bollen. att varken pirlo eller del piero är med är lite konstigt då de båda är bra.
Citera
2009-05-02, 22:11
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Killen saknar hjärta. Jag är glad för det han har gjort för United med i mina ögon kommer han aldrig bli en ledgend eftersom han saknar det som spelare som Keane, Scholes och Smith har i överflöd.
Detta + faktumet att han filmar så mycket, och dessutom så uppenbart, samt saker han gör off pitch gör att jag håller honom på min lista av spelare jag ogillar starkt. Att han är jävligt bra är det dock inget snack om. Dock overrated, han är inte bättre än Messi.
Citera
2009-05-02, 23:23
Bannlyst
Dom flesta som inte håller på United gillar inte Ronaldo
Citera
2009-05-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/05/02/ronaldo-says-he-ll-stay-at-manchester-united-115875-21327349/

Om jag också hade sett Real-Barca matchen idag, så hade jag också fått andra tankar om att gå över till Real. Korkat att kliva på det där sjunkande skeppet...
Citera
2009-05-04, 05:04
Medlem
norados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CedriX
Om jag också hade sett Real-Barca matchen idag, så hade jag också fått andra tankar om att gå över till Real. Korkat att kliva på det där sjunkande skeppet...
Ja, så länge Barcelona är så överlägsna i ligan lär han hålla sig borta
Citera
2009-05-04, 07:14
Medlem
Ekkys avatar
Hade inte marängerna vunnit 20 på raken eller något i ligan innan i Lördags? Kanske inte direkt ett sjunkande skepp.
Citera
2009-05-04, 10:06
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekky
Hade inte marängerna vunnit 20 på raken eller något i ligan innan i Lördags? Kanske inte direkt ett sjunkande skepp.

Dock suger de ju när det väl gäller..

CR vill ju fortfarande gå till Real, han vill antagligen bara trissa upp lönen lite extra och känna sig extra uppskattad när han väl väljer att skriva på för dem. "Ååh, Cristiano.. Du valde oss ändå! Vi visste att ditt hjärta tillhörde Madridklubben innerst inne!" "Ja, så har det alltid varit för mig, nu är jag i min egentliga drömklubb!"
Citera
2009-05-04, 10:24
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Dock suger de ju när det väl gäller..

CR vill ju fortfarande gå till Real, han vill antagligen bara trissa upp lönen lite extra och känna sig extra uppskattad när han väl väljer att skriva på för dem. "Ååh, Cristiano.. Du valde oss ändå! Vi visste att ditt hjärta tillhörde Madridklubben innerst inne!" "Ja, så har det alltid varit för mig, nu är jag i min egentliga drömklubb!"

Tills han skriver på för barca två år senare för att han vill spela för sin drömklubb?
Citera
2009-05-04, 11:18
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Tills han skriver på för barca två år senare för att han vill spela för sin drömklubb?

Tycker det är ganska skön attityd av Alex egentligen. Han vet att han kan behålla CR, och därför gör han också det. Han bryr sig inte om att han vill bort, eftersom CR har ett kontrakt som binder honom till klubben. Egentligen tror jag att Alex hatar CR, visst.. Han har gett honom fotbollsframgångar, men han har samtidigt uppfört sig som en slampa. Så CR åker nog med huvudet före när tiden är inne. Men om Alex känner för det, så behåller han honom en säsong till, bara för att han kan.
Citera
2009-05-04, 12:27
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Tycker det är ganska skön attityd av Alex egentligen. Han vet att han kan behålla CR, och därför gör han också det. Han bryr sig inte om att han vill bort, eftersom CR har ett kontrakt som binder honom till klubben. Egentligen tror jag att Alex hatar CR, visst.. Han har gett honom fotbollsframgångar, men han har samtidigt uppfört sig som en slampa. Så CR åker nog med huvudet före när tiden är inne. Men om Alex känner för det, så behåller han honom en säsong till, bara för att han kan.

Skulle inte bli förvånad om du har rätt, CR är ändå inte alex typ av spelare.
Men han vill väl inte göra samma misstag som han har gjort förut, alltså att han skrämmer bort en spelare. så den här gången så tar han det lite lugnare och ser vad som händer istället för att stressa fram ett beslut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in